O Kazuki Nakajima έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στη τρίτη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών στη πίστα της La Sarthe, με την Toyota να κάνει το 1-2.
Η Ιαπωνική ομάδα τα κατάφερε και κλείδωσε για δεύτερη σερί χρονιά τη πρώτη σειρά εκκίνησης για τον θρυλικό αγώνα που ξεκινά το Σάββατο και έχει φυσικά τον πρώτο λόγο για τη νίκη. To #8 TS050 Hybrid έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στα χέρια του Nakajima στο 3:15.377 και ήρθε πολύ κοντά στο να σπάσει το απόλυτο ρεκόρ πίστας του 2017, σε χειρότερες συνθήκες πίστας. Ο Ιάπωνας ήταν τρομερός και αποφασισμένος να γράψει έναν πολύ καλό χρόνο. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε το #7 Toyota, με τον Kamui Kobayashi να μην μπορεί να βελτιώσει τον χθεσινό χρόνο του αγωνιστικού και να μένει ακριβώς 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον teammate του.
Η Rebellion Racing προσπάθησε, με τον Thomas Laurent να γράφει τον τρίτο ταχύτερο γύρο στη διαδικασία και συνολικά στις κατατακτήριες στο 3:18.252. Όμως, ο χρόνος αυτός ακυρώθηκε και το αγωνιστικό θα ξεκινήσει από την 5η θέση στον αγώνα. Ήταν όμως 1.2s μπροστά από τους teammate του με το #1, το οποίο τελικά θα ξεκινήσει από την 3η θέση. Στην 4η θέση βρέθηκε το #17 της SMP Racing με ταχύτερο χρόνο στο 3:19.483, ενώ την τρίτη σειρά θα κλείσει το #10 της Dragonspeed που ολοκλήρωσε με χρόνο 3:21.110.
Στην τέταρτη σειρά θα δούμε το #11 της SMP Racing και το #4 της ByKolles θα είναι ακριβώς δίπλα του, με το #6 να είναι το μοναδικό που βελτίωσε τον χρόνο του σήμερα από τα παραπάνω αγωνιστικά. Τα δύο αγωνιστικά της Ginetta βελτίωσαν σήμερα, με το #6 να γράφει το 3:23.757. Το #5 είχε γράψει παρόμοιο χρόνο, ήταν στη 10η θέση, όμως ακυρώθηκε και θα ξεκινήσει από την 14η θέση συνολικά.
Αυτή είναι η δεύτερη pole position του #8 που παίρνει και έναν επιπλέον βαθμό και αυξάνει τη διαφορά στη βαθμολογία των οδηγών έναντι του #7.
Στην LMP2 είχαμε δράμα, με το #28 της TDS Racing να γράφει τον ταχύτερο χρόνο και να έχει την pole position, όμως και αυτό έχασε τον ταχύτερο χρόνο του και έπεσε στην 4η θέση. Έτσι, από την pole position θα ξεκινήσει το #48 της IDEC Sport με χρόνο στο 3:24.842 και δίπλα τους θα είναι το #31 της Dragonspeed και τον Pastor Maldonado, 0.041s πίσω τους. Και τα δύο αγωνιστικά είναι με ελαστικά της Michelin. Στην 3η θέση βρέθηκε το πάντα αξιόπιστο και ένα από τα φαβορί για τη νίκη #26 της G-Drive Racing.
To πρώτο αγωνιστικό της Ligier ήταν το #22 της United Autosports στην 8η θέση συνολικά και με χρόνο στο 3:26.772, ενώ το ταχύτερο αγωνιστικό της Dallara ήταν το #47 της Cetillar Villorba Corse που είχε σοβαρό ατύχημα στο Q2 στην 12η θέση.
Στην GTE-Pro, τα πράγματα δεν άλλαξαν ούτε στο Q3 όσον αναφορά την 1η θέση, με το 3:47.504 της #91 911 RSR να παραμένει στη κορυφή. Το #92 έμεινε στην 2η θέση και το #66 Ford GT έκλεισε τη πρώτη 3άδα με χρόνο στο 3:49.181. Η #51 Ferrari θα ξεκινήσει από την 4η θέση με καλύτερο χρόνο στο 3:49.494, ενώ στην 5η θέση βρέθηκε το #68 Ford GT.
Ακολουθεί η #93 Porsche μπροστά από το #69 Ford και την #94 911 RSR, ενώ η #63 Corvette βρέθηκε στην 9η θέση με χρόνο 3:50.242. Πίσω έχουμε την #71 Ferrari και το #67 Ford, ενώ οι δύο BMW ακολουθούν στις θέσεις 12 και 13. Το #82 έγραψε τον ταχύτερο γύρο για την Μ8 στο 3:50.579 και ακολουθούν οι Corvette #64 και η Ferrari #52.
H Aston Martin απογοήτευσε και πάλι, με τα δύο της αγωνιστικά να είναι πίσω από τα ταχύτερα GTE-Am, με το #97 να γράφει ταχύτερο χρόνο στο 3:52.486, ενώ το #95 θα εκκινήσει από την 56η θέση.
Στην GTE-Am δεν είχαμε ούτε εκεί αλλαγή, με την Porsche να κάνει το 1-2-3 με εντυπωσιακό τρόπο. Το #88 με ταχύτερο χρόνο στο 3:50.728 πήρε την pole position, μπροστά από το #86 που ήταν στο 3:51.471 και τρεις θέσεις συνολικά πιο πίσω. To #77 ακολούθησε μπροστά από το #54 και το #56.
Στο Q3 είδαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα και βροχή, με πολλές ομάδες να έχουν τα αγωνιστικά τους στη πίστα για να πάρουν δεδομένα και στο βρεγμένο οδόστρωμα.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει αυτό το Σάββατο 16 Ιουνίου στις 16:00 το μεσημέρι ώρα Ελλάδος.
Αποτελέσματα: Qualifying