Δράμα και μετά τον αγώνα για τις 6H του Silverstone καθώς τα δύο Toyota TS050 Hybrid αποκλείστηκαν από τα τελικά αποτελέσματα.
Λίγες ώρες μετά τον θρίαμβο των Ιαπώνων για δεύτερη σερί χρονιά στην πίστα του Silverstone, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως το #8 που κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα και το #7 που ολοκλήρωσε στην 2η θέση αποκλείστηκαν από τα τελικά αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, το πάτωμα του εμπρός μέρους του #8 TS050 είχε απόκλιση 9 χιλιοστά κάτω από το όριο των 2.500 Ν και στις δύο πλευρές, ενώ το #7 είχε 8 χιλιοστά απόκλιση. Ως αποτέλεσμα, τα δύο αγωνιστικά βρέθηκαν ένοχα σύμφωνα με το άρθρο 3.5.6.d των τεχνικών κανονισμών της LMP1H και η ποινή είναι ο αποκλεισμός. Σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, η Toyota είπε πως τα δύο της αγωνιστικά ενεπλάκησαν σε επαφές που έφεραν τη συγκεκριμένη φθορά, όμως κανένα δεν έχει σημειωθεί.
Οι αγωνοδίκες δεν δέχθηκαν τις εξηγήσεις της Toyota σχετικά, καθώς έκριναν πως έπρεπε στις συνθήκες ενός αγώνα 6 ωρών να περάσουν με ευκολία τα τεστ.
Αυτό φέρνει την Rebellion Racing στις θέσεις 1-2 και στην πρώτη τους συνολική νίκη στο WEC και στην LMP1. Το #17 της SMP Racing θα πάρει την 3η θέση. Αυτή είναι η πρώτη νίκη ιδιωτικής ομάδας στην ιστορία του WEC και η πρώτη για μη υβριδικό LMP1 αγωνιστικό από το Spa του 2012.
Επιπλέον, όπως ανακοινώθηκε, η #91 Porsche 911 RSR αποκλείστηκε επίσης από τα αποτελέσματα, ενώ είχε τερματίσει στην 2η θέση στην GTE-Pro.
Διαβάστε τι έγινε στον αγώνα εδώ.
Διαβάστε την απόφαση των αγωνοδικών εδώ.