Twitter Facebook
Home » F1 » GP Ιαπωνίας Race: Αγκαλιά με τον τίτλο ο Hamilton

GP Ιαπωνίας Race: Αγκαλιά με τον τίτλο ο Hamilton

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Ιαπωνίας και πλέον είναι μια ανάσα από τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του.

Ο Βρετανός, έκανε μια εξαιρετική εκκίνηση και κρατήθηκε στην 1η θέση του αγώνα και με οδήγηση για σεμινάριο πήρε ακόμα μια υπερπολύτιμη νίκη για το πρωτάθλημα. Ο Hamilton άντεξε μέχρι τέλος τον εντυπωσιακό Max Verstappen, ο οποίος μπορεί να μην έφτασε σε απόσταση βολής, όμως ήταν πολύ κοντά του στο δεύτερο μισό του αγώνα. Ακόμα ένας εξαιρετικός αγώνας για τον οδηγό της Red Bull. Το βάθρο ολοκλήρωσε ο Daniel Ricciardo, ο οποίος κράτησε πίσω του τον Valtteri Bottas για ακόμα ένα βάθρο στο 2017.

Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 5η θέση, κάνοντας ότι καλύτερο μπορούσε για την Ferrari, σε ακόμα ένα κακό τριήμερο για την Scuderia. Best of the rest o Esteban Ocon για την Force India, ενώ εξαιρετικός διπλός τερματισμός στους βαθμούς για την Haas.

Μεγάλος χαμένος ήταν για ακόμα έναν αγώνα ο Sebastian Vettel, o οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, μετά από ακόμα ένα μηχανικό πρόβλημα στην SF70-H.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton πετάχτηκε εξαιρετικά και κρατήθηκε στην 1η θέση μέχρι την πρώτη στροφή, με τον Vettel πίσω του, ενώ ο Verstappen ανέβηκε στην 3η θέση. Ο Ocon έκανε την καλύτερη εκκίνηση και πέρασε και τον Ricciardo. Ο Vandoorne ήταν ο μεγάλος χαμένος και έπεσε στην 18η θέση, ενώ ο Sainz έχασε το πίσω μέρος στη στροφή 6 και κατέληξε στον τοίχο.

Ο Verstappen δεν έχασε ευκαιρία και προσπέρασε τον Vettel στη στροφή 11 και ανέβηκε στην 2η θέση. Ο Ocon επιτέθηκε στον Vettel και τον προσπέρασε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, όπως και οι Ricciardo & Bottas. Σε εκείνο το σημείο, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στη πίστα, ώστε να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Sainz.

Τα προβλήματα για την Ferrari ήταν τεράστια για ακόμα έναν αγώνα. Ο Vettel είχε σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα, ενώ ο Raikkonen έπεσε στην 12η θέση. Μάλιστα, ο Γερμανός δεν είχε καθόλου καλή ταχύτητα στις ευθείες.

Το SC αποχώρησε στον 4ο γύρο, με τον Hamilton να ανοίγει τη διαφορά αμέσως πάνω από το 1s, ενώ ο Ocon ήταν εντυπωσιακός στη 3η θέση. Ο Vettel αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, βάζοντας ίσως τέλος στην υπόθεση τίτλος.

Στον 8ο γύρο, ο Ericsson έχασε τον έλεγχο της Sauber στη Degner 2 και βρέθηκε στα προστατευτικά ελαστικά. Ως αποτέλεσμα βγήκε το Virtual Safety Car.

Όταν ολοκληρώθηκε το VSC, o Hamilton είχε διαφορά σχεδόν 3s από τον Verstappen, ενώ ο Ricciardo προσπέρασε τον Ocon για την 3η θέση, όμως ήταν 8.5s πίσω τους. Ο Bottas δεν έχασε ευκαιρία και με μια γενναία βουτιά κατάφερε να περάσει στον 12ο γύρο στην 4η θέση.

Στους επόμενους γύρους, η μάχη που είχαμε ήταν για την 6η θέση, με τον Raikkonen να έχει φτάσει τις δύο Force India. O Φινλανδός κατάφερε να περάσει στον 20 γύρο τον Perez, όμως ο Ocon του έκανε τη χάρη και μπήκε για αλλαγή ελαστικών.

Ο Verstappen μπήκε στο τέλος του 21ου γύρου για την soft γόμα και βγήκε δίπλα δίπλα με τον Raikkonen αλλά κατάφερε να κρατηθεί μπροστά του. Η Mercedes απάντησε στην Red Bull και έβαλε τον Hamilton έναν γύρο αργότερα και βρέθηκε και πάλι με άνεση μπροστά από τον Ολλανδό.

Η Red Bull τράβηξε τον Ricciardo στον 25ο γύρο, με τις δύο Mercedes να οδηγούν τον αγώνα, όμως ο Bottas ήταν μπροστά. Ο Hamilton έχανε χρόνο πίσω από τον teammate του, με τη Mercedes να είναι γνωστή στο πόσο χρόνο μπορεί να χάσει όταν ακολουθεί άλλο μονοθέσιο. Έτσι, στο τέλος του 28ου γύρου, η αλλαγή έγινε και ο Βρετανός ανέκτησε τη πρωτοπορία. Μετά από δύο γύρους όμως, ο Φινλανδός μπήκε κι εκείνος για την αλλαγή ελαστικών του.

Από εκείνη τη στιγμή, ο Hamilton είχε μια απόσταση 2.5s από τον Verstappen, με την Red Bull να δείχνει να έχει ίδιο ρυθμό με την Mercedes στο δεύτερο μισό του αγώνα. Φυσικά ρόλο έπαιξε και η αλλαγή από την super-soft στη soft γόμα.

Στον 42ο γύρο, ο Hulkenberg έγινε η 4η εγκατάλειψη, όταν αστόχησε το DRS του και οι μηχανικοί δεν μπόρεσαν να το επισκευάσουν. Στον επόμενο γύρο, ο Magnussen κατάφερε να κάνει ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα στον Massa στην στροφή 2 και παρά το γεγονός πως είχαν επαφή, ο Δανός κατάφερε να ανέβει στην 8η θέση. Μάλιστα, ο Grosjean που ήταν πίσω του κατάφερε κι εκείνος να ανέβει στην 9η θέση.

Ο Bottas είχε αρχίσει να πλησιάζει με γοργό ρυθμό τον Ricciardo, ενώ μπροστά, οι Hamilton & Verstappen είχαν ίδιο ρυθμό εδώ και αρκετούς γύρους. Όμως, το VSC έκανε και πάλι την εμφάνισή του, όταν ο Stroll σταμάτησε το μονοθέσιό του, μετά από έκρηξη του εμπρός δεξί ελαστικού του.

To VSC αποχώρησε με 3 γύρους να απομένουν, με τον Hamilton να παραπονιέται για κραδασμούς και να χάνει χρόνο, ενώ ο Bottas είχε πιάσει τον Ricciardo για την τελευταία θέση του βάθρου.

Στον τελευταίο γύρο, ο Hamilton μπήκε έχοντας τον Ολλανδό σε απόσταση DRS, όμως ο Massa έφερε τη διαφορά στα 1.7s και έδωσε μεγάλη ανάσα στον Βρετανό.

Έτσι, ο Βρετανός πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού και πήρε μια άκρως σημαντική νίκη και αύξησε κι άλλο τη διαφορά στους 59 βαθμούς, με 4 αγώνες να απομένουν. Ο Verstappen δεν κατάφερε να επιτεθεί στο τέλος, ενώ ο Ricciardo έκλεισε το βάθρο για την Red Bull.

O Alonso στον τελευταίο γύρο πίεσε τον Massa για τον τελευταίο βαθμό, όμως ο Ισπανός δεν κατάφερε να βρεθεί.

Αποτελέσματα Αγώνα

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ...