Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής του WEC, Neel Jani, πως αν οι δύο κατασκευαστές φέρουν διαφορετικά πακέτα, οι αγώνες θα κριθούν εκεί.
Οι νέοι κανόνες του WEC για το 2017 επιτρέπουν τη χρήση δύο διαφορετικών αεροδυναμικών πακέτων. Μέχρι το 2016, επιτρέπονταν μέχρι 3, όμως για λόγους κόστους, ο αριθμός μειώθηκε.
Όμως, το αεροδυναμικό πακέτο που θα τρέξουν οι ομάδες πρέπει να ομολογκαριστεί, πράγμα που σημαίνει πως δεν μπορούν να το εξελίξουν στη συνέχεια της σεζόν.
Η Toyota έχει επιβεβαιώσει πως θα αγωνιστεί στο Silverstone με το πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης, ενώ το χαμηλής θα ντεμπουτάρει το τρίτο αυτοκίνητο στο Spa. H Porsche από την άλλη δεν έχει επιβεβαιώσει με τι αγωνιστεί, όμως φαίνεται περισσότερο προβηλματισμένη, παρά σίγουρη.
Ο Neel Jani δήλωσε:
«Μέχρι πέρυσι μπορούσες να έχεις ένα διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο σε κάθε αγώνα. Ένα για την αρχή της σεζόν, ένα για το Le Mans και ένα για το υπόλοιπο. Τώρα με το όριο των δύο πακέτων, είναι πιο απαιτητικό ως προς τη στρατηγική που θα ακολουθήσεις. Εξελίσσεις το πακέτο σου για το Le Mans όσο πάει, ή εστιάζεις σε αυτό για υψηλή κάθετη δύναμη; Μπορεί να πάμε στο Sliverstone με δύο διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα και να μην υπάρχει σύγκριση μεταξύ των δύο ομάδων. Θα είναι πολύ δύσκολο απέναντι στην Toyota που θα έχει το πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης. Θα ήμασταν στην 3η και 4η θέση».
Η Porsche βρίσκεται σε δύσκολη θέση, καθώς μπορεί να χάσει από επιλογή της τους δύο πρώτους αγώνες και να ποντάρει για το Le Mans και έπειτα.