H McLaren ετοιμάζεται να φέρει το δεύτερο μέρος του μεγάλου αεροδυναμικού πακέτου που έχει ετοιμάσει στο GP του Μονακό.
Η Βρετανική ομάδα, είδε πως οι αναβαθμίσεις που έφερε στην Βαρκελώνη δούλεψαν στο 95%. Αυτό σημαίνει ότι οι προσομοιώσεις στην αεροδυναμική σήραγγα και στο CFD δουλεύουν εξαιρετικά. Στο GP Ισπανίας, η McLaren έφερε νέες αεροτομές, νέο πάτωμα και νέα αεροδυναμικά βοηθήματα στην MCL32 που έφεραν τον Fernando Alonso στο Q3.
O Eric Boullier, λέει πως η δουλειά που γίνεται στην ομάδα στο παρασκήνιο, έχουν βοηθήσει στο να βελτιωθεί πολύ το μονοθέσιο.
«Έχουμε χτίσει και πάλι την ομάδα στο εσωτερικό μας και πλέον λειτουργούμε άψογα. Μπορούμε να δούμε από τα αποτελέσματα πως η συσχέτιση που έχουμε μεταξύ εργοστασίου και πίστας να είναι απίστευτη. Στην Ισπανία φέραμε νέες αεροτομές, νέο πάτωμα και η συσχέτιση ήταν στο 95%. Και με τους φετινούς κανονισμούς, υπάρχει μεγάλο κέρδος που μπορούμε να βρούμε από την αεροδυναμική σήραγγα και το CFD. Στην Ισπανία φέραμε το πρώτο μέρος του πακέτου, ενώ στο Μονακό θα έχουμε το δεύτερο μέρος. Αυτό επέτρεψε στον Fernando να μάχεται στο μέσον του grid. Και είναι γεγονός, όχι φαντασία».
Επιπλέον, ο Boullier επιπλέον, τόνισε πως σε πίστες όπου η δύναμη του κινητήρα δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο όπως το Μονακό. Οπότε, ο μόνος στόχος είναι να βρεθεί η McLaren στους βαθμούς.