O Fernando Alonso έκανε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση σε κατατακτήριες δοκιμές, με έναν μαγικό χρόνο στο Q3.
Ο Ισπανός δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το GP Ισπανίας, καθώς στο FP1 δεν πρόλαβε να συμπληρώσει ούτε έναν out-lap. Όμως, το μονοθέσιο κατάφερε να βρεθεί στη πίστα στο FP2 και από τότε, ο Alonso άρχισε να βρίσκει ρυθμό.
Το γεγονός πως βρίσκεται στην πατρίδα του, με ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο το έδωσε ένα επιπλέον κίνητρο για κάτι καλύτερο. Έτσι, στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Ισπανός έδωσε παράσταση φτάνοντας στο Q3 και παίρνοντας την 7η θέση για την εκκίνηση του αγώνα. Ίσως είναι τα φετινά μονοθέσια, η ίδια η MCL-32, όμως ο Alonso φαίνεται να είναι στο 100% στις κατατακτήριες. Η πικρή αλήθεια, ήταν πως στην εποχή της Pirelli, ο Ισπανός δεν ήταν όσο καλός ήταν πριν, ειδικά στην εποχή της Michelin. Όμως φέτος, φαίνεται να τα δίνει όλα και να παίρνει το 110% του μονοθεσίου.
Όμως, δεν μπορούσε να κάνει τη δουλειά μόνος του. Σύμφωνα με δηλώσεις του, η McLaren έχει την ίδια δυναμικότητα στο σασί όσο η Red Bull, πράγμα που δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα. Στο δεύτερο κομμάτι, ο Alonso έχασε πολύ λίγο σε σχέση με τον Hamilton, πράγμα που δείχνει πως το σασί είναι πολύ δυνατό. Και μιλάμε για ένα sector 30 δευτερολέπτων. Η Βρετανική ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, όμως δεν έχει εξελίξει το μονοθέσιο όσο θα ήθελε, λόγω των λίγων χιλιομέτρων δοκιμών.
Πάμε λοιπόν τώρα στον κινητήρα. Ή καλύτερα στο κινητήριο σύνολο. Παρά τα προβλήματα αξιοπιστίας, φαίνεται πως η Honda μπορεί να πάρει το μέγιστο από το υπάρχον spec, πιέζοντας στο όριο στις κατατακτήριες. Αυτό δείχνει πως έχουν ξεπεράσει μερικά από τα προβλήματα και μπορεί, έστω και με ένα πιο αδύναμο κινητήριο σύνολο, να πάρει το μέγιστο.
Η επίδοση του Ισπανού ήταν φανταστική, αλλά δεν μπορούσε να το είχε κάνει εάν δεν είχε πάρει και το μάξιμουμ από το μονοθέσιο και τον κινητήρα. Αυτό που έχει να κάνει η McLaren είναι να συνεχίσει να εξελίσσει το μονοθέσιο και η Honda να βρει τις λύσεις που πρέπει και να μην βιαστεί, γιατί θα τα κάνει και πάλι σαλάτα.
Ελπίζουμε, ο Alonso να τερματίσει όσο πιο ψηλά γίνεται στον αγώνα, γιατί μια δυνατή McLaren είναι ότι καλύτερο για τους φιλάθλους και το σπορ.