H έβδομη κατά σειρά ομάδα που αποκάλυψε επίσημα το μονοθέσιο της για το 2018, είναι η Scuderia Ferrari, η οποία είναι στο μεγαλύτερο μέρος της κόκκινη.
Το μονοθέσιο είναι όπως φαίνεται εξέλιξη του περσινού, ακολουθώντας την τακτική και των υπολοίπων, καθώς υπάρχει μεγάλο ρίσκο εάν μια ομάδα ακολουθήσει νέο σχεδιασμό από το μηδέν. Το νέο «όπλο» των Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen ονομάζεται SF71-H, με το οποίο η Scuderia θέλει να ειστρέψει στη κορυφή.
Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, βλέπουμε αρκετές ομοιότητες με το μονοθέσιο του 2017 αλλά ταυτόχρονα και πολλές μικρές αλλαγές. Επίσης στο πλαϊνό μέρος του ρύγχους βλέπουμε οπές, παρόμοιες με αυτές που είχε η McLaren στην MCL-32. Tα bargeboards, είναι αρκετά απλά σε σχέση με ότι έχουμε δει μέχρι στιγμής.
Όμως, έχουμε τριπλή εισαγωγή αέρα στα ψυγεία, κάτι που βοηθά σε πολλούς τομείς ψύξης της κινητήριας μονάδας. Το πίσω μέρος, φαίνεται αρκετά φουσκωτό σε σχέση με την Red Bull ή την Mercedes, όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υποτιμούμε τις ικανότητες της Ferrari.
O χρωματισμός δεν αλλάζει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς το Rosso Corsa παραμένει και φέτος, παρά τις φήμες που ήθελαν την Scuderia να πηγαίνει σε πιο σκούρα απόχρωση. Το λευκό χρώμα έχει παραμείνει μόνο στο πτερύγιο του πίσω μέρους, καθώς αντιπροσωπεύει την ιταλική σημαία.
Το Halo επίσης είναι βαμμένο όπως το υπόλοιπο μονοθέσιο, ενώ βλέπουμε και ένα μεγάλου εύρους αεροδυναμικό βοήθημα, το οποίο στρέφει την ροή αέρα σε σημεία που θέλουν οι μηχανικοί της ομάδας. Η εισαγωγή αέρα πάνω από τον οδηγό θυμίζει αρκετά τη λύση που έχει και η Mercedes.
Το μονοθέσιο όμως συνολικά, φαίνεται πως έχει αρκετή αντίσταση αέρα, το λεγόμενο drag, κάτι που στις ευθείες δεν θα βοηθά αρκετά σε τελική ταχύτητα, ενώ το μεταξόνιο έχει μακρύνει, κάτι το οποίο είχε υιοθετήσει το 2017 η Mercedes.
#SF71H – Discover it now! https://t.co/9poR1oYkLE pic.twitter.com/LHMpKZx0be
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 22, 2018