Στη Scuderia Ferrari αρνούνται πως επιχείρησαν απλά να αντιγράψουν το σχεδιασμό αντίπαλων μονοθεσίων για να επιστρέψουν στις επιτυχίες.
Στο Grand Prix Ισπανίας είδαμε για πρώτη φορά την πολυαναμενόμενη αναβάθμιση που ετοίμαζε η Scuderia Ferrari ώστε να βελτιωθεί η απόδοσή της SF-23. Η ιταλική ομάδα εξασφάλισε μια θέση στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, ωστόσο στoν αγώνα δεν ήταν σε θέση να ανταγωνιστεί τις Red Bull Racing και Mercedes-AMG.
Δείτε επίσης: Το πρόγραμμα του Grand Prix Καναδά
Αρκετές «φαρμακερές» γλώσσες του paddock της Formula 1 κατηγόρησαν τη Ferrari πως αντέγραψε το σχεδιασμό της Red Bull Racing. Ωστόσο, σύμφωνα με τους Ιταλούς, ο ισχυρισμός αυτός δεν ισχύει. Όπως υποστηρίζουν, μπορεί η νέα αεροδυναμική φιλοσοφία των Ιταλών να είναι κοντά στο στιλ των περισσότερων ομάδων του grid (ανάμεσά τους και η αυστριακή ομάδα), όμως έχει διαφορά η έμπνευση από την αντιγραφή.
Ο πολύπειρος μηχανικός της Ferrari, Jock Clear, εξηγεί.
«Όταν οι ομάδες κάνουν την παρουσίαση του μονοθεσίου τους, είναι πεπεισμένες πως ο σχεδιασμός του είναι σωστός. Κανένας δεν λέει πως δεν είναι σίγουρος ότι αυτός ο σχεδιασμός των sidepods δεν είναι σωστός. Όλοι μας είμαστε σίγουροι για τις δυνατότητές μας. Όμως μαθαίνουμε και από τις άλλες ομάδες, τι κάνουν σε σύγκριση με εμάς. Δεν αντιγράφουμε κανέναν. Βλέπουμε τι κάνουν και το δοκιμάζουμε στην αεροδυναμική σήραγγα, για να δούμε αν δουλεύει. Κάναμε την αλλαγή στο μονοθέσιό μας γιατί προφανώς είναι καλύτερη λύση από την προηγούμενη. Γενικά, ακολουθούμε τους νόμους της φυσικής και της αεροδυναμικής. Είμαι στο χώρο 30 χρόνια, κάθε ημέρα είναι διαφορετική, κάθε σεζόν είναι διαφορετική και κάθε μονοθέσιο είναι διαφορετικό. Ακόμα μαθαίνουμε ως ομάδα. Υπάρχουν εκατομμύρια τρόποι να λύσεις τα προβλήματά σου, αλλά ποτέ δεν μπορούμε να τα καλύψουμε όλα».