Ο Oscar Piastri ήταν ο πρωταγωνιστής στο GP Μπαχρέιν και πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη έχοντας εντυπωσιακό ρυθμό με τη McLaren MCL39.
Με μία εξαιρετική εμφάνιση σε έναν αγώνα γεμάτο μάχες, ο Oscar Piastri ήταν ο οδηγός που πρωταγωνίστησε και πήρε μία μεγάλη νίκη στο GP Μπαχρέιν του 2025. Ο Αυστραλός εκκίνησε από την 1η θέση, είχε σωστή στρατηγική, εξαιρετική διαχείριση και έφτασε στη δεύτερη φετινή του νίκη.
O εξαιρετικός George Russell πήρε τη 2η θέση παίζοντας εξαιρετική άμυνα στον Lando Norris και πήρε ένα ακόμη βάθρο στο 2025. Οι δυο τους έδωσαν εξαιρετική μάχη στους τελευταίους γύρους, με τον οδηγό της Mercedes να αμύνεται για τη ζωή του από τον συμπατριώτη του, ο οποίος είχε έναν αγώνα γεμάτο λάθη.
Μην χάσετε τη Δευτέρα 14/4 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Μπαχρέιν. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Η Scuderia Ferrari πήρε τις θέσεις 4 και 5 με τους Charles Leclerc και Lewis Hamilton. Αμφότεροι επηρεάστηκαν από την εμφάνιση του Safety Car, μιας και τους χάλασε την εναλλακτική στρατηγική. Στο τέλος του αγώνα είχαν τη σκληρή γόμα ελαστικών, την οποία δεν ήθελαν να βάλουν, όμως από το Μπαχρέιν θα κρατήσουν τον πολύ καλό ρυθμό αγώνα.
Ο Max Verstappen τερμάτισε 6ος σε έναν αγώνα που θέλει σίγουρα να ξεχάσει.
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Ιαπωνίας και τη νίκη του Max Verstappen επί των δύο McLaren.
Ο Αγώνας
Στην εκκίνηση ο Piastri κρατήθηκε μπροστά, όμως ο Ράσελ ανέβηκε στη 2η θέση και ο Norris πέρασε 3ος. Με τα ελαστικά μέσης γόμας ο Leclerc έχασε δύο θέσεις έπεσε 4ος, ενώ ο Χάμιλτον ήταν 9ος, πίσω από τον Verstappen. Ο Norris ήταν πάντως υπό εξέταση, επειδή τοποθέτησε το μονοθέσιό του πιο μπροστά στο grid κατά την εκκίνηση του αγώνα.
Ο Piastri έκανε τον ταχύτερο γύρο και βγήκε άμεσα από τη ζώνη DRS του Russell. Ο Gasly ήταν κολλημένος πίσω από την SF-25 του Leclerc, έχοντας το πλεονέκτημα των ελαστικών μαλακής γόμας.
Ο Hamilton παραπονιόταν για κακή πρόσφυση από τα ελαστικά μέσης γόμας, όντας ανάμεσα στις δύο Red Bull. Στον 5ο γύρο ο Verstappen πέρασε τη Williams του Sainz, ανεβαίνοντας 7ος, πίσω από τον Antonelli.
Ο Norris τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερολέπτων και ο μηχανικός της McLaren του ζήτησε να προσπαθήσει να περάσει τον Russell πριν το pit stop, ώστε να κερδίσει ένα μέρος από το χαμένο χρόνο.
Στον 9ο γύρο ο Hamilton έδωσε εντυπωσιακή μάχη με τον Sainz για την 8η θέση, με τον Βρετανό να περνά τελικά. Ο οδηγός της Ferrari ενημερώθηκε ότι η απόδοση των ελαστικών μαλακής γόμας είχε αρχίσει να πέφτει, άρα του δινόταν η ευκαιρία να ανέβει θέσεις.
Στον 11ο γύρο ο Norris έκανε pit stop, εξέτισε τα 5 δλ. ποινής και επέστρεψε στην 14η θέση. Ο Verstappen ήταν 17ος μετά το δικό του pit stop, όπου έχασε χρόνο λόγω προβλήματος στη φωτεινή ένδειξη. Το ίδιο συνέβη και στο pit stop του Tsunoda.
Όταν έκανε το pit stop ο Piastri στον 15ο γύρο, οι Leclerc-Hamilton βρέθηκαν προσωρινά στο 1-2, λόγω της στρατηγικής της Ferrari για εκκίνηση του αγώνα με ελαστικά μέσης γόμας. Ο Αυστραλός της McLaren επέστρεψε στην πίστα 3ος, με την μαλακή γόμα πλέον.
O Leclerx μπήκε στον 17ο γύρο για νέο σετ μέσης γόμας, με τον Hamilton να ακολουθεί αμέσως μετά. Ο Μονεγάσκος επέστρεψε στην πίστα 5ος και ο Βρετανός 11ος. Ο Leclerc ζητούσε στρατηγική ενός pit stop από την ομάδα του, κάτι που δεν έγινε δεκτό.
Στον 19ο γύρο ο Piastri ήταν πρώτος και ο Νόρις 3ος, στα 2 δλ. πίσω από την Mercedes του Ράσελ. Ο Antonelli πίεζε τον Verstappen, ο οποίος ήταν με ελαστικά σκληρής γόμας. Ο νεαρός Ιταλός πέρασε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στον 20ό γύρο και ανέβηκε στην 7η θέση.
Ο Russell ήταν πάνω από 4 δλ. πίσω από τον πρωτοπόρο Piastri, όμως κρατούσε τον Νόρις εκτός του DRS. Στον 24ο γύρο ο Leclerx προσπάθησε ανεπιτυχώς να περάσει τον Νόρις, στην μάχη για την 3η θέση.
Όμως ο 25ος γύρος ήταν μαγικός για τη Ferrari, καθώς ο μεν Leclerc πέρασε τον Norris και ανέβηκε 3ος, ενώ ο Hamilton τον Antonelli και βρέθηκε στην 7η θέση. Ο επτάκις πρωταθλητής πέρασε στη συνέχεια τον Οκόν και ανέβηκε 6ος.
Στον 27ο γύρο ο Verstappen «ξεφορτώθηκε» τα ελαστικά σκληρής γόμας, που έδειχναν να μην αποδίδουν στην RB21. Μετά το δεύτερο pit stop ο Ολλανδός ήταν τελευταίος.
Φθάνοντας στον 30ό γύρο ο Piastri είχε πλέον διαφορά κοντά στα 7 δλ. από τον Νόρις, καθώς ο ρυθμός του Αυστραλού ήταν σε άλλο επίπεδο.
Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 32ο από τους 57 γύρους (καθώς υπήρχαν θραύσματα στις στροφές 3 και 4), έφερε όλα τα μονοθέσια στα pits. Leclerc και Hamilton είχαν πλέον σκληρή γόμα, ο Piastri μέση και ο Russell μαλακή. Ο Βρετανός παραπονέθηκε για την επιλογή της Mercedes, καθώς απέμεναν ακόμα 24 γύροι. Όμως ο Norris είπε στους μηχανικούς της McLaren ότι η επιλογή της Mercedes δεν ήταν λάθος, καθώς η απόδοση της μαλακής γόμας ήταν πολύ καλή.
Στον 36ο γύρο έφυγε το safety car. Ο Piastri κρατήθηκε μπροστά, ενώ πιο πίσω οι LEclerc , Norris, Hamilton έσωσαν σκληρή μάχη. Αν και ο Norrisδιατήρησε την 4η θέση, οι αγωνοδίκες του ζήτησαν να την δώσει πίσω γιατί βγήκε εκτός ορίων πίστας. Ο Βρετανός της McLaren είχε μέση γόμα, έναντι σκληρής στις δύο SF-25.
Στον 38ο γύρο ο Norris πέρασε τον Hamilton και επέστρεψε στην 4η θέση. H πίεση του Norris στον LEclerc απέδωσε στον 52ο γύρο, με τον Βρετανό να κερδίζει μία θέση στο βάθρο. Οι αγωνοδίκες έκαναν τρίτη προειδοποίηση στον Νόρις για παραβίαση των ορίων της πίστας.
Οι Russell και Νόρις έδωσαν επική μάχη στους τελευταίους γύρους, με τον οδηγό της Mercedes να διατηρεί τη 2η θέση.
Αποτελέσματα GP Μπαχρέιν