Ο Lando Norris της McLaren ήταν ο πρωταγωνιστής στο επεισοδιακό GP Αυστραλίας κερδίζοντας τον εναρκτήριο αγώνα του 2025 ο οποίος τα είχε όλα.
Σε έναν αγώνα που τα είχε όλα ο Lando Norris ήταν αυτός που θριάμβευσε στο GP Αυστραλίας της Formula 1 και πήρε μία εντυπωσιακή νίκη. Ο Βρετανός εκκίνησε από την pole position, οδήγησε την κούρσα για τους περισσότερους γύρους, πήρε τις σωστές αποφάσεις και με εκπληκτική οδήγηση έφτασε στη νίκη σοτν εναρκτήριο αγώνα του 2025.
Στη 2η θέση τερμάτισε ο Max Verstappen της Red Bull Racing. O Ολλανδός έκανε έναν καλό, μεστό αγώνα, δεν είχε το ρυθμό των McLaren, όμως κατάφερε να πάρει 18 υπερπολίτιμους βαθμούς. Στην 3η θέση τερμάτισε o George Russell της Mercedes δίνοντας το βάθρο στη γερμανική ομάδα στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν.
Μην χάσετε τη Δευτέρα 17/3 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Αυστραλίας. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Η έξοδος του Oscar Piastri στον 45ο γύρο στέρησε από την McLaren το 1-2, το οποίο φάνταζε εκείνη τη στιγμή το πιο πιθανό σενάριο.
Η Scuderia Ferrari δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις συνεχείς περιόδους safety car και περιορίστηκε στις θέσεις 8 (Charles Leclerc) και 10 (Lewis Hamilton).
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση χειμερινών δοκιμών του Μπαχρέιν και τις προβλέψεις μας για το 2025 στο παρακάτω βίντεο.
Ο Αγώνας
Στην εκκίνηση όλοι είχαν ενδιάμεσα ελαστικά, με εξαίρεση τον Stroll που είχε ελαστικά για δυνατή βροχή. Η έξοδος του Hadjar στο γύρο σχηματισμού, με το μονοθέσιο των Racing Bulls να καταλήγει στον τοίχο, προκάλεσε καθυστέρηση 15 λεπτών στην έναρξη του αγώνα.
Ο Verstappen πέρασε από την εξωτερική τον Piastri και ανέβηκε στη 2η θέση, ενώ ο Leclerc είχε περάσει στην 5η, πίσω από τον Russell. Όμως λίγα δευτερόλεπτα μετά συνέβη νέα διακοπή στον αγώνα, λόγω του ατυχήματος ενός άλλου ρούκι, του Doohan της Alpine. Έξοδο και εγκατάλειψη είχε και ο Sainz της Williams.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα στον 8o γύρο και ο Verstappen συνέχισε να πιέζει τον Norris να κάνει λάθος, όμως και ο Piastri κρατήθηκε κολλημένος πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή. Ένα λάθος του Ολλανδού στον 17ο γύρο επέτρεψε στον Αυστραλό της McLaren να πάρει πίσω την 2η θέση.
Με τη βροχή να επιστρέφει, το δίδυμο της McLaren άρχισε να χτίζει σημαντική διαφορά από τον Verstappen. Την ίδια ώρα ο Hamilton συνέχιζε να βρίσκεται πίσω από τη Williams του Albon, με τη χαμηλή τελική ταχύτητα της Ferrari να μην του επιτρέπει να περάσει.
Όταν ο Piastri πλησίασε πολύ τον Norris, η εντολή από την McLaren ήταν να διατηρήσουν τις θέσεις τους, ώστε να μην πάρουν κάποιο ρίσκο.
Στον 34ο γύρο ο Alonso κατέληξε στις προστατευτικές μπαριέρες και με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα οι ομάδες πήραν την απόφαση να βάλουν σλικ ελαστικά. Η επιλογή των περισσότερων ομάδων ήταν η σκληρή γόμα, με τη Red Bull να βάζει μέσης γόμας στο μονοθέσιο του Verstappen.
Ο αγώνας ξανάρχισε στον 42ο γύρο, όμως η πρόγνωση ανέφερε δυνατή βροχή μετά από λίγα λεπτά. Στον 45ο γύρο και οι δύο McLaren βγήκαν εκτός πίστας, με τον Φερστάπεν να περνά προσωρινά πρώτος. Ο Piastri κόλλησε στο γρασίδι, όμως κατάφερε να φθάσει στα pit για ενδιάμεσα ελαστικά. Το ίδιο έκανε λίγο αργότερα αναγκαστικά και ο Verstappen, με τον Norris να επιστρέφει στην πρωτοπορία.
Η έξοδος των Lawson-Bortoleto, έφερε στον 47ο γύρο ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Όταν έφυγε από την πίστα στον 52ο γύρο, ο Norris κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Verstappen και να δει πρώτος την καρό σημαία. Ο Piastri κατάφερε να περάσει τον Hamilton και να τερματίσει 9ος, αφήνοντας τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή στη 10η θέση.
Επόμενος αγώνας το τριήμερο 21-23 Μαρτίου το Grand Prix Κίνας.