spot_img

GP Αυστρίας: Θρίαμβος Norris μετά από φοβερή μάχη με τον Piastri

Ο Lando Norris ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Αυστρίας, με τη McLaren να επιστρέφει στις νίκες κάνοντας το 1-2.

Το Grand Prix Αυστρίας, ο ενδέκατος της Formula 1 στο 2025 εξελίχθηκε μία ενδοοικογενειακή μάχη ανάμεσα στους οδηγούς της McLaren. Έπειτα από 70 συναρπαστικούς γύρους νικητής αναδείχθηκε ο Lando Norris της McLaren Racing έπειτα από μία άκρως συναρπαστική μάχη με τον teammate του, Oscar Piastri.

Οι δύο οδηγοί έδωσαν εξαιρετική μάχη στο πρώτο stint του αγώνα, εναλλάσσονταν στην πρωτοπορία, όμως ο Βρετανός έμεινε μπροστά. Στο τέλος ο Αυστραλός καταδίωξε με όλο του το ταλέντο τον teammate του, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό. Έτσι ο Norris έφτασε στην τρίτη του φετινή νίκη.

Μην χάσετε τη Δευτέρα 14/4 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Μπαχρέιν. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.

Ο Charles Leclerc της Scuderia Ferrari κατέκτησε την 3η θέση και επέστρεψε στο βάθρο, ενώ ο Lewis Hamilton έδωσε στην ιταλική ομάδα το 3-4.

Από τον αγώνα εγκατέλειψε ο Max Verstappen της Red Bull Racing μόλις στον πρώτο γύρο. Ο Ολλανδός στάθηκε άτυχος μιας και είδε τον Kimi Antonelli της Mercedes να τον εμβολίζει στη στροφή 3 και να τον θέτει εκτός αγώνα.

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Καναδά, τη νίκη της Mercedes, τη σύγκρουση των McLaren και του χάους της Ferrari. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο

Το δράμα ξεκίνησε από το γύρο σχηματισμού. Ο Sainz  δεν μπόρεσε να ξεκινήσει το μονοθέσιό του, καθώς είχε κολλήσει το κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Διεύθυνση Αγώνα αποφάσισε να παρατείνει τη διαδικασία εκκίνησης για 10 λεπτά. Τη στιγμή που συνέβη αυτό, το μονοθέσιο του Sainz «ζωντάνεψε» και ο Ισπανός επέστρεψε στα pits. Την ώρα που διέσχιζε το pit-lane τα πίσω φρένα του μονοθεσίου του πήραν φωτιά. Η ζημιά στο μονοθέσιο του Sainz ήταν τέτοια που ο Ισπανός δεν κατάφερε να πάρει εκκίνηση.

Ως αποτέλεσμα η διάρκεια του αγώνα μειώθηκε στους 70 γύρους.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, οι οδηγοί της McLaren έκαναν εξαιρετική εκκίνηση και έστριψαν στις θέσεις 1 και 2. Πίσω, οι οδηγοί της Ferrari είχαν κακό πέταγμα, με τον Russell να βρίσκεται μπροστά από τον Hamilton.

Στη στροφή 3 όμως είχαμε την επαφή που άλλαξε τον αγώνα. Ο Antonelli πάτησε πολύ αργά το φρένο, μπλόκαρε τον εμπρός τροχό του και χτύπησε τον Max Verstappen της Red Bull Racing με αποτέλεσμα να βγει στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Η ζημιά που προκλήθηκε είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο οδηγοί.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας αποχώρησε στο τέλος του τρίτου γύρου με τη McLaren να είναι στο 1-2 και τη Ferrari στο 3-4. Ο Russell ήταν 5ος και πίσω του ακολουθούσαν οι: Gasly, Albon, Bortoleto, Lawson και Alonso.

O Russell επιτέθηκε στον Hamilton με τους δύο να δίνουν μία ωραία μάχη, όμως ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε μπροστά.

Στον 6ο γύρο ξεκίνησε η μάχη των οδηγών της McLaren, με τον Piastri να είναι στο DRS του Norirs και να μην ξεκολλάει. Την ίδια ώρα η διαφορά από τις δύο Ferrari άρχισε να αυξάνεται με γοργό ρυθμό. Στον 11ο γύρο ο Piastri πέρασε στη στροφή 3 τον Norris, με τον Βρετανό να απαντά μία στροφή αργότερα. Οι δύο έδωσαν αρκετό χώρο ο ένας στον άλλο και ο Norris παρέμεινε μπροστα.

Η μάχη ανάμεσα στους οδηγούς της McLaren συνεχίστηκε, με τους δύο να μονομαχούν και πάλι στον 15ο γύρο ενώ η διαφορά από τις Ferrari άνοιγε συνεχώς. Στον 20ο γύρο ο Piastri βούτηξε στην εσωτερική της στροφή; 4 δίχως όμως να καταφέρει να περάσει.

Στο τέλος του γύρου ο Norris μπήκε για αλλαγή ελαστικών στη σκληρή γόμα. O Piastri απάντησε στο τέλος του 24ου γύρου ώστε να έχει πιο φρέσκα ελαστικά για να επιτεθεί στη συνέχεια του αγώνα. Η διαφορά των οδηγών της McLaren όμως είχε εκτοξευθεί στα 6 δευτερόλεπτα.

Στη Ferrari απάντησαν με τους Leclerc και Hamilton στους επόμενους δύο γύρους, όμως έπρεπε να «καθαρίσουν» την κίνηση των Alonso και Hadjar. Πριν την αλλαγή ελαστικών η διαφορά του Leclerc από τον Norris ήταν 6 δλ και μετά ήταν 12 δλ.

Οι μάχες στις πίσω θέσεις ήταν μεγάλες και στον 31ο είχαμε επαφή ανάμεσα στους Colapinto και Tsunoda στη στροφή 4. Ο οδηγός της Red Bull Racing είχε ζημιά στην εμπρός αεροτομή και έπεσε τελευταίος και πήρε «δώρο» ποινή 10 δλ.

Στα μισά του αγώνα η πρώτη 10άδα είχε ως εξής: Νόρις, Πιάστρι, Λεκλέρ, Χάμιλτον, Ράσελ, Μπορτολέτο, Χούλκενμπεργκ, Οκόν, Γκασλί και Μπέρμαν.

Ο Piastri  με τα πιο φρέσκα ελαστικά και τη βοήθεια της κίνησης έριξε τη διαφορά στα 3,3 δλ στον 41ο γύρο. Οι δύο Ferrari ήταν πλέον εκτός κάδρου, με τη στρατηγική των «κόκκινων» να είναι ιδιαίτερα υποτονική.

Με τους γύρους να περνούν, η διαφορά μεταξύ των Norris και Piastri άρχισε να αυξάνεται, όμως ο Αυστραλός ήταν σε κοντινή απόσταση. Η Ferrari ξεκίνησε πρώτη το «χορό» της δεύτερης αλλαγής ελαστικών με τον Leclerc στον 50ο γύρο.

Ο Norris μπήκε στον 52ο γύρο και ο Piastri στον 53ο γύρο και βγαίνοντας από τα pits τον καθυστέρησε η μάχη τον Colapinto και Tsunoda, με τον οδηγό της McLaren να πατάει εκτός πίστας. Η διαφορά των δύο οδηγών της McLaren με 15 γύρους για το τέλος ήταν στα 3,3 δλ.

Μπαίνοντας στους τελευταίους 10 γύρους, η διαφορά έπεσε οριακά κάτω από τα 2 δευτερόλεπτα. Οι τελευταίοι γύροι αποδείχθηκαν «ρουλέτα», μιας τα μονοθέσια που ήταν ένα γύρο πίσω έπαιξαν ρόλο στην αυξομείωση της διαφοράς στην κορυφή.

Ο Piastri πλησίασε όμως δεν μπήκε στο DRS του Norris, με τον Βρετανό να παίρνει πρώτος την καρό σημαία και να κερδίζει το GP Αυστρίας. Η McLaren έκανε ένα ακόμη 1-2 στο 2025, ενώ ο Leclerc συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών για λογαριασμό της Scuderia Ferrari.

Ακολούθησαν οι: Hamilton, Russell, Lawson, Alonso, Bortoleto, Hulkenberg και Ocon.

Η Formula 1 συνεχίζει το ταξίδι της, με το επόμενο GP να είναι στη Μ. Βρετανία το τριήμερο 4-6 Ιουλίου.

Αποτελέσματα GP Αυστρίας

Image

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles