spot_img

Οι ομάδες της F1 συζήτησαν κρίσιμες αλλαγές στους κανονισμούς του 2026

Κρίσιμες αλλαγές στους κανονισμούς της F1 για το 2026 τέθηκαν στο τραπέζι, με τις ομάδες να έχουν πλέον να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις.

Η Επιτροπή της Formula 1 συναντήθηκε την Πέμπτη στη Γενεύη, για να εξετάσει “βελτιώσεις” στους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ το 2026, με στόχο τη διασφάλιση ισορροπίας μεταξύ των κατασκευαστών κινητήρων.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι και των δέκα ομάδων, της FIA και της Formula 1, με επικεφαλής τον Διευθυντή Μονοθεσίων της FIA, Νικόλα Τομπάζη και τον CEO της F1, Stefano Domenicali.

Τι εξετάστηκε στη συνάντηση για το 2026

Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν:

  • Η διαχείριση ενέργειας των νέων υβριδικών κινητήρων, όπου από το 2026 η ηλεκτρική ισχύς θα καλύπτει το 50% της συνολικής απόδοσης, ισότιμα με τον θερμικό κινητήρα.

  • Οι οικονομικές δυσκολίες που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές κινητήρων λόγω κακής απόδοσης ή χαμηλής αξιοπιστίας.

  • Η ανάγκη για ισότιμη απόδοση μεταξύ όλων των κατασκευαστών, ώστε να αποφευχθούν μεγάλες διαφορές δυναμικότητας στο grid.

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Σ. Αραβίας και τη νίκη του Oscar Piastri έναντι του Max Verstappen

Όπως τόνισε η FIA σε ανακοίνωσή της:

“Η Επιτροπή της F1 συζήτησε κατ’ αρχήν βελτιώσεις στη στρατηγική διαχείρισης ενέργειας για το 2026, καθώς και μέτρα αντιμετώπισης οικονομικών θεμάτων που ενδέχεται να προκύψουν λόγω χαμηλής απόδοσης ή σοβαρών προβλημάτων αξιοπιστίας.”

Δεν λήφθηκαν τελικές αποφάσεις και τα θέματα αυτά θα συζητηθούν εκ νέου σε πιο εξειδικευμένες επιτροπές.

Η FIA πρόσθεσε επίσης:

«Ενημερώσαμε τα μέλη της Επιτροπής F1 για την εποικοδομητική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Μπαχρέιν μεταξύ FIA, FOM και κατασκευαστών κινητήρων».

Aλλαγές και στους κανονισμούς του 2025

Πέρα από τους κανονισμούς του 2026, η Επιτροπή F1 ενέκρινε και μερικές μικρές αλλαγές για το 2025:

  • Υποχρεωτικό διπλό pit stop στο Grand Prix του Μονακό.

  • Τροποποιήσεις στο parc fermé για αγώνες όπου οι οδηγοί δεν φορούν προαιρετικά γιλέκα ψύξης.

  • Διαδικασίες διαχείρισης καθυστερήσεων μεταφορών λόγω εμποδίων στα logistics.

  • Έρευνα για χρήση ατσαλιού στα skid blocks, αντί για τιτάνιο, μετά τα περιστατικά πυρκαγιών στο GP Ιαπωνίας.

Επιπλέον, θα αναθεωρηθούν και οι κανονισμοί κεφαλαιακών δαπανών για νέους κατασκευαστές, μετά την έγκριση της Cadillac για κατασκευή δικών της κινητήρων από το 2029.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles