O Lewis Hamilton ήταν απίστευτος στον αγώνα της Σιγκαπούρης και με την 3η σερί του νίκη, αύξησε τη διαφορά στη βαθμολογία των οδηγών.
Ο Βρετανός, έκανε τρομερή εκκίνηση και δεν ενεπλάκη στο δράμα των πρώτων στροφών και μέχρι το μέσον της πίστας είχε ανέβει από την 5η θέση, στην 1η. Ο Hamilton από εκεί και πέρα, είτε σε βρόχινες, είτε σε στεγνές συνθήκες ήταν ανίκητος, δεν τον πλησίασε κανείς και πήρε μια φανταστική νίκη στην Marina Bay. Έτσι, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Sebastian Vettel, η διαφορά αυξήθηκε στους 28 βαθμούς.
Ο Daniel Ricciardo βρέθηκε στην 2η θέση στη κατάταξη του αγώνα, καθώς δεν απείλησε ποτέ τον Hamilton και δεν απειλήθηκε και από κανέναν, παίρνοντας 18 σημαντικότατους βαθμούς. Ο Valtteri Bottas ολοκλήρωσε το βάθρο των νικητών σε ένα πολύ ήσυχο απόγευμα για τον Φινλανδό.
Τρομερή εμφάνιση από τον Carlos Sainz που πήρε μια εκπληκτική 4η θέση για τον ίδιο και με πιο σκληρή γόμα κράτησε τον Perez πίσω του στην 5η θέση.
Εξαιρετικός αγώνας και για τον Jolyon Palmer που πήρε τους πρώτους του βαθμούς στην 6η θέση, ενώ ο Stoffel Vandoorne πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στην 7η θέση. Πολύ δυνατός και ο Stroll στην 8η, με τους Grosjean & Ocon να κλείνουν τη πρώτη 10άδα.
Λίγα λεπτά πριν τον γύρο σχηματισμού, η βροχή έκανε την εμφάνισή της και για πρώτη φορά στην ιστορία, θα έχουμε βρόχινο νυχτερινό αγώνα. Οι ομάδες έπρεπε να επιλέξουν για το τι ελαστικά θα εκκινήσουν. Οι Hulkenberg, Alonso και Vandoorne επέλεξαν να εκκινήσουν με τα ελαστικά για βαριά βροχή και ήταν οι μόνοι στους πρώτους 10 που το έκαναν. Συνολικά 10 οδηγοί επέλεξαν ενδιάμεσα και 10 βρόχινα ελαστικά.
Στην εκκίνηση, οι Vettel και Verstappen πετάχτηκαν καλά, αλλά ο Raikkonen ακόμα καλύτερα. Οι τρεις τους, βρέθηκαν δίπλα δίπλα με τον Γερμανό να τους κλείνει και είχαμε επαφή. Ο Verstappen χτύπησε τον Raikkonen και μετά τον Vettel, με τους δύο πρώτους να βλέπουν τα μονοθέσιά τους να διαλύονται. Στην πρώτη στροφή είχαμε κι άλλες επαφές με τον Alonso να πετάγεται στον αέρα από τις Ferrari και RBR που έρχονταν δίχως τον έλεγχο.
Μετά την στροφή 3, ο Vettel έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε με δύναμη στον τοίχο και έσπασε τελείως το εμπρός μέρος. Αυτό ήταν το τέλος του αγώνα και για την δεύτερη Ferrari, μετά από μόλις λίγα μέτρα σε ένα εφιαλτικό βράδυ για τους κόκκινους.
Ο Hamilton είχε κάνει απίστευτη εκκίνηση και ήταν εκείνος που είχε ανέβει στην 1η θέση μετά το χάος των πρώτων στροφών, με τον Ricciardo στην 2η θέση και τον Hulkenberg στην 3η. Το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε κάνει την εμφάνισή του, καθώς τα θραύσματα ήταν πολλά στη πίστα.
Το SC έμεινε στην πίστα μέχρι το τέλος του 4ου γύρου, με την κατάταξη να είναι Hamilton, Ricciardo, Hulkenberg, Perez, Bottas, Palmer, Vandoorne, Ocon, Sainz & Magnussen.
O Hamilton άνοιξε αμέσως τη διαφορά από την Red Bull με τις μάχες πίσω να είναι πολλές. Ο Palmer επιτέθηκε και πέρασε τον Bottas, με τον Vandoorne να θέλει κι εκείνος να επιτεθεί. Ο Alonso είχε υποστεί έντονη ζημιά στο πίσω αριστερά μέρος, δεν είχε ρυθμό και από την ομάδα έχασαν τη τηλεμετρία.
Τελικά, ο Ισπανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα, μιας και οι ζημιές δεν του επέτρεπαν να συνεχίσει.
Ο Daniil Kvyat στον 11ο γύρο, προσπέρασε με εντυπωσιακό τρόπο τον Magnussen στην έξοδο μετά την 3η στροφή, αλλά 2 στροφές αργότερα έχασε τα φρένα και έστειλε την STR12 στον τοίχο. Ως αποτέλεσμα βγήκε το SC και πάλι, με τις στρατηγικές να παίρνουν φωτιά.
Ο Ricciardo μπήκε στα pit από την 2η θέση με τον Hamilton να μένει έξω και να μην αλλάζει σε φρέσκια ενδιάμεση γόμα ελαστικών. Πολλοί δεν μπήκαν στον πρώτο γύρο του SC, αλλά στον δεύτερο, με τις δύο Mercedes και τον Lance Stroll να είναι οι μόνοι που δεν άλλαξαν ελαστικά στην πρώτη 10άδα.
Ο Hamilton είχε πίσω του πλέον τον Ricciardo και οι Bottas, Sainz, Hulkenberg, Perez, Palmer, Stroll, Vandoorne & Massa να κλείνουν τη 10άδα με τον αγώνα να συνεχίζεται στο τέλος του 14ου γύρου.
O Riciardo δεν μπόρεσε να πλησιάσει τον οδηγό της Mercedes για την 1η θέση, χάνοντας περίπου 1s στον γύρο, ενώ ο Bottas πίσω του στην 3η θέση δεν ήταν ικανός να τον ακολουθήσει. Ο Sainz είχε τον Hulkenberg κολλημένο πίσω του, ενώ ο Massa με την βρόχινη γόμα έχανε τη μία θέση μετά την άλλη. Μάλιστα, είδαμε μια τρομερή μάχη με τους Magnussen και Ocon, όπου υπήρξε επαφή πάνω από μία φορά, αλλά οι οδηγοί της Haas και Force India κατάφεραν να περάσουν.
Την ώρα που ο Stroll έκανε λάθος και τον πέρασε ο Vandoorne για την 8η θέση, ο Hamilton έκανε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο και έφτασε τη διαφορά περίπου στα 5s στον 24ο γύρο.
Ο Magnussen ήταν ο πιο γενναίος και στον 25ο γύρο μπήκε για αλλαγή σε ultra-soft γόμα ελαστικών για στεγνό οδόστρωμα. Το παράδειγμά του, ακολούθησε και ο Massa στον ίδιο γύρο. Δύο γύρους αργότερα, ο Stroll μπήκε κι εκείνος από την 9η θέση για την ultra-soft γόμα. Όσο περνούσαν οι γύροι, όλο και περισσότεροι οδηγοί επέλεγαν να μπουν για στεγνά ελαστικά.
Ο Ricciardo μπήκε στον 29ο γύρο για την ultra-soft γόμα, με τον Bottas να τον ακολουθεί, αλλά ο Hamilton δεν μπήκε, μιας και ήταν ταχύτατος με την ενδιάμεση γόμα. Τελικά, ο Βρετανός μπήκε στον 30ο γύρο και παρέμεινε με άνεση στην 1η θέση. Κερδισμένος από τις αλλαγές ελαστικών ήταν ο Hulkenberg που βρέθηκε μπροστά από τον Sainz για την 4η θέση.
Μετά τα pit-stop, η διαφορά στη κορυφή ήταν στα 9s, με τον Bottas να είναι 25s πίσω, ενώ ο Hulkenberg ήταν ακριβώς πίσω του. Η μάχη άναψε για την 5η θέση, με τον Sainz να κρατά με νύχια και με δόντια την θέση του από τον Perez, Οι δυο τους έδωσαν ωραία μάχη, με τον Ισπανό να κρατά τελικά τη θέση του. Ο Vandoorne επιτέθηκε στον Palmer, αλλά ο Βρετανός κρατήθηκε επίσης μπροστά.
Όμως, το SC έκανε και πάλι την εμφάνισή του, όταν ο Ericsson έριξε την Sauber του στον τοίχο και οι διαφορές μηδενίστηκαν και πάλι. Ο Hulkenberg αντιμετώπισε κάποιου είδους τεχνικό πρόβλημα, πιθανόν από υδραυλικά και έπεσε στην 10η θέση, μετά από pit-stop ενός λεπτού.
Όταν το SC έφυγε, ο Hamilton εξαφανίστηκε μπροστά και έπαιρνε 2.5s από τον Ricciardo στον γύρο. Ο αγώνας θα ολοκληρωνόταν στις 2 ώρες και όχι στους 61 γύρους, μιας και τα 120 λεπτά είναι το ανώτατο όριο αγώνα.
Ο Stroll ένιωθε την πίεση των Grosjean & Ocon, αλλά κρατούσε καλό και σταθερό ρυθμό. Ο Bottas αποφάσισε να πιέσει για πρώτη φορά στο τριήμερο και να πλησιάσει τον Ricciardo, ενώ οι Hulkenberg και Magnussen εγκατέλειψαν με τη σειρά τους τον αγώνα.
Ο Hamilton ήταν μπροστά και είχε υπό έλεγχο τον ρυθμό και περνώντας στην 1η θέση τη γραμμή του τερματισμού με τη συμπλήρωση 2 ωρών πήρε μια εξαιρετική και άκρως σημαντική νίκη για το πρωτάθλημα. Ο Ricciardo τερμάτισε στην 2η θέση, με τον Bottas να κλείνει το βάθρο.
Αποτελέσματα Αγώνα