spot_img

Αβεβαιότητα στη Red Bull για τις αναβαθμίσεις της Ίμολα

Η Red Bull προβληματίζεται αν οι αναβαθμίσεις στην Ίμολα επαρκούν για να μειώσουν τη διαφορά από τη McLaren, καθώς το πρωτάθλημα μπαίνει σε μία κρίσιμη φάση του.

Η Red Bull Racing αντιμετωπίζει σοβαρά ερωτήματα ενόψει του Grand Prix της Ίμολα, καθώς οι νέες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο RB21 ίσως να μην αρκούν για να καλυφθεί η εντυπωσιακή αγωνιστική φόρμα της McLaren.

Η εικόνα της ομάδας στο Grand Prix του Μαϊάμι θεωρήθηκε απογοητευτική, με τον Max Verstappen να τερματίζει 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Oscar Piastri. «Αυτό ήταν το πιο απογοητευτικό πράγμα: 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri. Αυτό πονάει πραγματικά», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Helmut Marko.

Ίμολα: Καθοριστικές αναβαθμίσεις για την Red Bull

Η Red Bull έχει ήδη εισάγει φέτος νέες λύσεις, όπως ένα ανανεωμένο κάλυμμα κινητήρα και τροποποιήσεις στο πάτωμα. Όμως η Ίμολα αποτελεί την πρώτη σημαντική ευκαιρία για ευρύτερες αλλαγές στο μονοθέσιο. Η ομάδα ποντάρει και στον περιορισμό των ευέλικτων εμπρός πτερύγων (flexi wings), που αναμένεται να εφαρμοστεί στο Grand Prix της Ισπανίας.

Ωστόσο, ο Marko κράτησε χαμηλούς τόνους:

«Οι αναβαθμίσεις πρέπει να είναι αρκετές για να φέρουν αποτέλεσμα, αλλά ένα τόσο μεγάλο βήμα είναι δύσκολο να καλυφθεί. Θα δούμε».

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Μαϊάμι, της νίκη του Oscar Piastri, τη μάχη με τον Max Verstappen και το μπάχαλο της Ferrari

Μεγάλο το προβάδισμα της McLaren

Η McLaren κυριαρχεί στις πρώτες έξι αγωνιστικές του 2025, με πέντε νίκες και συνολικό προβάδισμα 141 βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Σύμφωνα με τον Marko:

«Το μονοθέσιο της McLaren είναι απίστευτο – λειτουργεί άψογα. Είναι πολύ δυνατό, και πολύπλοκο. Στο Μαϊάμι, ο Max πήρε pole position μόνο επειδή οι δύο McLaren και ο Antonelli έκαναν λάθη στον τελευταίο γύρο».

Η ελπίδα της Red Bull: Χαμηλότερες θερμοκρασίες στην Ευρώπη

Εκτός από τις αναβαθμίσεις, η Red Bull ποντάρει και στις κλιματολογικές συνθήκες των ευρωπαϊκών αγώνων, όπως στην Ίμολα, οι οποίες ίσως μειώσουν το πλεονέκτημα της McLaren στη διαχείριση ελαστικών σε ζεστές πίστες.

«Η McLaren λειτουργεί καλύτερα σε υψηλές θερμοκρασίες – ο χειρισμός των ελαστικών της είναι κορυφαίος. Εμείς ευελπιστούμε πως στις πιο δροσερές πίστες η ισορροπία θα αλλάξει».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles