Η έκτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών, ήταν μία από τις καλύτερες μέχρι στιγμής, καθώς είχαμε νέο ανεπίσημο ρεκόρ πίστας.
Οι δοκιμές στην πίστα του Montmelo συνεχίστηκαν την Τετάρτη, όπου οι συνθήκες ήταν εξαιρετικές και επέτρεψαν στις ομάδες να ακολουθήσουν κανονικά το πρόγραμμά τους και να γράψουν πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Φυσικά, για πολλούς η έκτη ημέρα δεν κύλησε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς είδαμε και πάλι προβλήματα σε ορισμενους συνδυασμούς. Αρχικά, ο Kimi Raikkonen ένιωσε αδιαθεσία το πρωί και τη θέση του πήρε ο Sebastian Vettel, με τον Φινλανδό να επιστρέφει το απόγευμα για να συνεχίσει το πρόγραμμά του. Από την άλλη, η McLaren και πάλι είδε προβλήματα να την πάνε πίσω, καθώς μια διαρροή κατέστρεψε τον κινητήρα της Renault σε λιγότερους από 50 γύρους. Η ομάδα άλλαξε τη κινητήρια μονάδα για πρώτη φορά, όμως κατάφερε να βγει στη πίστα 13 λεπτά πριν το τέλος της ημέρας, χάνοντας και πάλι πολύτιμα δεδομένα.
Σήμερα όμως, πήραμε το πρώτο δείγμα για το τι θα περιμένουμε να δούμε όσον αναφορά τη δυναμικότητα των ομάδων, μιας και οι χρόνοι έπεσαν κατά πολύ, με νέα ρεκόρ να καταγράφονται. Συγκεκριμένα, Red Bull και Mercedes μας έδειξαν πως οι χρόνοι μπορούν να κατέβουν στο χαμηλό 1:18. Όμως,η μεγαλύτερη διαφορά ήταν πως οι πρωταθλητές χρησιμοποίησαν πιο αργή γόμα από τους ταύρους. Από τη μεριά της, η Ferrari επέλεξε να κρυφτεί και σήμερα, με τον καλύτερο χρόνο να έρχεται με την soft γόμα ελαστικών.
Οι περισσότεροι όμως, αρκέστηκαν στο να κάνουν τις αεροδυναμικές τους δοκιμές, να δοκιμάζουν μεγάλα stint με βαρύ φορτίο καυσίμου για έλεγχο ρυθμού και φθοράς ελαστικών, αλλά και προσομοίωση αγώνα.
Μεγάλο ενδιαφέρον, έχει το γεγονός, πως η soft γόμα είναι εκείνη που επιλέγουν οι περισσότερες ομάδες προς το παρόν, εκτός από την McLaren, η οποία έχει κάνει ελάχιστους έως και μηδαμινούς γύρους με την medium γόμα, σε αντίθεση με άλλες ομάδες.
Δεν έλειψαν φυσικά και οι κόκκινες σημαίες, με τον Fernando Alonso να είναι εκείνος που προκάλεσε νωρίς νωρίς την πρώτη. Έπειτα είχαμε για λίγο το απόγευμα ξανά, όταν ο Brendon Hartley έμεινε στην έξοδο του pit-lane, ενώ η ημέρα ολοκληρώθηκε πρόωρα, όταν ο Charles Leclerc κόλλησε στην αμμοπαγίδα, στα τελευταία 10 λεπτά.
Ταχύτερος με ανεπίσημο ρεκόρ πίστας ήταν ο Daniel Ricciardo με την Red Bull. O Αυστραλός, νωρίς το μεσημέρι, έβαλε την hyper-soft γόμα ελαστικών και έγραψε το 1:18.047 που αποτελεί και τον ταχύτερο γύρο που έχουμε δει στις φετινές χειμερινές δοκιμές. Ο οδηγός της RBR, έγραψε συνολικά 165 γύρους, σε μια απροβλημάτιστη ημέρα. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton με την Mercedes W09. O Βρετανός οδήγησε το μονοθέσιο στο πρωινό σκέλος, γράφοντας 90 γύρους και με καλύτερο χρόνο το 1:18.400 με την ultra-soft γόμα ελαστικών, στο πρώτο ίσως δείγμα προσομοίωσης κατατακτηρίων. Το απόγευμα, ο Valtteri Bottas πήρε τα ηνία και έγραψε τον 3ο ταχύτερο χρόνο της ημέρας στο 1:18.560, έχοντας την ίδια γόμα με τον teammate του. Συνολικά η Mercedes έγραψε 175 γύρους, σε ακόμα μια θετική ημέρα.
Στην 4η θέση βρέθηκε η Ferrari SF71-H του Sebastian Vettel. O Γερμανός αντικατέστησε τον Kimi Raikkonen για το πρωινό σκέλος, συνεχίζοντας το πρόγραμμα της Scuderia. Συνολικά έγραψε 66 γύρους με καλύτερη επίδοση το 1:19.541 χρησιμοποιώντας την soft γόμα. Ακόμα περιμένουμε την Ferrari να δείξει τη δυναμική της, κάτι το οποίο είχε φροντίσει να κάνει το 2017 σε τακτική βάση.
Η έκπληξη της ημέρας –εάν μπορούμε να τη θεωρήσουμε έτσι- ήταν η 5η θέση του Brendon Hartley με την Toro Rosso Honda. O Νεοζηλανδός, ήταν εξαιρετικά σταθερός στα μεγάλα stint του και έγραψε τον καλύτερο γύρο του την τελευταία ώρα της ημέρας με την hyper-soft γόμα. Ο Harltey σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:19.823 και βρέθηκε ακριβώς μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος έγραψε το πρωί την ταχύτερη επίδοσή του, με την ίδια γόμα. O Ισπανός συνολικά έκανε μόλις 57 γύρους, με τις δύο επόμενες ημέρες να είναι άκρως σημαντικές για την McLaren, καθώς η πίεση έχει μεγαλώσει και τα δεδομένα δεν είναι όσα θα ήθελαν.
Ο Carlos Sainz ακολούθησε στην 7η θέση γράφοντας έναν πολύ καλό χρόνο με την medium γόμα ελστικών. Ο Ισπανός έγραψε το πρωί 88 γύρους με την RS18, ενώ συνολικά μαζί με τον Nico Hulkenberg το απόγευμα, έφτασε ο αριθμός στο σύνολο των 190 γύρων, κάτι λιγότερο από 3 GP Ισπανίας. Ο Romain Grosjean με την Haas ακολούθησε στην 8η θέση με 78 γύρους, ενώ την 10άδα έκλεισαν οι Raikkonen (49 γύρους) και ο Lance Stroll με 63 γύρους.
Εκτός 10άδας είδαμε την Force India, με τον Esteban Ocon να έχει ρόλο οδηγού με χρόνο στο 1:20.919 ενώ ο Charles Leclerc παρά το γεγονός πως έγραψε 160 γύρους σήμερα, ήταν στην 13η θέση συνολικά, μπροστά μόνο από τον Sergey Sirotkin.
Η δράση συνεχίζεται την Πέμπτη με την 7η ημέρα δοκιμών.
Αποτελέσματα D6