Στη Red Bull Racing βλέπουν έναν διαφορετικό Max Verstappen o οποίος έχει πλέον κίνητρο που δεν είχε τους προηγούμενους μήνες στο φετινό πρωτάθλημα
Η εμφατική νίκη του Max Verstappen στο Grand Prix Ιταλίας στη Monza, σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο και την ελευθερία να επιβάλει τις δικές του επιλογές στο set-up, φαίνεται πως αναζωπύρωσαν το πάθος του Ολλανδού για τη Formula 1, σύμφωνα με τον σύμβουλο της Red Bull Racing, Helmut Marko.
Τους τελευταίους μήνες, η φημολογία γύρω από τον Verstappen είχε φουντώσει: από πιθανή μεταγραφή στη Mercedes μέχρι ακόμη και αποχώρηση από τη F1. Ο τριπλός πρωταθλητής έδειχνε αποστασιοποιημένος, με αποκορύφωμα το περσινό καλοκαίρι, όταν ο έντονος ενασχόλησή του με το sim racing θεωρήθηκε εμπόδιο στην απόδοσή του τα Grand Prix.
Ωστόσο, η εικόνα άλλαξε ριζικά. Στο GP Ολλανδίας και στη Μόντσα, με τις αναβαθμίσεις του RB21 (νέο πάτωμα και εμπρός πτέρυγα), ο Verstappen επέστρεψε στις νίκες, επικρατώντας με διαφορά σχεδόν 20 δευτερολέπτων από τις McLaren. Οι αλλαγές δεν αφορούσαν αποκλειστικά τη Monza, κάτι που αφήνει ελπίδες και για τις επόμενες πίστες.
Ο Helmut Marko σχολίασε στο Motorsport.com:
«Στην Μπακού, στις γρήγορες πίστες, είμαι πολύ αισιόδοξος. Ελπίζω και στη Σιγκαπούρη, που είναι ο μόνος αγώνας που δεν έχουμε κερδίσει. Συνήθως στις αργές πίστες είχαμε πρόβλημα, αλλά τώρα πιστεύω ότι όλα είναι δυνατά. Ο Max έχει τέτοιο κίνητρο όπως δεν τον έχω δει εδώ και πολύ καιρό. Δεν ασχολείται καν με GT».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την εκτενή ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Ιταλιας με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
Στη Monza η Red Bull δεν έφερε μόνο αναβαθμίσεις, αλλά επέτρεψε στον Verstappen να έχει τον τελευταίο λόγο για τα επίπεδα downforce. Ο Ολλανδός ζήτησε λιγότερη πίεση στις πτέρυγες, κάτι που αποδείχθηκε καθοριστικό για την ταχύτητά του στην πίστα.
Ο Marko τόνισε:
«Οι μηχανικοί ακούνε περισσότερο τον οδηγό. Όταν έχεις έναν τόσο γρήγορο και έμπειρο οδηγό, είναι σωστό. Αυτός το οδηγεί. Η τεχνική ομάδα είναι πιο ανοιχτή, συζητούν τα δεδομένα και δεν βασίζονται τυφλά στις προσομοιώσεις».
Το βάρος των αναβαθμίσεων έπεσε περισσότερο στη σταθερότητα και την προβλεψιμότητα παρά στην απόλυτη ταχύτητα. Ο νέος επικεφαλής Laurent Mekies, με το μηχανολογικό του υπόβαθρο, φαίνεται να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία του οδηγού σε σχέση με τα «ψυχρά» δεδομένα.