Twitter Facebook
Home » F1 » Η αλλαγή σκεπτικού της Mercedes στην Ιαπωνία

Η αλλαγή σκεπτικού της Mercedes στην Ιαπωνία

Η Mercedes παρουσίασε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο στο Ιαπωνικό GP, με τον Lewis Hamilton να παίρνει μια εξαιρετική νίκη.

Μετά την Μαλαισία, η Mercedes μέσω των Wolff ή διάφορων παραγόντων μαζί με τους οδηγούς, δήλωναν πως η ομάδα έπρεπε να δουλέψει σκληρά ώστε να επιστρέψει ο καλός ρυθμός.

Ήταν ξεκάθαρο, πως στη Sepang η W08 ήταν το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο, πάνω από μισό δευτερόλεπτο πίσω από την Ferrari, με αρκετούς παράγοντας να οφείλονται σε αυτό. Όμως ο Hamilton, για ακόμα έναν αγώνα, απέδειξε πως φέτος οδηγεί όπως ένας μεγάλος πρωταθλητής και πήρε μια πολύτιμη 2η θέση, με καθαρή σκέψη και ώριμη οδήγηση.

Όμως, η προετοιμασία των πρωταθλητών άλλαξε για την Ιαπωνία, πράγμα που ίσως οδήγησε και στην επικράτηση του Βρετανού για τέταρτη φορά στους τελευταίους πέντε αγώνες. Και τον άνθρωπο που πρέπει να ευχαριστούν, είναι ο Niki Lauda.

O Αυστριακός, πρότεινε την αλλαγή προετοιμασίας πριν από τις ελεύθερες δοκιμές. Αντί λοιπόν να ακολουθήσουν το πρόγραμμα που είχαν όλη τη χρονιά, με δεδομένα από το εργοστάσιο και τις προσομοιώσεις, βασίστηκαν στους οδηγούς.

Είπαν λοιπόν, στους Lewis Hamilton & Valtteri Bottas να επιλέξουν εκείνοι το πρόγραμμα που ήθελαν για τις ελεύθερες δοκιμές, όσον αναφορά τη προσέγγιση στο set-up και τις δοκιμές γύρω από τα ελαστικά και τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Αυτό ενδέχεται να έδωσε ώθηση στους οδηγούς να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να έχουν τον πρώτο λόγο στα debrief με τους μηχανικούς και το εργοστάσιο στο Brakley.

Πράγματι, ο ρυθμός της Mercedes ήταν τρομερός κυρίως στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου ο Hamilton δεν είχε για ακόμα μια φορά αντίπαλο. Ένας ακόμα παράγοντας ήταν το στήσιμο του μονοθεσίου, όπου επέτρεψε την χρήση της super-soft γόμας στο έπακρο, όπου είναι το αδύνατο σημείο του.

Η W08 δυσκολεύεται πολύ με την κόκκινη γόμα, ενώ η soft είναι εκείνη όπου βρίσκει λίγο παραπάνω από τα υπόλοιπα μονοθέσια.

H αλλαγή προσέγγισης, φαίνεται πως λειτούργησε ιδανικά για τους πρωταθλητές, με τους οδηγούς να κάνουν κουμάντο και όχι οι μηχανικοί και αυτό απέδωσε στο μέγιστο.

Θα συνεχιστεί όμως αυτή η στρατηγική μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος;   

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ...