Τι συνέβη ανάμεσα στους Charles Leclerc και Carlos Sainz στο Teammate Wars της Scuderia Ferrari στη σεζόν της Formula 1 για το 2024; Ακολουθεί η απάντηση.
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 για το 2024 ολοκληρώθηκε και είναι η ιδανική στιγμή για τα συμπεράσματα και τον απολογισμό μετά από 24 Grand Prix. Αυτό αφορά και στις εσωτερικές μονομαχίες, γιατί ως γνωστόν, σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρώτος αντίπαλος κάθε οδηγού δεν είναι άλλος από τον teammate του.
Σταδιακά θα δούμε το τι έκαναν οι οδηγοί στις… ενδοοικογενειακές τους μονομαχίες σε κάθε μία από τις δέκα ομάδες του grid. Ξεκινήσαμε από τη McLaren Racing, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2024 και έφτασε τα 9 στην ιστορία της στη Formula 1. Σειρά τώρα έχει η Scuderia Ferrari, η οποία τερμάτισε 2η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ώρα λοιπόν να δούμε τι θα γίνει σε αυτόν τον «εμφύλιο» ανάμεσα στους Charles Leclerc και Carlos Sainz. Έπειτα από 24 αγώνες το επί μέρους σκορ στους αγώνες είναι 14-8 υπέρ του Λεκλέρ. Ο Μονεγάκος ηγήθηκε της ομάδας του Μαρανέλο και έκανε ένα πολύ καλό δεύτερο μισό της σεζόν. Από την άλλη, ο Sainz έδειξε εξαιρετικά σημάδια ταχύτητας στην τελευταία του σεζόν με την ιταλική ομάδα. Ο Leclerc πήρε 3 νίκες στο 2024 ενώ ο Sainz 2 νίκες.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Άμπου Ντάμπι, το πρωτάθλημα της McLaren και το «αντίο» του Lewis Hamilton στη Mercedes στο παρακάτω βίντεο.
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι το δυνατό σημείο του Leclerc στο 2024, ο οποίος επικράτησε έναντι του Sainz με σκορ 14-9, ενώ κατέκτησε 3 pole position, έναντι 1 του Ισπανού. Στη βαθμολογία ο Μονεγάσκος κατέκτησε 356 βαθμούς, ενώ ο Ισπανός 290 βαθμούς. Στη μάχη των βάθρων ο Leclerc σταμάτησε στα 14, ενώ ο Sainz στα 9 βάθρα.
Ο ρυθμός εξέλιξης της Scuderia Ferrari αποδείχθηκε ευχή και κατάρα στη φετινή σεζόν. Η αναβάθμιση της Ισπανίας την πήγε αρκετά βήματα πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ωστόσο η αντίδραση των τεχνικών του Μαρανέλο ήταν εξαιρετική κα κατάφεραν να παλέψουν για το πρωτάθλημα κατασκευαστών μέχρι και τον τελευταίο αγώνα.