Το GP Σιγκαπούρης ήταν απογοητευτικό για τη Scuderia Ferrari, με τον Fred Vasseur να προσπαθεί να μαζέψει ό,τι μπορεί να μαζευτεί από το τριήμερο.
Η Ferrari συνέχισε τη δύσκολη της πορεία στους τελευταίους αγώνες της Formula 1, καθώς το Grand Prix Σιγκαπούρης αποκάλυψε ξανά τα όρια της SF-25. Η Scuderia έχασε τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών από τη Mercedes, ενώ η Red Bull πλησίασε επικίνδυνα, επιβεβαιώνοντας την πρόοδό της με τις πρόσφατες αναβαθμίσεις.
Την ίδια στιγμή, η McLaren κατέκτησε και μαθηματικά τον τίτλο των Κατασκευαστών για το 2025, με την ομάδα του Ουόκινγκ να βρίσκεται στο απόγειο της απόδοσής της. Στον αντίποδα, στο Μαρανέλο επικρατεί ανησυχία, καθώς η απόδοση της Ferrari φαίνεται να έχει μείνει πίσω σε σχέση με τις Mercedes και Red Bull σε αγωνιστικό επίπεδο.
Μην χάσετε ΑΠΟΨΕ, Δευτέρα 6/10 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Σιγκαπούρης. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Ο αγώνας στη Μαρίνα Μπέι αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολος για τους δύο οδηγούς της Ferrari. Από τους πρώτους κιόλας γύρους, τόσο ο Charles Leclerc όσο και ο Lewis Hamilton έλαβαν εντολή να κάνουν «Lift & Coast» για να ελέγχουν τις θερμοκρασίες των φρένων, προκειμένου να αποφευχθεί η υπερθέρμανση που θα επηρέαζε και τη φθορά των ελαστικών. Όταν ένας οδηγός κάνει «Lift & Coast» σημαίνει πως αφήνει το πόδι από το γκάζι 100-200 μέτρα πριν το σημείο φρεναρίσματος για μια στροφή.
Ο επικεφαλής της Scuderia, Fred Vasseur, παραδέχθηκε ότι η ομάδα δεν είχε προβλέψει την έκταση του προβλήματος:
«Από τον δεύτερο ή τρίτο γύρο αναγκαστήκαμε να εφαρμόζουμε “Lift & Coast” σε κάθε γύρο. Δεν είναι εύκολο να οδηγάς έτσι. Δεν πρόκειται μόνο για το να σηκώνεις το πόδι στο τέλος της ευθείας, αλλά πρέπει να προσαρμόζεις συνεχώς το σημείο φρεναρίσματος, να αλλάζεις ρυθμίσεις στο τιμόνι, να διαχειρίζεσαι μπροστινά και πίσω φρένα. Όλα αυτά σου κοστίζουν χρόνο το γύρο. Όταν μπορούσαμε να πιέσουμε, ο ρυθμός δεν ήταν κακός. Αλλά, δυστυχώς, για το 95% του αγώνα έπρεπε να κάνουμε διαχείριση. Ξέραμε ότι θα έχουμε κάποια ζητήματα, όμως δεν περιμέναμε να είναι τόσο έντονα».
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Αζερμπαϊτζάν με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
Η Ferrari έκανε μια διαφορετική στρατηγική με τον Hamilton στο τέλος του αγώνα ώστε να διεκδικήσει την 5η θέση. Όμως ενώ ήταν σε απόσταση βολής από τον Kimi Antonelli, τα εμπρός φρένα του υπερθερμάνθηκαν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσει πίσω και από τον Leclerc.
Μετά τον αγώνα δημιουργήθηκαν ερωτήματα σχετικά με το πόσο ασφαλές ήταν αυτό που έκανε ο Hamilton στο τέλος του αγώνα. Όμως ο Vasseur ξεκαθάρισε λέγοντας:
«Το μονοθέσιο ήταν πάντα ασφαλές. Ο Lewis δεν πίεζε υπερβολικά, προσαρμόζοντας τον ρυθμό του. Έχασε δευτερόλεπτα, αλλά έπρεπε να το κάνει για να κρατήσει τα φρένα ζωντανά».