O Sebastian Vettel ήταν ο μεγάλος νικητής του GP του Μονακό, οδηγώντας έναν εξαιρετικό αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος.
Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari, έμεινε 2ος στην εκκίνηση, όμως η στρατηγική της Ferrari τον ευνόησε στο έπακρο μένοντας παραπάνω γύρους έξω και βγαίνοντας στην 1η θέση. Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε στην 2η θέση ολοκληρώνοντας το 1-2 για την Ferrari, αλλά η στρατηγική της ιταλικής ομάδας σίγουρα λειτούργησε εναντίον του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Daniel Ricciardo με την Red Bull, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την κακή στρατηγική της Mercedes και του Verstappen για να κερδίσει δύο θέσεις στα pit stop. Έτσι, ο Αυστραλός πήρε το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του.
Στην 4η θέση ολοκλήρωσε ο Valtteri Bottas σε έναν αγώνα που περιορίστηκε από την κακή στρατηγική της ομάδας του. Το ίδιο ισχύει και για τον 5ο της κατάταξης Max Verstappen.
Με αυτή τη νίκη, ο Vettel αύξησε τη διαφορά στη βαθμολογία στους 25 βαθμούς από τον Lewis Hamilton.
Την βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισαν οι Sainz, Hamilton, Grosjean, Massa και Magnussen.
Στην εκκίνηση οι δύο Ferrari πετάχτηκαν πολύ καλά και κράτησαν τις θέσεις που ξεκίνησαν με τον Valtteri Bottas να ακολουθεί στην 3η. Ο Kevin Magnussen κέρδισε 2 θέσεις, ενώ οι Wehrlein και Button μπήκαν στον πρώτο γύρο στα pit για να βάλουν τη super-soft γόμα ελαστικών.
Οι Raikkonen και Vettel άνοιξαν αμέσως τη διαφορά μπροστά, ενώ μεταξύ τους ήταν πάνω από 1s. Ο Lewis Hamilton από την μεριά του, κέρδισε μόνο μία θέση από τον Stoffel Vandoorne.
Mέχρι τον 10ο γύρο, οι δύο Ferrari είχαν μια άνετη πρωτοπορία, με τον Raikkonen να έχει διαφορά 2s από τον teammate του, ενώ ο Bottas είχε μείνει σχεδόν 6s πίσω από τα κόκκινα μονοθέσια. Την ίδια ώρα, ο teammate του Φιλανδού, είχε κολλήσει στην 12η θέση.
Όσο οι διαφορές είχαν ανοίξει μπροστά, πίσω δεν γινόταν απολύτως τίποτα. Όμως, στον 17ο γύρο, ο Nico Hulkenberg αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο και καπνοί βγήκαν από το μονοθέσιο και σταμάτησε την Renault του σε αρκετά ασφαλές σημείο. Στον ίδιο ακριβώς γύρο, κατέρρευσε η αεροτομή του Segrio Perez και μπήκε για αλλαγή στην super-soft γόμα. Έτσι, ο Hamilton ανέβηκε στην 10η θέση και ο Vandoorne στην 11η, πολύ κοντά στους βαθμούς για την McLaren.
O Vettel ξεκίνησε την επίθεσή του και έπιασε τον Raikkonen, ενώ λίγο πιο πίσω ο Bottas μείωσε την διαφορά στα 4s. Οι δύο Ferrari εκείνη τη στιγμή έφταναν να ντουμπλάρουν τον Button και τον Wehrlein. Τα δύο κόκκινα μονοθέσια έχαναν πολύ χρόνο, καθώς δεν μπορούσαν να πλησιάσουν αρκετά και από το πουθενά και οι δύο Red Bull είχαν φτάσει ακριβώς πίσω τους.
Στον 32ο γύρο ο Verstappen βούτηξε στα pit και άνοιξε το παράθυρο για το pit stop, με τον Bottas να ακολουθεί στον αμέσως επόμενο γύρο. Η Ferrari επέλεξε να μπει αμέσως μετά τον Bottas, αλλά βγήκε άνετα στην 3η θέση και μπροστά από τον Sainz. Ο Vettel ανέβηκε στην 1η θέση και δεν μπήκε στα pit, ενώ και ο Ricciardo έμεινε έξω. Η στρατηγική πήρε μια πολύ διαφορετική τροπή, ενώ ο Ricciardo ήταν ταχύτερος όλων. Ο Αυστραλός μπήκε στον 38ο γύρο και βγήκε πίσω από τον Raikkonen και κερδίζοντας δύο θέσεις.
Ο Sebastian Vettel μπήκε στον 39ο γύρο για να βάλει τα super-soft ελαστικά και βγήκε στην 1η θέση, μπροστά από τον teammate του, με το πλάνο της Ferrari να δουλεύει ιδανικά. Από την άλλη, όσο καλή ήταν η στρατηγική της Mercedes στην Ισπανία, εδώ ήταν πολύ κακή αφού ο Bottas έχασε πάρα πολύ σε σχέση με τις Ferrari και μία θέση από τον Ricciardo.
Η κατάταξη στον 45ο γύρο ήταν Vettel, Raikkonen, Ricciardo, Bottas, Verstappen, Hamilton, Sainz, Grosjean, Kvyat και Vandoorne, με τον Βρετανό οδηγό της Mercedes να είναι ο μόνος που δεν είχε μπει για αλλαγή ελαστικών. Μάλιστα, ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, μετά τον Vettel. Τελικά ο Βρετανός μπήκε στον 47ο γύρο και βγήκε στην 7η θέση.
Ο Vettel μπροστά άνοιξε την διαφορά από τον Raikkonen, με τον Φιλανδό να μην έχει τον απαραίτητο ρυθμό να του ασκήσει έστω πίεση. Όμως, οι δύο Ferrari ήταν τα πιο γρήγορα μονοθέσια στην πίστα. Η μοναδική μάχη στις μπροστά θέσεις ήταν εκείνη του Bottas Με τον Verstappen, όμως ο Ολλανδός δεν μπορούσε να βρεθεί αρκετά κοντά.
Όλα άλλαξαν όταν ο Wehrlein κατέληξε στις μπαριέρες στην στροφή Πορτιέ πριν το τούνελ, με τις ρόδες του να είναι στον αέρα και το μονοθέσιο να κοιτά τον τοίχο. Ο Γερμανός είχε επαφή με τον Button, με το σκηνικό να θυμίζει πολύ την επαφή Hill-Schumacher στο GP Αυστραλίας το 1994. Φυσικά όπως ήταν λογικό, βγήκε το Safety Car στον 61ο γύρο. Πίσω από το SC, είχαμε ένα περίεργο συμβάν, με τον Ericsson με κρύα φρένα και ελαστικά έχασε τα φρένα στην πρώτη στροφή και έπεσε πάνω στον τοίχο.
Το SC έφυγε στον 67ο γύρο και θα είχαμε αγώνα για 12 γύρους. Τα πράγματα δεν κύλισαν ιδανικά για τον Vandoorne, ο οποίος είδε τον Perez να βουτά στην εσωτερική του και δίχως grip έπεσε κι εκείνος στον τοίχο, βάζοντας τέλος στις ελπίδες της McLaren έστω και για έναν βαθμό. Οι δύο Red Bull είχαν ανάμεσα τους τον Bottas και με τις διαφορές να είναι μηδενικές, όλοι ήταν πολύ κοντά.
Στους τελευταίους γύρους, οι διαφορές ήταν πολύ μικρές, όμως κανένας δεν μπορούσε να βρει χώρο να περάσει. Ο Perez εμβόλισε τον Kvyat, με τον Ρώσο να βγαίνει εκτός αγώνα και τον Μεξικανό να μπαίνει στα pit. O Hamilton προσπάθησε να βρεθεί κοντά στον Sainz, όμως το μονοθέσιο ήταν πολύ νευρικό στις στροφές και δεν κατάφερε να βρεθεί πολύ κοντά.
Έτσι, ο Sebastian Vettel δεν απειλήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα και πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού και πήρε την 3η του νίκη για το 2017 και πρώτη για την Ferrari στο Μονακό μετά το 2001.
Στην 2η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Daniel Ricciardo.
Αποτελέσματα Αγώνα