Η δεύτερη περίοδος των κατατακτηρίων δοκιμών στο Le Mans ήταν χαοτική, με πολλές κίτρινες αλλά και κόκκινες σημαίες να περιορίζουν τη δράση.
Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο στη 2ωρη διαδικασία, καθώς από νωρίς είχαμε εξόδους. Αρχικά η #94 Porsche έφυγε στα προστατευτικά ελαστικά στην στροφή Indianapolis, ενώ το #67 Ford είχε έξοδο στην Tetre Rouge που προκάλεσε Full Course Yellow. Ο Nicolas Lapierre με το #36 έριξε χαλίκια στη πίστα μετά από έξοδο στη τελευταία στροφή που έφερε ακόμα μία FCY, ενώ και το #5 είχε έξοδο.
Κόκκινη σημαία προκάλεσε η έξοδος του #47 της Cetillar Villorba Corse τη δεύτερη ώρα στο πρώτο σικέιν της Mulsane, με το αγωνιστικό να παθαίνει σοβαρότατες ζημιές και έβαλε τέλος στη διαδικασία. Αυτή ήταν η δεύτερη κόκκινη σημαία, με την πρώτη να βγαίνει όταν έπρεπε οι άνθρωποι της πίστας να την καθαρίσουν από χαλίκια, κομμάτια και να επισκευάσουν τα προστατευτικά ελαστικά στην Indianapolis.
Ο Mike Conway με το #7 Toyota είχε δύο στιγμές στο Dunlop σικέιν, καθώς στον ένα γύρο είχε έντονο μπλοκάρισμα και έφυγε ευθεία, ενώ στο επόμενο πέρασμά του, έχασε το πίσω μέρος και έκανε τε-τα-κε, δίχως να πληγώσει το TS050 Hybrid του. Τρομακτική στιγμή είχε και ο Norman Nato στα Porsche Curves, όταν πάτησε στο εσωτερικό kerb, το πίσω μέρος του έφυγε, όμως η έξοδος διαφυγής τον έσωσε και δικαίωσε την ACO που έκανε τις αλλαγές και έβγαλε τον τοίχο από εκείνο το σημείο, διότι αλλιώς θα είχαμε μια πολύ άσχημη σύγκρουση.
Στην κορυφή της κατάταξης δεν άλλαξε τίποτα, με τα δύο Toyota, #8 και #7 να παραμένουν στις δύο πρώτες θέσεις, ενώ μέχρι την 8η τα πράγματα δεν άλλαξαν. Τα δύο αγωνιστικά της Ginetta έκαναν γρήγορους χρόνους, με το #6 να γράφει τα 3:24.343 και να ανεβαίνει στην 9η θέση συνολικά. Το #5 βελτίωσε επίσης, ήταν όμως 0.9s πιο αργό και έμεινε στην 12η θέση συνολικά.
Στην LMP2, η μόνη αλλαγή που είδαμε ήταν στην 2η θέση, με την TDS Racing να γράφει νέο προσωπικό ταχύτερο πέρασμα στο 3:25.240, με το #48 της IDEC Sport να μένει στην κορυφή και το #26 της G-Drive Racing να είναι στην 3η θέση.
Στην GTE-Pro δεν άλλαξε κάτι, με την Porsche να παραμένει στο 1-2 και την Ford με το #66 να είναι στην 3η θέση της κατάταξης. Στην GTE-Am, η #54 Ferrari της Spirit of Race βελτίωσε τον προσωπικό της χρόνο και με το 3:51.956 ανέβηκε στην 3η θέση στη κατηγορία, πίσω από τις δύο Dempsey-Proton Porsche.
Για όλη την εξέλιξη των 24H του Le Mans και το πώς έχει διαμορφωθεί η κατάταξη, μπορείς να διαβάσεις πως έχει μέχρι στιγμής εδώ.
Ακολουθεί άλλη μία διαδικασία 2 ωρών αργότερα το βράδυ, όπου θα καθορίσει το grid για τον μεγάλο αγώνα που ξεκινά αυτό το Σάββατο.