spot_img

6H Fuji Race: Θρίαμβος για την Toyota σε έναν χαοτικό αγώνα

Αμέτρητα αυτοκίνητα ασφαλείας, δύο κόκκινες σημαίες και πρόωρη διακοπή του αγώνα, με την Toyota να είναι εκείνη που κέρδισε στο σπίτι της.

Οι Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima & Anthony Davidson με το #8 TS050 Hybrid ήταν το πλήρωμα που πήρε τη μεγάλη νίκη. Η ταχύτητα του ιαπωνικού LMP1 ήταν η καλύτερη στη βροχή και πήραν τη 3η τους φετινή νίκη και μείωσαν τη διαφορά στη βαθμολογία των οδηγών. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε το #7 Toyota κάνοντας το 1-2 για την Ιαπωνική εταιρία μέσα στον εντός έδρας αγώνα της. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε η #1 Porsche των Andre Lotterer, Nick Tandy & Neel Jani, οι οποίοι πάλεψαν όσο μπορούσαν κατά τη διάρκεια πράσινης σημαίας.

Η #2 Porsche των Brendon Hartley, Earl Bamber & Timo Bernhard βρέθηκε στην 4η θέση, με το πλήρωμα που προηγείται στη βαθμολογία να μην έχει καλό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Στην LMP2, το #31 της Vaillante Rebellion πήρε μια μεγάλη νίκη, με τους Bruno Senna, Nico Prost & Julien Canal να κυριαρχούν καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, έχοντας εξαιρετικό ρυθμό. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε το #36 της Signatech Alpine, με τους Nicolas Lapierre & Andre Negrao, ενώ στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #38 της Jackie Chan DC των Ho Pin Tung, Oliver Jarvis & Thomas Laurent.

Στην GTE-Pro, η AF Corse με την #51 Ferrari 488 GTE πήρε μια τεράστια νίκη στο Fuji, σε έναν αγώνα όπου οι Alessandro Pier Guidi & James Calado έλαμψαν. Μάλιστα, ο δεύτερος έκανε και το προσπέρασμα νίκης πριν το τελευταίο SC που έφερε και τη κόκκινη σημαία στην #92 Porsche των Fred Makowiecki & Richard Lietz. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε η #91 Porsche των Michael Christensen & Kevin Estre.

Έτσι, τα πλήρωμα της #51 Ferrari πέρασε στη κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών.

Στην GTE-Am, η #54 Ferrari της Spirit of Race πήρε μια μεγάλη νίκη, με τους Thomas Flohr, Franchesco Castellacci & Miguel Molina στο τιμόνι του αγωνιστικού. Στην 2η θέση βρέθηκε η #61 Ferrari της Clearwater Racing, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η #77 Porsche της Dempsey Proton.

Λόγω των καιρικών συνθηκών, η εκκίνηση του αγώνα, έγινε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Όμως, η παρουσία του δεν κράτησε πολύ και μετά από 12 λεπτά είχαμε πράσινη σημαία.

Τα δύο Toyota επιτέθηκαν αμέσως και ανέβηκαν στις θέσεις 2 και 3, με το #8 μπροστά από το #7. Όμως, ο Bamber με την #2 Porsche είχε εξαιρετικό ρυθμό και μπόρεσε να κρατηθεί μπροστά.

Από εκείνο το σημείο, οι Bamber & Buemi άνοιξαν μια μεγάλη διαφορά σε σχέση με τους Kobayashi και Lotterer, με τους δύο πρώτους να έχουν εξαιρετική μάχη.

Στην LMP2, o Piquet έκανε λάθος και έπεσε στη τελευταία θέση μόλις βγήκε η πράσινη σημαία, χάνοντας τον έλεγχο του #13 στην έξοδο της στροφής 1. Την πρωτοπορία στη κατηγορία πήρε ο teammate του, Bruno Senna με το #31, με τα δύο Jackie Chan DC να ακολουθούν.

Στην GTE-Pro, η #91 Porsche έκανε εξαιρετική εκκίνηση και ξέφυγε αμέσως από τους υπόλοιπους στη κατηγορία. Μάλιστα, ο Lietz είχε προσπεράσει και μερικά LMP2, ενώ στη GTE-Am η #61 Ferrari στα χέρια του Sawa έκανε εξαιρετική δουλειά στην 1η θέση.

Οι δύο Porsche άρχισαν να βρίσκουν ρυθμό, με τον Bamber να ανοίγει τη διαφορά με τη βοήθεια και της κίνησης, ενώ Lotterer έπιασε τον Kobayashi. Oι δυο τους έδωσαν μια τρομερή μάχη για τρεις γύρους, με την #1 Porsche να περνά τελικά στην 3η θέση και να πιάνει σιγά σιγά τον Buemi με το #8.

Το SC έκανε την εμφάνισή του και πάλι 8 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της πρώτης ώρας. Ο λόγος ήταν η κάκιστη ορατότητα λόγω της ομίχλης από τα σύννεφα, με αποτέλεσμα οι μάχες για την 2η θέση στην LMP2 και την GTE-Pro να αναβάλλονται.

Πίσω από το SC, οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στα pit, με την #2 Porsche να είναι η μόνη που έμεινε έξω, δίχως να μπει για καύσιμα.

Με 4 ώρες και 41 λεπτά να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν τη κόκκινη σημαία και ο αγώνας να διακοπεί προσωρινά. Η ομίχλη είχε γίνει ακόμα πιο έντονη, με την ορατότητα να είναι πολύ άσχημη.

Όμως, τελικά ο καιρός έκανε το χατίρι σε όλους και σχεδόν μετά από 50 λεπτά, ο αγώνας συνεχίστηκε πίσω από το SC. Όμως, έκατσε μόλις έναν γύρο και είχαμε και πάλι πράσινη σημαία. Η #2 Porsche μπήκε αναγκαστικά μιας και δεν είχε καύσιμα και έπεσε 1 λεπτό πίσω από τα δύο Toyota που είχαν το 1-2 μετά από εκείνο το σημείο. Μάλιστα, η #1 Porsche στην 3η θέση, ήταν 41s πίσω από την κορυφή.

Στην GTE-Pro είχαμε ανακατατάξεις, με το #66 Ford να παίρνει τη πρωτοπορία, με την #51 Ferrari στην 2η θέση και την #92 Porsche στην 3η. Όμως, ο Christensen ανέβηκε γρήγορα στην 2η θέση και μέσα σε λίγα λεπτά είχε πάρει την πρωτοπορία της κατηγορίας, έχοντας εξαιρετικό ρυθμό.

Τα πράγματα πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο για την Porsche στην LMP1, καθώς το #2 έπεσε έναν γύρο πίσω, όμως εκείνη τη στιγμή βγήκε το SC και πάλι, λόγω της δυνατής βροχόπτωσης. Το #7 Toyota και οι δύο Porsche είχαν μπει στα Pit, με το #8 να μένει έξω.

Το SC αποχώρησε με 3 ώρες και 14 λεπτά να απομένουν και ο Nakajima με το #8 άρχισε να γράφει αμέσως γρήγορα περάσματα και να αυξάνει τη διαφορά. Μάλιστα, η διαφορά είχε φτάσει στα 45s πριν μπει στα pit και πέσει στην 3η θέση.

Η #1 Porsche και το #7 Toyota έδιναν τη δική τους μάχη για αρκετή ώρα, με το TS050 να είναι ταχύτερο από την 919 Hybrid, αλλά να μην μπορεί να βρει τρόπο να περάσει.

Το SC εμφανίστηκε και πάλι μετά από λίγη ώρα, καθώς η ομίχλη εμφανίστηκε και πάλι στη πίστα. Αυτή τη φορά όμως, ήταν για λίγη ώρα, αλλά στην επανεκκίνηση έγινε πραγματικά χαμός.

Το #24 της Manor και το #13 της Rebellion είχαν τις αψιμαχίες τους εντός πίστας, με το αγωνιστικό της Ελβετικής ομάδας να καταλήγει στον τοίχο και να διαλύει το πίσω μέρος του Oreca 07. Έτσι, το SC βγήκε για ακόμα μια φορά, με τις διαφορές να μηδενίζονται.

Λίγο αργότερα, η πίστα καθαρίστηκε και τα δύο Toyota επιτέθηκαν και πέρασαν αμέσως μπροστά στις δύο πρώτες θέσεις, με το #7 μπροστά από το #8. Η Toyota είχε τον καλύτερο ρυθμό, με την #1 Porsche να είναι το μόνο που μπορούσε να δώσει νίκη στους Γερμανούς.

Στην GTE-Pro είχαμε επαφές ανάμεσα στη Ford και την Porsche, ενώ το #67 κατέληξε στον τοίχο της στροφής 1 και έβγαλε για πρώτη φορά την Full Course Yellow. Την περίσταση εκμεταλλεύτηκαν το #7 και το #1 που μπήκαν στα pit για καύσιμα και ελαστικά.

Όταν αποχώρησε η FCY, το #7 και το #1 ήταν 20s πίσω από τη κορυφή και έδιναν τη δική τους μάχη στη πίστα, με τη κίνηση να αυξομειώνει τη διαφορά. Για πολλούς γύρους, η απόσταση ήταν λιγότερο από 1s, όμως η ομίχλη είχε κάνει και πάλι την εμφάνισή της και η κατάσταση ήταν χειρότερη από οποιαδήποτε άλλη στιγμή. Ελάχιστα πριν όμως, ο Calado πέρασε στην θέση στην Pro και αν ο αγώνας δεν συνεχιστεί, τότε έκανε το πιο σημαντικό προσπέρασμα του αγώνα.

Αρχικά, το SC βγήκε για μερικά λεπτά, ενώ η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της για δεύτερη φορά στον αγώνα με 1 ώρα και 30 λεπτά να απομένουν.

H ομίχλη ήταν πιο έντονη από ποτέ και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να εκκινήσει και πάλι ο αγώνας 10 λεπτά πριν ολοκληρωθούν οι 6 ώρες. Όμως, ένα σύννεφο που έκανε την εμφάνισή του, δεν επέτρεψε στην ολοκλήρωσε με ένα δραματικό sprint στο τέλος του αγώνα.

Ως αποτέλεσμα, η Toyota επέστρεψε στις νίκες μετά τις 6H του Spa και που καλύτερα από το σπίτι της, το Fuji.

Αποτελέσματα 6H Fuji

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles