Έχουν περάσει αρκετά 24ωρα, όμως, κανείς δεν έχει συνειδητοποιήσει στα αλήθεια ότι ο Diego Maradona πέθανε. Ο «Θεός», εκτός από μπαλαδόρος ήταν και λάτρης του αυτοκινήτου.
Ο ποδοσφαιρικός, κι όχι μόνο, πλανήτης θρήνησε για τον χαμό του Diego Maradona στα 60 του, ενώ την Πέμπτη στο τελευταίο αντίο προς τον «Θεό» του ποδοσφαίρου, δάκρυσαν οι πάντες. Η Αργεντινή αποχαιρέτησε τον εθνικό της ήρωα σε μια κηδεία που θύμισε γιορτή για την κατάκτηση ενός Παγκοσμίου Κυπέλλου. Μόνο που αυτή τη φορά, στο Μπουένος Άιρες, τα δάκρυα δεν ήταν χαράς, αλλά πένθους για τον μεγάλο Diego Maradona.
Ο «Πίμπε ντ’ Όρο» οδηγήθηκε στην τελευταία του κατοικία και, αυτή τη φορά, δεν ήταν αυτός που είχε το τιμόνι στα χέρια του. Κάτι που λάτρευε να κάνει, και όχι απαραίτητα μόνο με ακριβά αυτοκίνητα. Προφανώς και είχε στη συλλογή του τέτοια, όπως όλοι οι σούπερ σταρ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου. Πλην όμως, ο Diego Maradona δεν ήταν ποτέ συμβατικός για να είναι και στις επιλογές των αυτοκινήτων του.
Το FIAT της Βαρκελώνης
Όταν έκανε για πρώτη φορά το ταξίδι προς την Ευρώπη για να αγωνιστεί στη Μπαρτσελόνα σε ηλικία 22 χρόνων, έπρεπε να διαλέξει κι ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του. Οι Καταλανοί τού είχαν προσφέρει τόσα χρήματα, που θα μπορούσε να αποκτήσει ακόμα και το πιο ακριβό αυτοκίνητο σε όλη την Ισπανία.
Ο ίδιος, όμως, προτίμησε ένα FIAT 128 για τις μετακινήσεις του στη Βαρκελώνη. Τον είχε «βολέψει», όπως έλεγε. Αξίζει να σημειώσουμε πάντως, πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου ευκαταφρόνητο για το 1982 όταν και το απέκτησε ο Maradona. Στα δύο χρόνια παραμονής του στην Ισπανία οδήγησε και ένα Renault κι ένα Mini Cooper.
Η ιστορία της μαύρης Ferrari
Το καλοκαίρι του 1984, ο Diego Maradona επιλέγει να συνεχίσει την καριέρα του στην Ιταλία και τη Νάπολι. Ο Αργεντινός θα γίνει μύθος για την πόλη και για όλο το Νότο της γειτονικής χώρας. Στις πρώτες μέρες του εκεί μετακινείται με ανθρώπους της ομάδας και τους μάνατζέρ του.
Στη συνέχεια θα φέρει στη Νάπολη μια Porsche που είχε στην κατοχή του, η οποία για αρκετό καιρό ήταν το σήμα κατατεθέν του.
Επιστρέφοντας στην Ιταλία σαν πρωταθλητής κόσμου μετά το Μουντιάλ του 1986, ο Maradona ήταν πια… Θεός! Κάθε του επιθυμία ήταν διαταγή. Ο «Ντιεγκίτο» ζητάει μια μαύρη Ferrari. Τότε, η ιταλική εταιρεία δεν έβγαζε τα αυτοκίνητά της σε άλλο χρώμα, παρά μόνο σε κόκκινο.
Ο πρόεδρος της Νάπολι, Κοράντο Φερλαΐνο, κάνει ειδική παραγγελία και πληρώνει αρχικά 430.000 δολάρια για τη μοναδική μαύρη Ferrari που κυκλοφορούσε στον κόσμο. Χρειάστηκαν… άλλα τόσα για τα έξτρα (ηχοσύστημα, συναγερμό, κλιματισμό κ.ά.) που ζήτησε ο Ντιέγκο! Εν τέλει, αυτό το ιστορικό αυτοκίνητο πουλήθηκε το 2014 σε δημοπρασία έναντι 250.000 ευρώ.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 30 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Το Scania και το Overcomer Hunta
Μετά την επιστροφή του στην Αργεντινή, ο Diego Maradona οδήγησε μια σειρά από ακριβά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90, αλλά όχι τα πιο ακριβά που υπήρχαν στον πλανήτη. Δεν είχε τόσο μεγάλη τρέλα με την ταχύτητα, όπως άλλοι σταρ του ποδοσφαίρου. «Κουβαλούσε» όμως άλλου είδους τρέλα και φρόντιζε να το δείχνει σε κάθε ευκαιρία.
Το 1997 εμφανίστηκε οδηγώντας ένα φορτηγό Scania στο προπονητικό κέντρο της Boca Juniors και είπε:
Με τέτοιο όχημα, να δούμε αν οι δημοσιογράφοι θα έχουν το θάρρος να μου κάνουν κριτική!
Στην πορεία των χρόνων, ο Maradona οδήγησε κι άλλα παράξενα οχήματα, είτε σαν μέρος της υποδοχής που του επιφύλασσαν σε διάφορα μέρη του πλανήτη, είτε για διαφημιστικούς λόγους.
Το καλοκαίρι του 2018, ο Diego έγινε πρόεδρος στην Dinamo Brest, μια ομάδα από τη Λευκορωσία. Όταν έφτασε στο γήπεδο, που ήταν κατάμεστο από κόσμο, το έκανε οδηγώντας ένα… κτήνος! Ένα Overcomer Hunta το οποίο, αν είχε και δυο πυροβόλα στην κορυφή, θα ήταν σαν άρμα μάχης!
Η Rolls Royce και οι BMW
Στα τελευταία χρόνια της ζωής του πάντως, ο Diego Maradona συνήθιζε να χρησιμοποιεί οχήματα της BMW για τις μετακινήσεις του. Συνήθως, η μαύρη BMW που είχε αποκτήσει πρόσφατα στην Αργεντινή ήταν το όχημα που οδηγούσε.
Ευχόμαστε ένα καλό ταξίδι σε αυτόν τον θρύλο της στρογγυλής Θεάς.
Δείτε τα GP Η.Π.Α. και Βελγίου για το eSports Πρωτάθλημα του automotonews.gr, F1 Greek Mini Series.