spot_img

6H CoTA Race: Η Porsche κατέκτησε και το Τέξας

Η Porsche ήταν η ομάδα που έκανε το 1-2 στις 6H του CoTA μετά από μια εντυπωσιακή μάχη με την Toyota, ενώ η Ferrari κατέκτησε τη νίκη στην GTE-Pro.

Οι Brendon Hartley, Earl Bamber & Timo Bernhard πήραν μια μεγάλη νίκη στο Τέξας στην #2 Porsche 919 Hybrid και μάλιστα ήταν η τέταρτη συνεχόμενη τους τη φετινή σεζόν. Τα LMP1 αγωνιστικά των πρωταθλητών έδωσαν σκληρή μάχη με την Toyota, όμως κατάφεραν να επικρατήσουν στο CoTA για 3η σερί χρονιά. Όμως, η Porsche έδωσε team orders στα τελευταία λεπτά του αγώνα και τη νίκη πήρε το πλήρωμα που είναι μπροστά στη βαθμολογία. Η διαφορά πλέον είναι στους 51 βαθμούς, με 3 αγώνες να απομένουν.

Στη 2η θέση βρέθηκε η #1 Porsche των Andre Lotterer, Neel Jani & Nick Tandy, οι οποίοι ήταν στη 1η θέση για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και σίγουρα άξιζαν και με το παραπάνω τη νίκη. Το βάθρο ολοκλήρωσε το #8 Toyota που πάλεψε μέχρι τέλους με τις 919 Hybrid αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από το τελευταίο σκαλί του βάθρου. Το #7 TS050 Hybrid ολοκλήρωσε στην 4η θέση, με την ιαπωνική να δείχνει πολύ καλό πρόσωπο στο Τέξας και να κοιτά την Porsche κατάματα.

Στην LMP2, η Signatech Alpine πήρε μια μεγάλη νίκη, με τους Gustavo Menezes, Nicolas Lapierre & Andre Negrao να οδηγούν το #36 στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου. Ταυτόχρονα μείωσαν και τη διαγορά στη βαθμολογία των οδηγών. Στη 2η θέση βρέθηκε το #13 Rebellion των Nelson Piquet, David Henemeier Hanson & Mathias Beche, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε το #31 αγωνιστικό της Rebellion των Bruno Senna, Nicolas Prost & Julien Canal. Το #38 της Jackie Chan DC ολοκλήρωσε στην 4η θέση και πλέον η διαφορά στη βαθμολογία οδηγών έπεσε μόλις στους 20.

Στην GTE-Pro, η AF Corse θριάβεμφσε στο CoTA, με τους Allesandro Pier Guidi & James Calado να οδηγούν την #51 488 GTE στη νίκη. Μάλιστα, ένα κλατάρισμα στο τέλος του αγώνα δημιούργησε έναν πανικό, όμως κατάφεραν να αφήσουν πίσω τη #92 Porsche. Οι Michael Christensen & Patrick Pilet έδωσαν σκληρές μάχες με τα κόκκινα αγωνιστικά και εκμεταλλεύτηκαν το SC ώστε να κάνουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Το βάθρο συμπλήρωσε η #71 Ferrari των Davide Rigon και Sam Bird.

Στην GTE-Am, η Aston Martin πήρε μια σπουδέα νίκη, με τους Pedro Lamy, Paul Dala Lana & Mathias Lauda να παίρνουν τη καρό σημαία και πάλι. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε η #61 Ferrari της Clearwater Racing, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η #51 Ferrari της Spirit of Race.

Στην εκκίνηση, οι δύο Porsche κρατήθηκαν στη κορυφή με τα Toyota να ακολουθούν, ενώ πιο πίσω έγινε χαμός. Το #28 είχε επαφή και έπεσε στην τελευταία θέση, ενώ πρόβλημα είχε και το #25 της Manor και έχασε θέσεις. Στην GTE-Pro, o Nicki Thiim με την #95 Aston Martin πετάχτηκε φανταστικά και πέρασε στην 1η θέση από πολύ νωρίς, μπροστά από τις Ferrari #71 και #51.

Ta δύο Toyota όμως μπροστά πίεσαν και κατάφεραν να περάσουν στη 2η και 3η θέση, με το #8 μπροστά από το #7. O Bernhard με το #2 δεν μπορούσε να απειλήσει τα δύο TS050, τα οποία έδιναν τη δική τους μάχη, ενώ το #1 είχε ανοίξει τη διαφορά μπροστά στα 8s.

Στην GTE-Pro είδαμε μια εξαιρετική μάχη ανάμεσα στη #95 Aston Martin και τις δύο Ferrari της AF Corse, με τον Thiim να κρατά με νύχια και με δόντια την πρτοπορία.

Η διαφορές μπροστά αυξομειώνονταν όσο περνούσαν οι γύροι, μιας και τα ντουμπλαρίσματα ήταν πολύ χρονοβόρα σε ορισμένες περιπτώσεις. Όμως, η διαφορά έγινε στα pit-stop.

Tα δύο Toyota δεν άλλαξαν ελαστικά σε αντίθεση με τα δύο Porsche και ανέβηκαν στο 1-2 στην δεύτερη ώρα του αγώνα. Με φρέσκα ελαστικά, οι δύο 919 Hybrid άρχισαν να μαζεύουν τη διαφορά, όχι όμως πολύ γρήγορα, αλλά η μάχη δεν άργησε να έρθει.

Λίγο πριν την ολοκλήρωση του δεύτερου stint, o Lotterer στο #1 είχε φτάσει τον Lopez με το #7 και οι δυο τους έδωσαν μια εξαιρετική μάχη για πολλούς γύρους, καθώς εναλλάσσονταν στη 2η θέση. Τελικά ο Γερμανός  ολοκλήρωσε μετά από την τεράστια προσπάθεια που κατέβαλλε το προσπέρασμα και άνοιξε τη διαφορά. Το #2 έφτασε αμέσως, μιας και κέρδιζε αρκετό χρόνο και πέρασε με σχετική ευκολία.

Στην GTE-Pro την ίδια στιγμή, οι δύο Ferrari είχαν κάνει το 1-2 στη κατηγορία, με την #95 Aston Martin να έχει υποχωρήσει στην 3η θέση. Στην LMP2, το #36 είχε την πρωτοπορία του αγώνα, με τα αγωνιστικά της Rebellion και της Jackie Chan DC Racing να δίνουν τη μεταξύ τους μάχη. Στην GTE-Am, οι δύο Ferrari #54 και #61 έδωσαν μεγάλη μάχη για την 1η θέση, έχοντας μάλιστα και επαφή. Το #98 της Aston Martin είχε πέσει αρκετά πίσω, καθώς είχε έξοδο και επαφή με την #61.

Ο Kobayashi είχε περάσει στο τιμόνι του #7 Toyota και είχε ένα εξαιρετικό stint και πέρασετο #8 και πίεσε να φτάσει και τις Porsche που ήταν η σειρά τους να μην αλλάξουν ελαστικά στα pit. O Ιάπωνας, έφτασε την #2 Porsche και πριν ολοκληρωθεί το τέταρτο stint. Σε κάθε pit-stop άλλαζαν οι οδηγοί, καθώς η υψηλή θερμοκρασία έθετε κανονισμό σε ισχύ που επέβαλε τους οδηγούς σε 80 λεπτά συνεχόμενο stint.

Στο τέλος της 3ης ώρας, η #86 Porsche έφυγε με τα όλα στον τοίχο στη στροφή 10 και προκάλεσε ζημιές στις tech-pro μπαριέρες. Έτσι, ο αγωνοδίκης Eduardo Freitas, αναγκάστηκε να βγάλει έξω το Safety Car, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες επιδιορθώσεις. Αυτό δεν βοήθησε καθόλου τα δύο Toyota, καθώς οι διαφορές μηδενίστηκαν και στην επόμενη στάση τους θα άλλαζαν ελαστικά σε αντίθεση με την Porsche.

Το #28 της TDS και το #66 της Ford μπήκαν στα pit παραβιάζοντας τον κόκκινο σηματοδότη και δέχθηκαν ποινές στη συνέχεια του αγώνα.

Από εκείνο το σημείο και μετά, οι δύο Porsche άρχισαν να φτιάχνουν μια σταθερή διαφορά, με τον αγώνα να έχει μπει για τα καλά στο δεύτερο μισό του.

Στην εξίσωση της νίκης στην GTE-Pro είχε μπει η Porsche #92, όμως δέχθηκε ποινή διέλευσης για παραβίαση κανονισμού στα pit. Όμως, έμεινε ζωντανή στη διεκδίκηση της νίκης. Είδαμε μάλιστα μια εντυπωσιακή μάχη με την #51 Ferrari, με τα pit-stop να παίζουν τον ρόλο τους στη μάχη.

Στην LMP2, με το #36 να ξεφεύγει μπροστά, είχαμε τη μάχη του βάθρου ανάμεσα στην Jackie Chan DC και την Rebellion. Το #26 της G-Drive αποτελούσε πάντα απειλή, αλλά ένα μηχανικό πρόβλημα το έθεσε εκτός αγώνα.

Στην GTE-Am, η #98 Aston Martin έκανε ένα απίστευτο comeback από την τελευταία θέση στην 1η, με την ευθύνη να έχουν οι Pedro Lamy και Matias Lauda.

Η Porsche μπροστά, πέρα από τη διαφορά που είχε χτίσει, κέρδιζε και έναν γύρο στα pit επιπλέον σε σχέση με την Toyota, πράγμα που αποδείχθηκε κρίσιμο στη συνέχεια. Δεν έλειψαν και τα δράματα, με το #7 να έχει επαφή με το #1, όμως και τα δύο αγωνιστικά τη γλίτωσαν σε αυτή τη περίπτωση.

Ο αγώνας πήρε μια πολύ διαφορετική τροπή στη τελευταία ώρα. Το #1 ήταν μπροστά από το #2 έχοντας 4s διαφορά, με το #8 Toyota να ακολουθεί άλλα 10s πίσω, κρατώντας ζωντανή τη μάχη της νίκης μέχρι τέλους. Όμως, οι ελπίδες των Ιαπώνων εξατμίστηκαν στο τελευταίο pit-stop.

O Buemi μπήκε με 40 λεπτά να απομένουν στο ρολόι και παρέδωσε το #8 στον Nakajima για ένα τελευταίο sprint, ώστε να πιέσουν τις 919 Hybrid. Όμως, η διαφορά είχε ανοίξει πολύ, μιας και τα δύο γερμανικά αγωνιστικά κέρδισαν 15s σε σχέση με το TS050.

Στην LMP2, η Signatech Alpine είχε 57s προβάδισμα από το #13, όμως το αριστερό πίσω φως δεν ήταν ανοικτό και η ομάδα αναγκάστηκε βάση κανονισμών να μπει στα pit ώστε να αλλάξει το πίσω μέρος. Πράγματι, αυτό έγινε στα τελευταία 10 λεπτά, με την Alpine να κάνει εξαιρετική δουλειά και να βγάζει στη 1η θέση το #36 με διαφορά 8s από την 2η θέση και το #13.

Στην GTE-Pro είχαμε επίσης δράματα, με το #51 να έχει 9 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα κλατάρισμα στο εμπρός αριστερά ελαστικό. Η διαφορά από την #92 Porsche ήταν στα 40s και ήταν αρκετή για την AF Corse ώστε να μείνει στην 1η θέση. Μάλιστα, τα δύο αγωνιστικά βγήκαν πλάι πλάι, όμως το #51 κατάφερε να κρατηθεί μπροστά και να αυξήσει τη διαφορά.

Στον τελευταίο γύρο του αγώνα, η Porsche έδωσε τις εντολές της στα δύο της αγωνιστικά, με το #2 να περνά στην 1η θέση και να παίρνει μια άκρως σημαντική νίκη για την συνέχεια του πρωταθλήματος.

Στην LMP2, η Signatech Alpine πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 1η θέση, ενώ στην GTE-Pro η Ferrari κέρδισε πανάξια τον αγώνα στο Τέξας, με την #98 Aston Martin να κυριαρχεί στην GTE-Am.

Αποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles