Τα δύο τρίτα του αγώνα για τις 6H του Silverstone έχουν ολοκληρωθεί, όμως οι τελευταίες ώρες είναι αυτές που θα κρίνουν τους νικητές.
Ο Jose Maria Lorez με το #7 TS050 Hybrid οδηγεί τον αγώνα από τον Kazuki Nakajima με το #8, έχοντας πλέον το #1 Rebellion3 γύρους πίσω. Η διαφορά μεταξύ των δύο αγωνιστικών είναι στα 15.7s. H SMP και η Rebellion σίγουρα θα δώσουν μάχη στις επόμενες ώρες και περιμένουμε την μάχη από στιγμή σε στιγμή.
Στην LMP2 η JCDC Racing έχει το 1-2, ενώ στην GTE-Pro, η Porsche ανέκτησε το προβάδισμα στην κατηγορία από την #51 Ferrari και το #67 Ford GT.
Μπορείς να διαβάσεις τι έγινε στις δύο πρώτες ώρες εδώ.
Ώρα 3η
H Μάχη ανάμεσα στα δύο Toyota άναψε για τα καλά όταν οι Alonso και Conway έδιναν τη μάχη τους. Η διαφορά ήταν συνεχώς κάτω από τα 3s και άλλαζε ανάλογα την κίνηση που έβρισκαν μπροστά τους.
Όμως σε εκείνο το σημείο είδαμε την Full Course Yellow να βγαίνει καθώς υπήρχαν διάφορα θραύσματα στην πίστα και οι άνθρωποι της πίστας έπρεπε να αντικαταστήσουν διάφορους κώνους. Τα δύο Toyota μπήκαν για καύσιμα μαζί και με άλλους οδηγούς που δεν είχαν μπει μέχρι εκείνο το σημείο. Η #51 Ferrari ήταν το πιο κερδισμένο αγωνιστικό, καθώς ανέβηκε στην 2η θέση στην GTE-Pro.
Την ώρα που βγήκε όμως η FCY είχαμε δράματα για την ομάδα της ByKolles. O Binder την στιγμή της κίτρινης σημαίας για να μην πέσει πάνω σε άλλα αγωνιστικά, έχασε τον έλεγχο και ακινητοποιήθηκε στην πίσω ευθεία. Ως αποτέλεσμα ο κινητήρας υπερθερμάνθηκε και το #4 οδηγήθηκε στη δεύτερη σερί του εγκατάλειψη.
Δράματα είχαμε και για το #37 που ήταν στην 1η θέση στην LMP2. O Jafaar είδε το εμπρός αριστερά ελαστικό του να χάνει πίεση και ταυτόχρονα θέσεις στη πίστα. Την ίδια στιγμή είδαμε την Toyota να δίνει εντολή και πάλι, ώστε το #8 που ήταν σε διαφορετική στρατηγική να περάσει και πάλι στην 1η θέση.
Όμως είχαμε ακόμα περισσότερο δράμα, όταν ο Orudzhef με το #17 μπήκε στην εσωτερική της #71 Ferrari που ήταν στη 2η θέση στην GTE-Pro και είχαν επαφή. Ο Ρώσος δεν είχε ζημιά, όμως ο Rigon αποκόμισε κλατάρισμα πίσω δεξιά και όσο το ελαστικό τριβόταν, δημιουργούσε έντονη ζημιά. Τα θραύσματα ήταν τόσα που ανάγκασε τον Eduardo Freitas να βγάλει το safety car στη προκειμένη περίπτωση. Οι διαφορές σε όλες τις κατηγορίες μηδενίστηκαν.
To SC αποχώρησε λίγο πριν τη συμπλήρωση της 3ης ώρας και φτάνοντας στο μέσον του αγώνα είχαμε το #8 μπροστά από το #7.
Ώρα 4η
Με δράμα ξεκίνησε η 4η ώρα του αγώνα, καθώς είχαμε αρκετά pit-stop μόλις αποχώρησε το SC. Αρχικά το #1 Rebellion μπήκε για καύσιμα και λάστιχα και ήταν πλέον στον ίδιο γύρο με το #17 που ήταν στην 4η θέση και το #3 που ήταν στην 5η. Από την LMP1, το #10 συνέχιζε τον αγώνα, όμως ήταν πολλούς γύρους πιο πίσω.
Στην GTE-Pro, η Ford έφερε και τα δύο της αγωνιστικά μέσα, με το #67 να χάνει πολλές θέσεις και το #66 να έχει θέμα με την πόρτα του οδηγού. Οι μηχανικοί κατάφεραν να το φτιάξουν, όμως έχασε έναν γύρο. Το #67 ήταν πλέον στην 6η θέση και το #66 στην 9η, μπροστά μόνο από το #71 που ήταν στο γκαράζ για επισκευές.
Ως αποτέλεσμα, στην κορυφή είχε ανέβει η #51 Ferrari και στην 2η θέση ήταν η #91 Porsche και στην 3η η #95 Aston Martin.
Στην LMP2, το #37 είχε πάρει την πρωτοπορία του αγώνα, όμως δράμα είχαμε για το #28 της TDS Racing το οποίο είχε πρόβλημα στην εμπρός ανάρτηση και έχασε πολλούς γύρους στο γκαράζ. Αυτό έφερε και πάλι στο 1-2 τα δύο αγωνιστικά της JCDC, με το #36 στην 3η και το #31 στην 4η. Το #29 έχασε αρκετούς γύρους δίχως να μάθουμε το γιατί και ήταν πλέον στην 5η θέση.
Η τράπουλα της στρατηγικής, είχε ανακατευθεί για τα καλά, κυρίως στις GTE καρηγορίες. Στην GTE-Am, η μάχη για τη νίκη ανάμεσα στην Team Project One #56 & TF Sport #90 συνεχιζόταν, με τη διαφορά να είναι στο 1s.
Η Toyota έδωσε ξανά εντολή στους οδηγούς της, με τον Lopez στο #7 να περνά στην 1η θέση του αγώνα, μιας και τώρα ήταν εκείνο το αγωνιστικό σε διαφορετική στρατηγική. Μάλιστα, κατάφερε να ανεβάσει τη διαφορά στα 4s μέσα σε λίγους γύρους.
Με τα pit-stop να ολοκληρώνονται στην GTE-Pro, η #92 Porsche είχε επιστρέψει ξανά στη κορυφή, με την #51 Ferrari στην 2η θέση και το #67 Ford GT να πλησιάζει με γοργό ρυθμό. Από την άλλη, το #95 της Aston Martin μπήκε στο γκαράζ της ομάδας έχοντας πρόβλημα στο κιβώτιο.
Με 15 λεπτά να απομένουν για να ολοκληρωθεί η ώρα, τα δύο Toyota μπήκαν στα pit, με το #7 έναν γύρο νωρίτερα από το #8. Η διαφορά τους όμως ήταν πλέον στα 7.4s. Από την ομάδα θα τους άφηναν σίγουρα να δώσουν μάχη, όμως στα τελευταία στάδια του αγώνα η εικόνα θα γινόταν πιο ξεκάθαρη.
Μέχρι όμως το τέλος της ώρας, η διαφορά εκτοξεύθηκε στα 16s, με τη δουλειά του #8 να γίνεται όλο και πιο δύσκολη.