Ο Cal Crutchlow ήταν ο μεγάλος νικητής του δεύτερου αγώνα της χρονιάς και απέδειξε για ακόμα μια φορά πως το MotoGP είναι άκρως ανατρεπτικό.
Ο Βρετανός έδωσε μια πολύ έντονη και σκληρή μάχη σε όλο τον αγώνα με τους αντιπάλους του, όμως έδειξε εξαιρετική ωριμότητα, ταχύτητα και τόλμη, φτάνοντας στην 3η νίκη της καριέρας του και την 1η θέση στο πρωτάθλημα. Τρομερός αγώνας από τον Crutchlow που πήρε μια πανάξια νίκη. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Johann Zarco με την Tech 3 Yamaha και ακόμα ψάχνει την πρώτη νίκη της καριέρας του, παρά το γεγονός πως έφτασε πάρα πολύ κοντά. Πολύ δυνατός και πάλι ο Γάλλος που είναι ο πρώτος αναβάτης της Yamaha στη βαθμολογία. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Alex Rins, παίρνοντας ένα πολύ σημαντικό βάθρο για την Suzuki και πρώτο του στην κατηγορία.
Ο Jack Miller βρέθηκε στην 4η θέση, παρά το γεγονός πως ξεκίνησε από την 1η θέση της εκκίνησης. Την πρώτη 5άδα έκλεισε ο Maverick Vinales με την εργοστασιακή Yamaha και έσωσε ότι μπορούσε από έναν πολύ πολύ περίεργο αγώνα.
Στην 6η θέση βρέθηκε ο Andrea Dovizioso με την Ducati και έκανε τη καλύτερη δυνατή προσπάθεια να χάσει τους λιγότερους βαθμούς, ενώ τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Tito Rabat, Andrea Iannone, Syahrin και ο Danilo Petrucci.
Ο Marc Marquez ήταν ένας εκ των πρωταγωνιστών του αγώνα. Ο Ισπανός είδε τη μοτοσυκλέτα του να σβήνει πριν την εκκίνηση και επειδή πήγε ανάποδα στη πίστα πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, δέχθηκε ποινή διέλευσης στον αγώνα ενώ ήταν 1ος. Στη συνέχεια για επικίνδυνη οδήγηση αναγκάστηκε να δώσει μια θέση πίσω, όμως δεν συμμορφώθηκε. Παρά το γεγονός πως ήταν ο ταχύτερος αναβάτης σήμερα με διαφορά, έκανε μια πολύ απρόσεκτη κίνηση στον Valentino Rossi και προκάλεσε την πτώση του Ιταλού. Τελικά, τερμάτισε στην 5η θέση, όμως δέχθηκε και μια τρίτη ποινή 30 δευτερολέπτων που τον έριξε στην 18η θέση στα αποτελέσματα.
O Αγώνας
Οι αγωνοδίκες είχαν κυρήξει τον αγώνα βρόχινο και οι αναβάτες είχαν βγει για να στηθούν στο grid με τα βρόχινα. Όμως σιγά σιγά, ένας ένας έμπαινε στα pit για αλλαγή στη μοτοσυκλέτα με τα στεγνά ελαστικά. Όλοι εκτός του Jack Miller που έμεινε στη σειρά εκκίνησης, μιας και είχε ρισκάρει και πάλι με σλικ ελαστικά.
Οι αγωνοδίκες καθυστέρησαν την έναρξη του αγώνα και για αρκετή ώρα επικρατούσε χάος, καθώς κανένας δεν ήξερε τι γινόταν.
Τελικά, μετά από καθυστέρηση 20 λεπτών, οι αγωνοδίκες επέτρεψαν στους αναβάτες να εκκινήσουν από το grid, όμως ήταν αρκετές σειρές πίσω από τον Miller που θα είχε τη πρωτοπορία.
Πριν την εκκίνηση, ο Marquez είδε τη μοτοσυκλέτα του να σβήνει, όμως κατάφερε δίχως βοήθεια να τη βάλει μπρος και να εκκινήσει από τη σειρά εκκίνησης.
Ο Miller σε μια από τις πιο παράξενες εκκινήσεις ήταν 1ος, με τους Pedrosa και Zarco να ακολουθούν. Όμως ο Γάλλος έκανε ένα μικρό λάθος και έχασε την 3η θέση από τον Marquez που ανέβηκε μετά από λίγες στροφές στην 2η θέση όταν και πέρασε με επιβλητικό τρόπο τον Pedrosa.
O Ισπανός της Yamaha ήταν ακόμα πιο άτυχος, καθώς είχε επαφή με τον Zarco στη προ-τελευταία στροφή, βγήκε λίγο εκτός γραμμής και είχε μια άσχημη πτώση, μένοντας εκτος αγώνα.
Ο Crutchlow ήταν στην 5η θέση και ακολουθούσαν οι Rabat, Dovizioso, Rossi, Smith, Iannonre, Redding, Aleix Espargaro, Vinales, Petrucci & Syahrin.
O Marquez είχε ανοίξει τη διαφορά από τον Miller στα 2.4s, όμως για τη κίνησή του να πάει στην αντίθετη φορά της πίστας όταν του έσβησε η μηχανή, δέχθηκε ποινή διέλευσης.
Έτσι, ο Miller πήρε τη πρωτοπορία του αγώνα, με τους Rins και Zarco να ανεβαίνουν σε θέσεις βάθρου, ενώ ο Marquez βγήκε στη 19η θέση. Την ίδια στιγμή, ο Lorenzo ήταν μόλις στην 21η θέση, σε έναν τραγικό αγώνα για τον Ισπανό.
Η μάχη για τη νίκη πλέον, ήταν υπόθεση των Miller, Rins, Zarco και Crutchlow, με τον Dovizioso να είναι αρκετά μακριά, ώστε να παλέψει μαζί τους. Τέσσερις λοιπόν διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Όμως αλλαγή στις μεταξύ τους θέσεις δεν είχαμε για αρκετούς γύρους.
Για την 5η θέση, είχαμε τη μάχη του Dovizioso με τις δύο Yamaha των Vinales και Rossi να τον πιέζουν με έντονο ρυθμό, καθώς ήθελαν να τον ξεπεράσουν όσο πιο γρήορα γινόταν. Και πράγματι, με 10 γύρους να απομένουν, οι δύο αναβάτες της M1, πέρασαν τον Ιταλό.
Την ίδια στιγμή, στη μάχη για τη νίκη ο Rins πέρασε προσωρινά στη πρωτοπορία δύο φορές, όμως έβγαινε στο apex εκτός γραμμής και έμενε πίσω του. Ο Marquez από την άλλη, είχε ανέβει στην 10η θέση και μπορούσε να φτάσει μέχρι και την 5η.
Τελικά ο Rins κατάφερε και προσπέρασε τον Miller με 9 γύρους να απομένουν και πήρε τα ηνία του αγώνα, με τη διαφορά των τεσάρων πρώτων να είναι μηδενική. Όμως στον επόμενο γύρο έκανε ακόμα ένα λάθος και έπεσε στην 4η θέση, ενώ ο Crutchlow πέρασε στην 2η, περνώντας τον Zarco.
O Marquez κατάφερε και πέρασε τον Dovizioso σε έναν απίστευτο αγώνα από τον Ισπανό, δείχνοντας πως θα μπορούσε να κερδίσει πολύ άνετα τον αγώνα.
Μπροστά η μάχη ήταν για γερά νεύρα, με τον Miller να κάνει λάθος στη προ-τελευταία στροφή, πέφτοντας στη 4η θέση και έβαλε τον Crutchlow στην κορυφή και τον Zarco να είναι ακριβώς πίσω του.
Το δράμα όμως δεν έλεγε να ολοκληρωθεί. Ο Marquez επιτέθηκε στον Rossi στη προ-τελευταία στροφή, με τους δύο να ακουμπούν καθώς ο Ισπανός έπεσε πάνω στον Ιταλό. Ο Rossi πάτησε στο γρασίδι και είχε πτώση, πέφτοντας αρκετά πίσω.
Την ίδια στιγμή, ο Zarco είχε πάρει τη 1η θέση του αγώνα και ο Rins ήταν μαζί τους, περνώντας για λίγες στροφές τον Rins. Καμία πρόβλεψη δεν χωρούσε για το ποιος θα έπαιρνε τη νίκη.
Με 2 γύρους να απομένουν, ο Crutchlow στη στροφή 5 πήρε και πάλι κεφάλι στον αγώνα περνώντας τον Zarco και μπήκε στον τελευταίο γύρο όντας επικεφαλής.
Η μάχη με τον Γάλλο ήταν απίστευτη, αλλά τελικά ο Βρετανός έγινε ο δεύτερος νικητής της χρονιάς και πήρε και το κεφάλι στη βαθμολογία των οδηγών. Δεύτερος τερμάτισε ο Zarco και ο Rins συμπλήρωσε το βάθρο μπροστά από τον Miller.
Στον τελευταίο γύρο, ο Marquez πέρασε τον Vinales για την 5η θέση, όμως δέχθηκε ποινή 30 δευτερολέπτων για τη κίνηση στον Rossi.