H Toyota πήρε την τρίτη σερί της νίκη στην Super Season του WEC με σχετική ευκολία, ενώ στην GTE-Pro η Ferrari πήρε μια αναπάντεχη, αλλά πανάξια νίκη.
Οι Sebastien Buemi, Fernando Alonso και Kazuki Nakajima ήταν οι μεγάλοι νικητές στο #8 Toyota TS050 Hybrid, σε έναν αγώνα που έδειχνε να φεύγει από τα χέρια τους, όμως κατάφεραν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και να κάνουν το τρία στα τρία στην Super Season. Όμως, δεν θα κέρδισαν εάν το #7 των Kazuki Nakajima, Mike Conway & Jose Maria Lopez δεν είχε πρόβλημα με ζημιά στο πάτωμα, καθώς ήταν 20s μπροστά στο τέλος της 5ης ώρας, αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος τους. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #3 της Rebellion Racing με τους Thomas Laurent, Gustavo Menezes και Mattias Beche να εκμεταλλεύονται τα προβλήματα των Neel Jani & Andre Lotterer με το #1 στα τελευταία λεπτά και να παίρνουν ακόμα ένα βάθρο.
Όμως, κατάφεραν να κερδίσουν στα ίσα το #17 της SMP Racing, με το οποίο είχαν την επαφή στην αρχή και μέχρι την αρχή της τελευταίας ώρας έδιναν τρομερή μάχη, με νικητή στο τέλος το #3. Το #10 της Dragonspeed βρέθηκε στην 6η θέση στην LMP1, όμως αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και δεν μπόρεσε ποτέ να μείνει στο παιχνίδι. Από τον αγώνα εγκατέλειψαν το #11 των Michail Aleshin, Jenson Button & Vitaly Petrov, με την κατάρα του Βρετανού στο Silverstone να συνεχίζεται και μαζί τους και το #4 της ByKolles.
Στην LMP2, η Jackie Chan DC Racing έκανε τον τέλειο αγώνα και το 1-2 στην κατηγορία. Το #38 των Ho Pin Tung, Gabriel Aubry & Stephane Richelmi κατάφεραν να επανέλθουν από κλατάρισμα στην 3η ώρα και κέρδισαν τους teammate τους, Jazeman Jaafar, Weiron Tan & Nabil Jeffri. Το βάθρο συμπλήρωσε το #36 της Signatech Alpine, σε έναν πολύ ήσυχο αλλά αποτελεσματικό αγώνα για τους ίδιους.
Στην GTE-Pro, η Ferrari είχε έναν εξαιρετικό αγώνα με τους πρωταθλητές, James Calado & Alessandro Pier Guidi στην #51 488 GTE να παίρνουν τη πρώτη τους φετινή νίκη έπειτα από μια εκπληκτική εμφάνιση. Η εξοικονόμηση καυσίμων και η σωστή στρατηγική στις FCY και το SC τους βοήθησε, σε συνδυασμό με τον τρομερό ρυθμό τους στο δεύτερο μισό, ήρθε και η νίκη. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε η #91 Porsche 911 RSR των Gimmi Bruni & Richard Lietz σε μία ακόμα 2η θέση στο πρωτάθλημα, με τον Ιταλό να οδηγεί για πάνω από 4 ώρες και 30 λεπτά. Το βάθρο έκλεισε το #67 Ford GT των Harry Tincknell & Andy Priaulx, με τον πρώτο να κάνει ένα φοβερό προσπέρασμα στα τελευταία λεπτά για τη θέση στο βάθρο.
Στην 4η θέση ολοκλήρωσε η #92 Porsche, μπροστά από την #97 Aston Martin που έκλεισαν τη πρώτη 5άδα. Ακολούθησε η #81 BMW M8, το #66 Ford, η #71 Ferrari και η #95 Aston Martin, με το #82 να εγκαταλείπει τον αγώνα.
Στην GTE-Am, η Porsche πήρε ακόμα μια νίκη χάρη στη προσπάθεια του #77 της Dempsey Proton Racing, κερδίζοντας στην τελευταία ώρα έπειτα από ποινή του #90 της TF Sport που ολοκλήρωσε στην 2η θέση και της Porsche #56 που έκλεισε το βάθρο.
Ώρα 5η
Με δράμα ξεκίνησε και το τελευταίο δίωρο του αγώνα, όταν η #82 BMW αντιμετώπισε πρόβλημα με την ανάρτηση του αγωνιστικού και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά την Chappel. Η FCY βγήκε και πάλι και όλοι έσπευσαν στα pit για καύσιμα και αλλαγή ελαστικών. Στην κορυφή δεν άλλαξαν πολλά, όμως η διαφορά είχε ανέβει στα 20.4s.
Στην GTE-Pro, η #51 Ferrari είχε πάρει την 1η θέση και είχε κάνει διαφορά από τις δύο Porsche που είχαν ανέβει στις θέσεις 2 και 3, ενώ το #67 Ford δεν έδειχνε να έχει την ταχύτητα που είχε στις πρώτες ώρες.
Στην LMP2 το #38 της JCDC Racing είχε ανακτήσει την πρωτοπορία, όμως ήταν σε διαφορετική στρατηγική από το #37 και η μάχη για τη νίκη ήταν μεταξύ τους. Το #36 της Signatech Alpine ήταν στην 3η θέση, δίχως να απειλείται για την ώρα.
Μπροστά, ο Kobayashi είχε επιστρέψει στο #7 Toyota και ο Buemi είχε μπει στο #8 και η διαφορά είχε πέσει στα 15.3s, με την κίνηση να παίζει φυσικά τον ρόλο της. Όμως, πριν συμπληρωθεί η 5η ώρα, στο pit-stop οι μηχανικοί άλλαξαν το πίσω μέρος του #7 και έχασε 10s, με τη διαφορά να είναι μόλις στα 5.3s καθώς ήμασταν στη τελευταία ώρα.
Διαβάστε τι έγινε τις προηγούμενες ώρες του αγώνα εδώ και εδώ.
Ώρα 6η
Στην τελευταία ώρα, το #17 είχε προσωρινά πρόβλημα όταν σταμάτησε στην είσοδο του pit-lane, όμως γρήγορα πήρε μπρος Η μάχη όμως για την 3η θέση είχε μάλλον τελειώσει.
Δράμα είχαμε στην GTE-Am, όπου οι δύο πρωτοπόροι δέχθηκαν ποινή stop/go 75 δευτερολέπτων, καθώς παραβίασαν κανονισμό των pit την ώρα του SC. Αυτό έφερε την #77 Porsche στην 1η θέση και την #98 Aston Martin στην 2η.
Δράμα είχαμε στην κορυφή, με τον Kobayashi να έχει πληγωμένο πάτωμα στο TS050 Hybrid του και έχανε συνεχώς χρόνο. Ο Buemi τον έφτασε σχεδόν αμέσως και 35 λεπτά πριν το τέλος, έκανε το προσπέρασμα και αμέσως η διαφορά άνοιξε στα 11.5s. Ο Ελβετός μπήκε στα pit για το τελευταίο του pit-stop με 25 λεπτά να απομένουν για το τέλος του αγώνα και στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Kobayashi.
Στα τελευταία λεπτά, το #1 της Rebellion Racing αντιμετώπισε πρόβλημα με το πίσω μέρος, κάνοντας δύο επιπλέον στάσεις στα pit και έχασε την 3η θέση από το #3 που ήταν σχεδόν 1 γύρο πίσω.
Η μάχη για την τελευταία θέση του βάθρου στην GTE-Pro είχε ανάψει για τα καλά, με τον Tincknell στο #67 να δίνει εκπληκτική μάχη με τον Christensen στο #92, με τους δύο να ακουμπούν πάνω από δύο φορές. Έπειτα από συνεχόμενες στροφές όντας δίπλα δίπλα, το Ford κατάφερε να κάνει το προσπέρασμα.
Στην LMP2, τα δύο αγωνιστικά της JCDC Racing ήταν κολλημένα μαζί στη πίστα στα τελευταία λεπτά, όμως σίγουρα η ομάδα δεν θα ήθελε τους οδηγούς της να δώσουν μάχη που θα τους έθετε το αποτέλεσμα σε κίνδυνο.
Το χρονόμετρο μηδενίστηκε και ο Buemi έχοντας συμπληρώσει 3 ώρες στο τιμόνι του TS050 Hybrid πέρασε τη γραμμή του τερματισμού 20 δευτερόλεπτα μπροστά από το #7 και πήρε ακόμα μια νίκη στην Super Season κάνοντας το απόλυτο σε τρεις αγώνες. Στον τελευταίο γύρο μάλιστα, είχαμε αλλαγή στην 3η θέση στην GTE-Am, με το #56 να περνά το #98 στον τελευταίο γύρο.
Αποτελέσματα: 6H Silverstone