Ο George Russell ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP3 του GP Άμπου Ντάμπι και έθεσε το ρυθμό πριν τις κατατακτήριες δοκιμές.
Η δράση στο Grand Prix Άμπου Ντάμπι, τον τελευταίο αγώνα της Formula 1 στο 2025, συνεχίστηκε με το FP3. Ομάδες και οδηγοί είχαν στη διάθεσή τους μόλις μία ώρα ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη συνέχεια του τριημέρου. Οι συνθήκες δεν ήταν αντιπροσωπευτικές, όμως πήραμε μια ιδέα για το τι να περιμένουμε στη συνέχεια του τριημέρου.
Σε αντίθεση με την Παρασκευή, είχαμε την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας λόγω εξόδου του Lewis Hamilton, που δημιούργησε πονοκέφαλο στις ομάδες.
Μην χάσετε τη Δευτέρα 8/12 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Ταχύτερος οδηγός στο FP3 του Άμπου Ντάμπι ήταν ο George Russell. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes-AMG στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας σημείωσε το 1:23,334 και έδειξε πως έχει την ταχύτητα να μπει ή και να ξεπεράσει τους διεκδικητές του τίτλου.
Ο Lando Norris της McLaren Racing ήταν στη 2η θέση, μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου μακριά από την κορυφή, με τον Βρετανό να υποχωρεί μια θέση σε σχέση με την Παρασκευή. Ο Max Verstappen για μία ακόμη φορά ήταν ακριβώς πίσω του, με τον Ολλανδό να είναι 0,124 δλ μακριά από την κορυφή.
Το μυστικό για τον τέλειο γύρο είναι ο τρίτος τομέας της πίστας που απαιτεί πολύ ρίσκο και καλό κράτημα από το μονοθέσιο. Μέχρι τώρα, αυτός που κυριαρχεί στο τρίτο κομμάτι ήταν ο Νόρις.
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση του GP Κατάρ και την αυτοκαταστροφική στρατηγική της McLaren με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
O Fernando Alonso με έναν πολύ καλό γύρο στο τέλος του FP3 πήρε την 4η θέση. Βελτιωμένος ήταν και ο Oscar Piastri, ο οποίος ήταν 5ος και έκανε βήματα προόδου σε σχέση με το FP2.
Οι δύο οδηγοί της Haas ήταν και πάλι στην πρώτη 10άδα, με τον Esteban Ocon να είναι 6ος και τον Ollie Bearman να είναι 7ος. Ο Charles Leclerc της Ferrari ήταν 8ος, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Kimi Antonelli και Alex Albon.
Η δράση συνεχίζεται στις 16:00 ώρα Ελλάδος με τις τελευταίες κατατακτήριες δοκιμές του 2025.



