Πέραν από το σχεδόν σίγουρο διαζύγιο της McLaren με την Honda, ένα άλλο φαίνεται πως είναι καθ’οδόν και έχει περάσει απαρατήρητο.
Το 2017 δεν έχει εξελιχθεί όπως θα το ήθελε η Red Bull. Πολλοί ήταν εκείνοι που περίμεναν πως θα είναι ο βασικός ανταγωνιστής της Mercedes στο πρωτάθλημα. Όμως τα πράγματα έχουν πάει τελείως διαφορετικά για την αυστριακή ομάδα, καθώς από πλευράς σασί και κινητήρα υστερεί.
Μπορεί να έχει το δεύτερο καλύτερο οδηγικό δίδυμο στο grid, όμως τα αποτελέσματα δεν έχουν έρθει ακόμα. Οι αναβαθμίσεις βελτίωσαν το μονοθέσιο, όμως η Renault δεν έχει φέρει κάποια σημαντική αναβάθμιση. Σύμφωνα όμως με τους Γάλλους, το επόμενο update θα γίνει το 2018, κάτι που δεν αρέσει καθόλου στους «ταύρους».
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η Red Bull δεν είναι στην F1 για να μάχεται για την 4η και 5η θέση. Έχει αλλάξει φιλοσοφία τα τελευταία χρόνια, επενδύει πάρα πολλά χρήματα και έχει και δύο ομάδες και κατά γενική ομολογία, φέρνει πολλά ταλέντα στο σπορ.
Η κατάσταση φαίνεται να είναι η ίδια με το 2015, όπου ουσιαστικά έπεφτε άγριο βρισίδι μεταξύ της ομάδας και της Renault, που οδήγησε στο να μετονομάσει τους κινητήρες σε Tag Heuer.
Όμως δεν έχουμε 2015 και η Renault έχει μπει ως εργοστασιακή ομάδα. Δεν θα τη πειράξει τόσο εάν την αφήσει η Red Bull, πέραν του οικονομικού. Έχει διαφορετικούς στόχους οι οποίοι είναι μακροπρόθεσμοι και φυσικά προτεραιότητα είναι η ομάδα και όχι οι πελάτες.
Από την άλλη, η ομάδα που έχει 4 συνεχόμενα πρωταθλήματα δεν έχει επιλογές. Το πιο πιθανό είναι να την δούμε με άλλο κινητήριο σύνολο το 2021, μιας και οι ίδιοι πιέζουν για ανεξάρτητο κατασκευαστή. Βέβαια δεν πρέπει να αποκλείουμε τον παράγοντα Honda, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Και πως να μην έχεις απαιτήσεις, όταν ο στόχος είναι μόνο το πρωτάθλημα.
Η σαπουνόπερα αυτή σίγουρα θα συνεχιστεί, όμως μπορεί η RBR να θέλει άλλο power unit, τα χέρια της είναι αρκετά δεμένα προς το παρόν.