spot_img

Brundle: «Άξιζαν βαριά ποινή οι Leclerc και Verstappen»

Οι Charles Leclerc και Max Verstappen άξιζαν ποινές για τις κινήσεις τους στην εκκίνηση του Μεξικού εξέφρασε ο πρώην οδηγός Martin Brundle.

Στην εκκίνηση του Grand Prix Μεξικού είδαμε τέσσερις οδηγούς πλάι-πλάι να οδεύουν στη στροφή 1 μαχόμενοι για την πρωτοπορία. Οι Lando Norris και Lewis Hamilton πήραν κανονικά τις στροφές 1-2-3, ενώ οι Charles Leclerc και Μαξ Φερστάπεν επέλεξαν να τις «κόψουν» βγαίνοντας εκτός πίστας.

Ο Ολλανδός της Red Bull βρέθηκε στην εξωτερική γραμμή πριν το φρενάρισμα στη στροφή 1 του Autódromo Hermanos Rodríguez, έχοντας τον Lando Norris στα δεξιά και τα δύο μονοθέσια της Ferrari ανάμεσά τους. Ο Verstappen αμύνθηκε του Lewis Hamilton αντί να παραχωρήσει τη θέση, με τον Βρετανό να τον περνά από την εξωτερική στις στροφές 5 και 6.

Ο πρώην οδηγός της Formula 1 και νυν τηλεσχολιαστής του Sky Sports, Martin Brundle δεν έμεινε χαρούμενος με την κίνηση του Verstappen. Μετά το τέλος του αγώνα στην ανάλυσή του, υποστήριξε πως ο παγκόσμιος πρωταθλητής έπρεπε να τιμωρηθεί.

«Ο Max έπρεπε να τιμωρηθεί. Όταν βάζεις το μονοθέσιό σου τόσο αριστερά και είστε τέσσερις δίπλα-δίπλα, είναι σίγουρο ότι θα πατήσεις στο κερμπ. Τον βλέπεις να επιταχύνει μέσα από το γρασίδι, ήταν εντυπωσιακό οδηγικά, αλλά δεν έκανε καμία προσπάθεια να στρίψει στις στροφές 1, 2 ή 3. Αυτό θα έπρεπε να είναι ποινή. Πήρε το ρίσκο γνωρίζοντας πως μπορεί απλώς να πατήσει γκάζι και να συνεχίσει».

Ο Βρετανός αναλυτής πρόσθεσε μάλιστα ότι αν ήταν στη θέση των αγωνοδικών, θα είχε επιβάλει αυστηρότερη ποινή:

«Ίσως να έδινα ακόμα και ποινή διέλευσης. Πρέπει να υπάρχει αποτρεπτικό μέτρο για να σταματήσει αυτή η ανοησία. Αλλιώς επικρατεί χάος».

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση του GP Μεξικού και την ανατροπή του Lando Norris στη βαθμολογία, όλα με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1997, είχε διαφορετική άποψη από τον Brundle. Ο Καναδός υποστήριξε πως από τη στιγμή που οι αγωνοδίκες επιτρέπουν τέτοια συμβάντα δεν έχει σημασία εάν παραβαίνουν οδηγοί κανονισμούς.

«Η πρόθεση είναι ένα πράγμα, αλλά δεν μπορείς να τη γράψεις στους κανονισμούς. Με βάση τους κανονισμούς, ο Max ήταν μπροστά από τον Ράσελ και άφησε τις θέσεις πίσω του, οπότε δεν υπήρχε λόγος για ποινή. Αν μιλάμε για τη δράση καθαυτή, ναι, ίσως την άξιζε. Όμως τι κάνεις τότε; Ακολουθείς τους κανόνες ή αυτό που “νιώθεις” σωστό; Αυτή τη στιγμή, πρέπει να πας με τον κανονισμό, όσο κακογραμμένος κι αν είναι», .

Ο Villeneuve τόνισε ότι ο Verstappen και ο Charles Leclerc γνώριζαν πως άξιζε να ρισκάρουν κι ας ξεπερνούσαν τα όρια των κανονισμών:

«Ήξεραν ότι, το πολύ, θα έπρεπε να δώσουν μια θέση πίσω. Άρα γιατί να μην το δοκιμάσουν; Οδηγικά, ναι, άξιζαν ποινή. Είναι δύσκολη περίπτωση. Ο Leclerc έκανε προσπάθεια, αλλά κι αυτός έπρεπε να τιμωρηθεί».

Στην ίδια φάση, ο Leclerc, που βρισκόταν στην εξωτερική γραμμή των Norris και Hamilton, επέλεξε να κόψει τη στροφή 2 και επιστρέφοντας στην πίστα μπροστά τους. Παρότι άφησε τον Norris να περάσει, κράτησε τη θέση του απέναντι στον Hamilton, κάτι για το οποίο ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν ήταν καθόλου χαρούμενος. O Brundle είπε:

«Τουλάχιστον ο Charles προσπάθησε να στρίψει στη στροφή 1. Όταν όμως είδε ότι δεν βγαίνει, απλώς αγνόησε τη στροφή 2. Για μένα, κι αυτό αξίζει ποινή 10 δευτερολέπτων».

Ο Villeneuve συμφώνησε με αυτό:

«Ο Leclerc ήταν πίσω από τον Lewis και ούτε προσπάθησε να κάνει τη στροφή. Πάτησε γκάζι και σκέφτηκε “είναι ο teammate μου, δεν θα γίνει τίποτα”. Αν υπήρχε χαλίκι ή τοίχος εκεί, δεν θα είχαμε τέσσερα μονοθέσια δίπλα-δίπλα. Τώρα όλοι ρισκάρουν, γιατί ξέρουν ότι υπάρχει διαφυγή. Γι’ αυτό κάθε χρόνο βλέπουμε το ίδιο χάος».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles