Twitter Facebook
Home » F1 » Στα μισά του δρόμου: Ο κακός, ο χειρότερος και ο κάκιστος

Στα μισά του δρόμου: Ο κακός, ο χειρότερος και ο κάκιστος

Βρισκόμαστε στα μέσα της σεζόν και στο πρώτο “Στα μισά του δρόμου” θα δούμε ποιοι έκαναν το χειρότερο πρώτο μισό για το 2017 με…καλοκαιρινή διάθεση.

Πριν ξεκινήσουμε με τους τρεις οδηγούς για τους οποίους θα μιλήσουμε, ας χαλάσουμε λίγο διαδικτυακό μελάνι για τον Lance Stroll. Όχι, δεν είναι στη λίστα για έναν πολύ απλό λόγο. Είναι ένα παιδί ακόμα που μπήκε στη δυσκολότερη περίοδο της F1 για να είσαι rookie. Δεν έχει χτίσει καν το δικό του οδηγικό στυλ και παρά το βάθρο του που ήρθε και με τη βοήθεια της τύχης, δεν γίνεται να κρίνουμε το 2017. Από του χρόνου, δεν θα χαριστούμε.

O πρώτος οδηγός της λίστας μας, είναι ο “κακός” του πρώτου μισού για το 2017, καθώς δεν εντυπωσίασε σχεδόν σε κανένα σημείο δεδομένου του μονοθεσίου που είχε. Φυσικά δεν είναι άλλος από τον Kimi Raikkonen.

O Φινλανδός οδηγός της Ferrari είναι αργός. Είναι τόσο απλό. Και πριν αρχίσεις να διαφωνείς και να βρίζεις, δες τη βαθμολογία. 202 για τον Vettel και 116 για τον Kimi. Από την πρώτη στιγμή, ο Raikkonen έχανε σε ρυθμό από τον Γερμανό. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν ταχύτερος. Πήρε την pole position στον Μονακό, όμως ο Vettel είχε λάθος στον γύρο του. Είναι σταθερά πολύ πιο αργός και στους αγώνες, πράγμα που αναγκάζει την ομάδα να του αλλάξει τη στρατηγική για να καθυστερήσει τις Mercedes (Μπαχρέιν, Κίνα, Αυστρία, Ουγγαρία). Δεν είναι άδικα νούμερο 2 στην ομάδα και είναι κρίμα να βλέπουμε έναν οδηγό σαν τον Raikkonen να παίζει τέτοιο ρόλο. Όταν στους 9 (το λιγότερο) από τους 11 αγώνες είσαι πιο αργός από τον teammate σου και το μονοθέσιο είναι για νίκη και εσύ μάχεσαι για την 4η θέση, τότε δεν αποδίδεις καθόλου καλά. Δεν πρέπει ένας οδηγός σαν αυτόν να είναι νούμερο 2.

Ας περάσουμε τον χειρότερο οδηγό για το πρώτο μισό του 2017. Η επιλογή ήταν πολύ δύσκολη και κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Αγαπητέ Jolyon Palmer, έχεις τον δεύτερο χειρότερο τίτλο μέχρι στιγμής.

Ο Βρετανός είναι ίσως πιο αργός κι από τον Max Chilton. Ναι, είχε ατυχίες με μηχανικά προβλήματα, αλλά επίσης υπήρξαν αγώνες όπου ήταν εκτός από το Q1 και ο Hulkenberg ξεκίναγε 6ος και 8ος. Τουλάχιστον απογοητευτικός ο Palmer που για το μονοθέσιο που έχει, έπρεπε τουλάχιστον να έχει τους μισούς βαθμούς του teammate του. Δεν είναι τυχαίο που έχει τόσες 11ες θέσεις. Το καλό για τον ίδιο είναι πως δεν θα τον απολύσει η ομάδα, καθώς η επιταγή που έχει κόψει ο μπαμπάς Palmer έχει ήδη εκταμιευθεί. Είναι πράγματι εξαιρετικό PR αυτό που γίνεται με τον Robert Kubica και δεν κρύβω πως θα ήθελα  τον Πολωνό να οδηγήσει όλο το δεύτερο μισό. Όμως, θα μείνουμε με τον Palmer και θα τον ξαναδούμε στα βραβεία στο τέλος της χρονιάς.

Και φτάσαμε στο τέλος του πρώτου “Στα μισά της σεζόν”. Τώρα, θα μιλήσουμε για τον κάκιστο οδηγό του πρώτου μισού. Τον οδηγό, που έκανε τις χειρότερες εμφανίσεις και κάνει μέχρι και τον Pastor Maldonado περήφανο. Ο κάκιστος οδηγός σε θέμα απόδοσης και όχι μόνο είναι φυσικά ο Daniil Torpedo Kvyat.

O Ρώσος έχει πάρει τη κατιούσα από τότε που τον υποβίβασαν από την Red Bull. O Kvyat έχει κάνει ένα κάκιστο πρώτο μισό, αν το δούμε από πλευράς απόδοσης, βαθμών και συμπεριφοράς.

Μετά από 11 αγώνες, έχει μόλις 4 βαθμούς, έναντι 35 του Carlos Sainz, τεράστια διαφορά για δύο teammates. Ο Kvyat έχει χάσει την ταχύτητα που είχε δείξει το 2014 και το 2015, με τα αποτελέσματά του να είναι άκρως απογοητευτικά. Κάνει συνεχόμενα λάθη και χάνει από τον Sainz, ο οποίος έχει βελτιωθεί πάρα πολύ από πέρυσι. Έχει ένα πολύ καλό μονοθέσιο που σε πολλές πίστες μπορούσε να παλέψει για βαθμούς, όμως έχει μείνει μόλις με 4. Και σαν να μην έφτανε αυτό, είχε και τις συγκρούσεις στην Αυστρία και στην M. Βρετανία. Με αυτή την απόδοση, δεν θα μείνει το 2018 στην ομάδα, πράγμα που ανοίγει την πόρτα στον Pierre Gasly.

Σίγουρα υπάρχουν οδηγοί που απογοήτευσαν στο πρώτο μισό και σίγουρα μπορούσαν να μπουν στη λίστα, όμως αν το δούμε με κρύα λογικά, οι τρεις παραπάνω έχουν αποδώσει χειρότερα απ’όσο πρέπει ή περιμέναμε.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ...