spot_img

GP Μπαχρέιν Race: O Vettel κέρδισε το θρίλερ στην έρημο του Μπαχρέιν

Ο Sebastian Vettel ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Μπαχρέιν, καθώς αντιστάθηκε στην επίθεση του Lewis Hamilton στο τέλος για την 44η νίκη της καριέρας του.

Ο Γερμανός της Ferrari μπήκε νωρίς στα pit, ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τα λάθη της Mercedes και την ποινή 5 δευτερολέπτων του Hamilton. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes βρέθηκε στη 2η θέση στη τελική κατάταξη και σίγουρα καταριέται τον εαυτό του για την ποινή που πήρε στο πρώτο pit stop . Ο Βρετανός έκανε εξαιρετικό αγώνα και φάνηκε να είχε τον καλύτερο ρυθμό απ’όλους, όμως το γεγονός πως στην εκκίνηση έχασε θέση από τον Vettel ίσως να του κόστισε τη νίκη. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Valtteri Bottas, ο οποίος έκανε έναν πολύ κακό αγώνα, δεδομένου της pole position που πήρε χθες.

Ο Raikkonen βρέθηκε στη 4η θέση, ενώ ο Ricciardo συμπλήρωσε τους πρώτους 5. Τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Massa, Perez, Grosjean, Hulkenberg και Ocon.

Στην εκκίνηση, ο Bottas πετάχτηκε πολύ καλά, με τον Hamilton να χάνει έδαφος και ο Vettel να το εκμεταλλεύεται και να περνά στη 2η θέση. Ο Verstappen έκανε ιδανική εκκίνηση ανεβαίνοντας στη 4η θέση, ενώ μεγάλος χαμένος ήταν ο Raikkonen που έπεσε στην 7η θέση.

Στην κορυφή ο Bottas δεν μπορούσε να ανοίξει τη διαφορά, με τους Vettel και Hamilton να είναι κολλημένοι πίσω, με τις δύο Red Bull να ακολουθούν. Ο Φιλανδός έπαιρνε αρκετά αμυντικές γραμμές στη πρώτη στροφή, με τον Vettel να είναι συνεχώς στο DRS. Τα προσπεράσματα ήταν αρκετά δύσκολα έως αδύνατα, καθώς δεν υπήρχαν ανακατατάξεις.

Στον 8ο γύρο, ο Raikkonen κατάφερε να περάσει στη πρώτη στροφή τον Massa και να ανέβει στην 6η θέση, έχοντας όμως σχετικά μεγάλη διαφορά από τη κορυφή.

Ο Stroll ήταν αυτός που άνοιξε τον χορό των pit stop στον 9ο γύρο. Την ίδια ώρα, ο Magnussen βγήκε εκτός αγώνα, με πρόβλημα στο μονοθέσιο του. Ο Verstappen είχε κολλήσει πίσω από τον Hamilton, με τον Βρετανός να χάνει έδαφος σε σχέση με τους δύο πρώτους.

Ο Vettel πήγε για το undercut στο τέλος του 10ου γύρου και έβαλε και πάλι τη super soft γόμα ελαστικών. O Verstappen τον ακολούθησε στον επόμενο γύρο, επίσης για τη super soft γόμα ελαστικών, όμως στον γύρο εξόδου έχασε τα φρένα στη στροφή 4 και κατέληξε στις μπαριέρες, βάζοντας τέλος στον αγώνα του.

Στον ίδιο γύρο, ο Stroll σταμάτησε στη στροφή 1 μετά από επαφή που είχε με τον Sainz, ο οποίος επίσης εγκατέλειψε τον αγώνα. Ως αποτέλεσμα το Safety Car έκανε την εμφάνισή του.

Οι δύο Mercedes και ο Ricciardo μπήκαν στα pit, όμως η Γερμανική ομάδα αυτοκτόνησε με κάκιστα pit stop και ο Vettel πέρασε μπροστά.

Η κατάταξη στον 15ο γύρο ήταν, Vettel, Bottas, Ricciardo, Hamilton, Massa, Raikkonen, Hulkenberg, Ericsson, Perez και Grosjean.

Με το που έφυγε το SC, ο Hamilton πέρασε αμέσως τον Ricciardo και ο Bottas επιτέθηκε στον Vettel, αλλά ο Γερμανός έκανε εξαιρετική άμυνα και κρατήθηκε μπροστά. Ο Ricciardo έχασε κι άλλες δύο θέσεις μέχρι το τέλος του γύρου από Massa και Raikkonen.

O Vettel άνοιξε τη διαφορά από τον Bottas εκτός DRS, με τον Hamilton να δέχεται 5 δευτερόλεπτα ποινής, καθώς κινήθηκε αργά στην είσοδο του pitlane. O Raikkonen πέρασε για δεύτερη φορά τον Massa, μετά από τρεις προσπάθειες, έχοντας και πιο μαλακή γόμα.

Ο Hamilton ήταν φανερό πως ήταν ταχύτερος από τον Bottas και στον 27ο γύρο, ο Φιλανδός άφησε τον Βρετανό να περάσει στη 2η θέση, ίσως 2 γύρους πιο αργά απ’ότι έπρεπε. Ο Hamilton αμέσως άρχισε να μειώνει λίγο τη διαφορά από τον Vettel, με τους δύο να είναι σε διαφορετική στρατηγική. Η διαφορά ήταν στα 5 δευτερόλεπτα, όμως πλασματική, καθώς ο Hamilton είχε και άλλα 5s ποινής.

Bottas και Vettel μπήκαν στα pit για το τελευταίο τους pit stop, με τον Hamilton να μένει πρώτος μπροστά, έχοντας όμως μία ακόμα στάση να κάνει και 5 δευτερόλεπτα ποινής. Η στρατηγική σίγουρα δεν ήταν υπέρ των Γερμανών, με τον Vettel να μειώνει συνεχώς έχοντας και πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Raikkonen δεν άντεξε στη πίστα και η Ferrari αναγκάστηκε να τον τραβήξει στα pit, μη μπορώντας να τον χρησιμοποιήσει ως ασπίδα για τον Vettel αργότερα στον αγώνα.

Ο Ricciardo μπήκε στα Pit στον 39ο γύρο, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο για τον Hamilton να βγει άνετα 3ος και να πιέσει για τη νίκη στο τέλος.

Ο Βρετανός μπήκε για δεύτερη και τελευταία φορά στον 41ο γύρο και βγήκε 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, ο οποίος είχε τον έλεγχο του αγώνα.

Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πίστα και έπιασε σχεδόν αμέσως τον Bottas, ο οποίος τον άφησε αμέσως να περάσει. Ο Βρετανός ήταν σε εξαιρετικό ρυθμό και ξεκίνησε το κυνήγι του Vettel. Θεωρητικά ήταν εικονικό, καθώς η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη, αλλά η Mercedes πόνταρε στη κίνηση και στη ζωή ελαστικών της Ferrari.

Η επίθεση του οδηγού της Mercedes ήταν ανελέητη, όμως η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη και οι γύροι πολύ λίγοι για να καταφέρει μια εκπληκτική ανάκαμψη. Όμως, το θετικό είναι πως είχε καλύτερο ρυθμό από τον teammate του αλλά και από τον Vettel.

Άδοξο τέλος στον αγώνα είχε ο Fernando Alonso, o οποίος έδινε τη δική του μάχη με τους Wehrlein, Palmer και Kvyat, με τον κινητήρα να τον προδίδει για δεύτερη συνεχόμενη μέρα, 2 γύρους πριν το τέλος.

Στον τελευταίο γύρο ο Hamilton το παράτησε κι έτσι ο Vettel πήρε τη νίκη, μια εξαιρετική νίκη και πήρε κεφάλι στη βαθμολογία των οδηγών σε έναν εξαιρετικό αγώνα. Ο Hamilton βρέθηκε στην 2η θέση και ο Bottas έκλεισε το βάθρο.

Πρόσωπο του αγώνα σίγουρα ο Sergio Perez με την εκπληκτική του εμφάνιση, ενώ ο Hulkenberg έδωσε τους πρώτους βαθμούς στη Renault.

Αποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles