Οι απαιτήσεις του 2025 έχουν οδηγήσει τον Lando Norris να βελτιωθεί οδηγικά και να γίνει ακόμη καλύτερος οδηγός από τα προηγούμενα χρόνια.
Αν και πριν την έναρξη της χρονιάς παρουσιαζόταν ως το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο της Formula 1, ο 25χρονος Lando Norris μπήκε στη θερινή ανάπαυλα 9 βαθμούς πίσω από τον teammate του, Oscar Piastri. Παρά τη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα της Αυστραλίας, ο Norris χρειάστηκε να περιμένει έως το GP Μονακό για να επιστρέψει στην κορυφή, αντιμετωπίζοντας αρκετές δυσκολίες προσαρμογής στη McLaren MCL39.
Η κυριαρχία της McLaren το 2025 τον έχει οδηγήσει στην καλύτερη σεζόν της καριέρας του έως τώρα, με έξι νίκες και βάθρο σε 12 από τους 14 αγώνες μέχρι τη θερινή διακοπή.
Ο Norris αποκάλυψε ότι στην αρχή της χρονιάς δυσκολεύτηκε με το νέο στήσιμο, καθώς το μονοθέσιο παρείχε λιγότερη αίσθηση στο εμπρός μέρος, κάτι που επηρέασε το οδηγικό του στυλ. Ωστόσο, η ανάκαμψή του τους τελευταίους αγώνες συνδέεται τόσο με την εισαγωγή νέας ανάρτησης από τη McLaren, όσο και με τη δική του σκληρή δουλειά εκτός πίστας.
«Νομίζω ότι ως οδηγός νιώθω καλύτερος από πέρυσι. Αυτό δεν σημαίνει ότι πάντα κάνω καλύτερη δουλειά, γιατί το μονοθέσιο είναι πολύ διαφορετικό φέτος. Είχα δύσκολες στιγμές στο να καταλάβω πώς να το οδηγήσω. Ναι, είναι McLaren και φοράει ακόμη το πορτοκαλί, αλλά η συμπεριφορά του είναι διαφορετική από άλλες χρονιές. Έπρεπε να προσαρμοστώ. Δεν μου ταιριάζει απόλυτα, αλλά αυτό είναι μέρος της πρόκλησης».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την εκτενή ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Ουγγαρίας. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο
Επιπλέον θέλησε να προσθέσει κάτι επίσης σημαντικό:
«Έπρεπε να δουλέψω καλύτερα για να επιστρέψω στο επίπεδο ταχύτητας που θέλω και νομίζω ότι το έχω πετύχει. Η ικανότητά μου να βελτιώνομαι μετά από κακές στιγμές έχει ανέβει. Ακόμα και μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο ή μια περίοδο δοκιμών, πλέον μπορώ να διαχειριστώ καλύτερα τις δυσκολίες».
Ο Norris παραδέχθηκε ότι ένα από τα μεγαλύτερα βήματα βελτίωσης φέτος ήρθε από την αλλαγή νοοτροπίας του στις κατατακτήριες, καθώς πλέον δεν κυνηγά πάντα τον απόλυτο γύρο.
«Μερικές φορές φέτος, ακόμη και το 95% θα ήταν αρκετό. Στην αρχή της χρονιάς προσπαθούσα να οδηγώ στο 101%. Κάποιες φορές αυτό είναι φανταστικό, άλλες όμως όχι. Κατάλαβα ότι μερικές φορές πρέπει να στοχεύω στο 95% ή και στο 90%, και παρότι αυτό μπορεί να μη φτάνει για την pole, είναι αρκετό για να βρεθείς ψηλά».
Κλείνοντας, ο Norris αναγνώρισε ότι η υπερπροσπάθεια στους πρώτους αγώνες του στοίχισε:
«Μετανιώνω που προσπάθησα να φτάσω στο απόλυτο από την αρχή. Τώρα ξέρω πότε πρέπει να πάρω το ρίσκο και πότε να κρατήσω ενέργεια για τον αγώνα».