Ο Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο πρωινό σκέλος της τελευταίας ημέρας για τις χειμερινές δοκιμές Βαρκελώνης, με τη Ferrari να γράφει τον καλύτερο χρόνο της.
Ο Αυστραλός έκανε μια σειρά με γύρους κατατακτηρίων στην C5 super-soft γόμα, έγραψε το 1:16.276 και πήρε την 1η θέση στο πρωινό σκέλος των δοκιμών, ολοκληρώνοντας το χειμερινό του πρόγραμμα πριν αναχωρήσει για το πρώτο GP της χρονιάς. Στο πρωινό, έβαλε 65 γύρους και το απόγευμα θα παραδώσει το τιμόνι της RS20 στον Esteban Ocon. Στη 2η θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc με την Ferrari SF1000, με τον Μονεγάσκο να είναι 0.084s πίσω από τον Ricciardo, φορώντας την ίδια γόμα ελαστικών. Ο χρόνος του ήταν ταχύτερος από του Sebastian Vettel στην 5η μέρα και έγραψε συνολικά 76 γύρους. Στην 3η θέση έκλεισε ο Lewis Hamilton, o οποίος έκανε μικρές προσομοιώσεις κατατακτηρίων με τη C5 γόμα, αλλά έμεινε 0.050s πίσω από τον Leclerc.
Όμως ο ταχύτερος γύρους του ήταν πιο αργός από τον χρόνο του Valtteri Bottas στο πρώτο τεστ, πράγμα που σημαίνει ότι η Mercedes δεν πίεσε στο όριο. Ενδεικτικό ήταν το γεγονός πως σε σχέση με τη Ferrari ήταν 0.2s πίσω και με την Racing Point 0.5s πίσω στο πρώτο κομμάτι και αυτό είναι ένα δείγμα πως οι ρυθμίσεις της κινητήριας μονάδας ήταν πολύ πιο χαμηλά. Όμως, πρέπει να σημειωθεί ότι το τελευταίο κομμάτι του Hamilton, όπου μετράει περισσότερο το μονοθέσιο από τον κινητήρα, ήταν κατά 0.3s καλύτερο από του Leclerc με τη Ferrari. Ο 6-φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα δώσει τη θέση του στον Valtteri Bottas στο απογευματινό σκέλος και έγραψε 89 γύρους.
Στην 4η θέση βρέθηκε ο Sergio Perez με την Racing Point, με τον Μεξικανό να είναι 0.362s μακριά από τη κορυφή στην C3 medium γόμα. Η RP20 σύμφωνα και με τις τελικές ταχύτητες ήταν σε υψηλό mode κινητήρα και δεν είναι ξεκάθαρο το τι δοκίμαζαν στην ομάδα του Silerstone. Στην 5η θέση ολοκλήρωσε ο Carlos Sainz με την McLaren MCL35 στους 65 γύρους, με τον καλύτερο να έρχεται με την C4 soft γόμα. Μπορεί να ήταν στο 1:16.8, αλλά με την C3 medium γόμα ο Sainz ήταν 0.002s πιο αργός από την C4 γόμα και αυτό μας δείχνει πως έχει κι άλλη ταχύτητα να δώσει, όμως οι παράγοντες καύσιμα και ρυθμίσεις κινητήριας μονάδας είναι άγνωστα.
Στην 6η θέση ήταν ο George Russell, με ταχύτερο χρόνο στην C5 γόμα και 0.595s μακριά από την κορυφή στους 43 γύρους, τους λιγότερους από κάθε άλλο οδηγό. Η ομάδα του Grove δείχνει να είναι σε καλό δρόμο και το νέο μονοθέσιο φέρνει όλο και περισσότερες ελπίδες μέρα με τη μέρα.
Η Alpha Tauri με τον Daniil Kvyat ήταν στην 7η θέση στους 59 γύρους για την ιταλική ομάδα με τον καλύτερο χρόνο στην C4 γόμα, όπως και ο Romain Grosjean στην Haas που ακολούθησε στην 8η θέση με 86 γύρους στο πρωινό σκέλος, πριν παραδώσει στον Kevin Magnussen για το απογευματινό σκέλος. Στην 9η θέση ήταν η Alfa Romeo του Kimi Raikkonen, 1.139s μακριά από την κορυφή στους 62 γύρους, ενώ τη 10άδα έκλεισε ο Alex Albon στους 59 γύρους.
Ο Ταϊλανδός είχε έξοδο στη στροφή 12 χάνοντας πολύτιμο χρόνο στο τέλος της διαδικασίας, ενώ και πάλι η Red Bull δεν δοκίμασε την C5 γόμα για να κάνει γρήγορους γύρους. Ο Max Verstappen θα αναλάβει την τελευταία διαδικασία για τις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης, το απόγευμα.