Twitter Facebook
Home » F1 » Τι κρύβεται πίσω από τη συμφωνία Sauber-Ferrari;

Τι κρύβεται πίσω από τη συμφωνία Sauber-Ferrari;

Η Sauber υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με την Ferrari, όμως ίσως δεν γνωρίζουμε ορισμένα δεδομένα σχετικά με το “deal”.

Η συμφωνία με την Honda δεν πρόλαβε να ξεκινήσει και η Sauber ακύρωση τη συμφωνία που είχε με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Αντιθέτως, αποφάσισε να επικεντρωθεί στην Ferrari με συμφωνία που θα διαρκέσει για πολλά έτη.

Έτσι, συνεχίζεται η παράδοση και για ακόμη μια χρονιά η Ελβετική ομάδα θα έχει τους Ιταλικούς κινητήρες. Τα τελευταία χρόνια, μόνο την εποχή που η BMW την είχε αγοράσει, χρησιμοποιούσε άλλους κινητήρες, ενώ με καθαρά με το όνομα Sauber είχε κινητήρες Mercedes το 1993 και το 1994, ενώ το 1995 και το 1996 είχε κινητήρες Ford. Όλα τα υπόλοιπα χρόνια, έτρεχε με κινητήρες Ferrari και αυτό αναμένεται να συνεχιστεί για πολλά χρόνια ακόμα. Ή μήπως όχι;

Όμως, όπως όλα δείχνουν η συνεργασία αναμένεται να περιέχει ορισμένους όρους που δεν γνωρίζουμε σχετικά με αυτό το deal.

Αρχικά θα μιλήσουμε για παροχή οδηγών. Ο Antonio Giovinazzi έχει τρέξει δύο αγώνες φέτος για την Ελβετική ομάδα στη θέση του Wehrlein, ενώ στο Ουγγρικό GP έκανε το FP1 με την ομάδα της Haas. Όμως, δεν φαίνεται πως είναι το φαβορί. Ο Charles Leclerc είναι ο μεγάλος σταρ της Formula 2 στη φετινή σεζόν και μέχρι τον αγώνα της Ουγγαρίας έχει κάνει διαφορά 50 βαθμών στο πρωτάθλημα.

Ο Μονεγάσκος φαίνεται να είναι εκείνος που θα πάρει το χρίσμα από την Ferrari και θα αντικαταστήσει τον Pascal Wehrlein από το 2018, μιας και στην Haas οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen θα παραμείνουν. Ωστόσο, η θέση του Ericsson φαίνεται πως είναι διασφαλισμένη, μιας και οι ιδιοκτήτες της ομάδας είναι Σουηδικής καταγωγής. Οπότε, ο Giovinazzi φαίνεται πως θα μείνει εκτός F1 την επόμενη σεζόν.

Το άλλο θέμα είναι στον κινητήρα. Οι πρώτες φήμες κάνουν λόγο πως ίσως η Sauber χρησιμοποιήσει τους κινητήρες της Ferrari του 2017 από το GP το Βελγίου μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Ωστόσο, δεν είναι σίγουρο πως προλαβαίνουν οι μηχανικοί να κάνουν τόσο μεγάλες αλλαγές.

Επιπλέον, δεν αποκλείεται το όνομα του κινητήρα να μην είναι Ferrari. Όπως η Red Bull έχει Tag Heuer, έτσι η Sauber μπορεί να έχει μετονομασμένους κινητήρες Alfa Romeo ή Maserati. O CEO της FIAT, Sergio Marchionne ψάχνεται εδώ και 2 χρόνια να βάλει μία από τις δύο εταιρίες στο σπορ και τώρα φαίνεται πως βρήκε την ευκαιρία.

Μένει να δούμε κατά πόσο θα επιβεβαιωθούν τα παραπάνω. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι, πως η Sauber εξασφάλισε έναν δυνατό κινητήρα για το 2018 και όπως φαίνεται έναν πολύ μεγάλο ταλέντο και μελλοντικό πρωταθλητή της F2 και ίσως και της F1.