H Toyota έκανε το 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές για τις 6H του Silverstone, με την Ford να παίρνει την pole στην GTE-Pro για χιλιοστά.
Οι Mike Conway και Jose Maria Lopez έκαναν τις καλύτερες κατατακτήριες δοκιμές με το #7 TS050 Hybrid, γράφοντας μέσο όρο χρόνου στο 1:36.895. Ο χρόνος του με καλύτερο αυτό του Βρετανού, ήταν κατά 0.4s ταχύτερος του #8 Toyota των Fernando Alonso και Kazuki Nakajima, με το πλήρωμα του #7 να παίρνει την πρώτη pole position της χρονιάς.
Στην 3η θέση βρέθηκε το #11 της SMP Racing, με τον Jenson Button να γράφει έναν τρομερό χρόνο σε αντίθεση με τον μέτριο του Vitaly Petrov, με την διαφορά στο 2.0s από τα δύο Toyota να είναι πλασματική. Ο Βρετανός έγραψε το 1:38.305 στον γρήγορο γύρο του, χρόνος 1.4s μακριά από τον ταχύτερο των δύο Toyota. To #17 BR1 κλείδωσε τη δεύτερη σειρά για την SMP Racing, με την Rebellion Racing να ολοκληρώνει την τρίτη σειρά, με το #3 να έχει καλύτερο μέσο όρο χρόνου στο 1:39.307.
Ακολούθησε το #10 της Dragonspeed και παρά τα προβλήματα με την κίνηση, οι Regner Van der Zande και Ben Hanley είχαν μέσο όρο χρόνου στο 1:41.412. Το #4 της ByKolles που δεν έχει και το καλύτερο τριήμερο μέχρι στιγμής θα ξεκινήσει από την 8η θέση.
Στην LMP2, η Jackie Chan DC Racing έκανε την έκπληξη και το 1-2 στις κατατακτήριες με το #37 των Jazeman Jaafar & Nabil Jeffri να έχει μέσο όρο χρόνου στο 1:44.896 και να παίρνει την πρώτη pole της χρονιάς. Στην 2η θέση ακολούθησε το #38, ενώ στην 3η θέση βρέθηκε το #36 Oreca της Signatech Alpine.
Στην GTE-Pro, είδαμε μια εξαιρετική μάχη ανάμεσα σε Ford & Aston Martin, με την ομάδα του Chip Ganassi να βγαίνει νικήτρια. Οι Olivier Pla και Stefan Mucke στο #66 έγραψαν μέσο όρο χρόνου στο 1:55.727 ήταν κατά 0.090s ταχύτερος της #97 Vantage GTE των Alex Lynn και Maxime Martin. Φοβερές στιγμές και ελάχιστα μικρές διαφορές ανάμεσα στα δύο αγωνιστικά, με το BoP να λειτουργεί στο Silverstone. Ακολούθησε η #95 Aston Martin μπροστά από το #67 Ford GT.
Στην 5η θέση βρέθηκε η πρώτη Porsche #92 των Kevin Estre και Michael Christensen, οι οποίοι ήταν ακριβώς 0.500s πιο αργοί από την κορυφή, μπροστά από την #71 Ferrari κατά 0.084s. Ακολούθησαν οι δύο BMW M8 GTE, με το #82 μπροστά από το #81, αλλά και τα δύο μαζί λιγότερο από 1s μακριά από την κορυφή. Αυτό σημαίνει πως όλα τα αγωνιστικά είναι μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο. Την 10άδα έκλεισαν η #51 Ferrari και η #91 Porsche.
Στην GTE-Am, η Team Project One πανηγύρισε την παρθενική της pole position, με τους Joerg Bergmeister & Egidio Perfetti έγραψαν μέσο όρο χρόνου στο 1:59.001, μπροστά από την #77 Porsche της Dempsey-Proton Racing. Αυτό έφερε την Porsche στο 1-2, όμως η Aston Martin έκανε το 3-4, με την TF Sport να ολοκληρώνει μπροστά από την εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin.
Αποτελέσματα: QP