Η FIA έκλεισε οριστικά το θέμα με το δάπεδο της Red Bull RB20 όμως στη McLaren συνεχίζουν να ζητούν εξηγήσεις από την παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το GP ΗΠΑ, οι ομάδες της Formula 1 συναντήθηκαν με την FIA καθώς πιστεύουν πως ένα συγκεκριμένο μονοθέσιο διαθέτει ένα σχεδιασμό ο οποίος είναι εκτός κανονισμών. Δεν υπήρξε αναφορά σε ποια ομάδα ανήκει το μονοθέσιο αυτό αλλά για τον τομέα στον οποίο δημιουργήθηκε το ζήτημα. Οι ομάδες έχουν πρόσβαση στα σχέδια των μονοθεσίων όλων των αντιπάλων τους, καθώς τα αρχεία βρίσκονται σε servers της FIA.
Όπως προκύπτει η ομάδα που βρέθηκε στο στόχαστρο των αντιπάλων της ήταν η Red Bull Racing. H αυστριακή ομάδα παραδέχθηκε πως η RB20 έχει σχεδιαστεί με το σύστημα αυξομείωσης της απόστασης του εδάφους στο T-tray. Πρόκειται για το σημείο του δαπέδου που βρίσκεται στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου. Σύμφωνα με ισχυρισμούς των αντιπάλων της, ένα τέτοιο σύστημα της επιτρέπει να κάνει την αλλαγή αυτή ανάμεσα στις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα, κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς.
- Μην ΑΠΟΨΕ, Τρίτη, 22/10 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP ΗΠΑ που κέρδισε ο Charles Leclerc. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ.
Η εξέλιξη αυτή έχει δυσαρεστήσει ιδιαίτερα τη McLaren Racing, η οποία μάχεται με τη Red Bull τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο CEO της βρετανικής ομάδας, Zak Brown εμφανίστηκε στο Όστιν ιδιαίτερα εκνευρισμένος.
«Παρεμβάσεις στο μονοθέσιο υπό καθεστώς το parc ferme είναι παράνομες σύμφωνα με τους κανόνες. Οπότε νομίζω ότι η FIA πρέπει να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα. Το να έχεις την ικανότητα να το κάνεις εγείρει ερωτήματα. Είναι πολύ σαφές στους κανονισμούς και είναι ουσιώδης παραβίαση ότι εάν γίνουν τροποποιήσεις στο μονοθέσιο είναι αντίθετο με τους κανονισμούς. Το αυτοκίνητο δεν είναι πάντα πλήρως προετοιμασμένο για αγώνες στο parc ferme την Κυριακή το πρωί, οπότε νομίζω ότι πρέπει να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.
Ο Brown αναφέρθηκε επίσης και στις ενέργειες της FIA για να διασφαλιστεί πως δεν θα υπάρξει παράνομη δραστηριότητα από τη Red Bull Racing:
«Γιατί χρειάζεται να βάλετε σφραγίδα σε κάτι που δεν μπορεί μια ομάδα να αλλάξει σε συνθήκες parc ferme ή post parc ferme; Εξακολουθώ να έχω ερωτήσεις που πρέπει να κατανοήσω καλύτερα. Εφόσον η συσκευή είχε τη δυνατότητα προσαρμογής από το εσωτερικό του cockpit, νομίζω ότι μάλλον είναι αυτό που πρέπει να αναθεωρηθεί».
Τι πραγματικά ισχύει όμως με την περίφημη low-drag spec πίσω αεροτομή της McLaren; Η ομάδα του AMN κάνει τη δική της ανάλυση και εξηγεί εάν είναι ή όχι εντός κανονισμών και τι θα ακολουθήσει. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε κλικ στο παρακάτω βίντεο.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy