O Lewis Hamilton ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Γαλλίας και η διαφορά από τον ανταγωνισμό έχει μεγαλώσει.
Ο Βρετανός συνέχισε σε ρυθμούς FP1 και ήταν πολύ γρήγορος και το απόγευμα στο Paul Ricard κάνοντας το δύο στα δύο την Παρασκευή. Ο ταχύτερος χρόνος του ήρθε όπως ήταν λογικό με την ultra-soft γόμα στο 1:32.539 και δείχνει πολύ δυνατός για τη συνέχεια του τριημέρου. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε ο Daniel Ricciardo με την Red Bull RB14, με τον Αυστραλό να είναι 0.704s πιο αργός από τον Hamilton με την ίδια γόμα. Όμως, ήταν 0.028s ταχύτερος του Max Verstappen που ήταν στην 3η θέση και έδειξε πως οι Ταύροι έχουν μία ταχύτητα.
Ακολούθησαν οι δύο Ferrari, με τον Kimi Raikkonen στην 4η θέση, όμως ήταν 0.887s μακριά από τη κορυφή, ενώ ο Sebastian Vettel δυσκολεύτηκε περισσότερο όντας 1.150s πιο αργός. Ερωτηματικό παραμένει η Scuderia που μας συνηθίζει φέτος στο να κάνει sandbagging τις Παρασκευές.
Ο Romain Grosjean ήταν ο Best of the Rest στην 6η θέση μπροστά από τον Valtteri Bottas που έμεινε 7ος με χρόνο μόνο στην soft γόμα. Ο Φινλανδός είχε διαρροή νερού και έχασε το μεγαλύτερο μέρος του FP2. Ακολούθησε ο Fernando Alonso, o Kevin Magnussen με τη δεύτερη Haas, και o Pierre Gasly.
Βελτιωμένη σε σχέση με το FP1 η McLaren, αλλά αρκετά πίσω στις θέσεις 8 και 13, με τον Charles Leclerc να είναι στην 14η θέση. Και πάλι απογοητευτική η Williams, με τον Lance Stroll να είναι πάνω από 3s μακριά από τη κορυφή.
To FP2
Οι οδηγοί βγήκαν με το που άνοιξε το pit-lane και αμέσως είδαμε χρονομετρημένα περάσματα από τους περισσότερους οδηγούς στα 10 πρώτα λεπτά. Οι δύο οδηγοί της Haas είχαν το προβάδισμα μπροστά από τον Hartley, τον Vandoorne, τον Gasly και τον Leclerc, με την soft και την super-soft γόμα να κυριαρχεί στις επιλογές.
Ο Verstappen πήρε την 1η θέση με το 1:34.942 μπροστά από τις δύο Ferrari των Raikkonen και Vettel, με τον πρώτο να είναι με την soft και τον δεύτερο να είναι με την super-soft. O Γερμανός βελτίωσε τα χρονόμετρα στο 1:34.647, με την πίστα σε αυτή τη φάση, να είναι πιο αργή από το FP1.
Η θερμοκρασία αέρα είχε ανέβει στους 29 βαθμούς, ενώ στο οδόστρωμα ήταν στους 50, με τα ελαστικά να δέχονται επιπλέον καταπόνηση.
Ο Hamilton στον πρώτο του γύρο με την super-soft γόμα έμεινε στην 4η θέση, με τον Verstappen να γράφει τον ταχύτερο γύρο για να έρθει ο Bottas με την soft για να ανέβει στην 1η θέση με το 1:34.156. O Hamilton λίγο αργότερα όμως, πήρε τα ηνία της κατάταξης με το 1:33.915, ενώ στον επόμενο γύρο του έγραψε το 1:33.582 για να βρεθεί 0.574s από τον teammate του και 1 δευτερόλεπτο από την πρώτη Red Bull και την πρώτη Ferrari μετά από μισή ώρα στη διαδικασία.
Πλησιάζοντας το μέσον της διαδικασίας, ήταν η ώρα όπου θα βλέπαμε τα πρώτα γρήγορα περάσματα με την ultra-soft γόμα.
Ο Vettel ήταν ο πρώτος από τις κορυφαίες ομάδες, ο οποίος έκανε χρόνο, όμως ήταν πιο αργός κατά 0.1s από τον Hamilton. O Ricciardo όμως είχε διαφορετική άποψη και πέρασε στη κορυφή της κατάταξης
Όμως, η κόκκινη σημαία βγήκε, όταν ο Sergio Perez είδε τον πίσω αριστερά τροχό να φεύγει από το μονοθέσιό του στην έξοδο της στροφής 7. Ευτυχώς για τον ίδιο, δεν χτύπησε στις μπαριέρες, αλλά η διαδικασία για εκείνον είχε τελειώσει. Το παράδοξο είναι πως ήταν σε γρήγορο γύρο και όχι σε out-lap, διότι αν υπήρχε από την αρχή πρόβλημα, θα το είχε νιώσει.
H διαδικασία συνεχίστηκε, με τους Raikkonen και Hamilton να βγαίνουν αμέσως στη πίστα. Οι οδηγοί που δεν είχαν κάνει προσομοίωση κατατακτηρίων ακόμα, έπρεπε γρήγορα να την ολοκληρώσουν, διότι το πρόγραμμα της ημέρας είχε και stint με βαρύ φορτίο καυσίμου.
Ο Raikkonen βελτίωσε την προσπάθειά του, όμως ο Hamilton έσπασε τα χρονόμετρα στο 1:32.539 ήταν 0.7 ταχύτερος του ανταγωνισμού. Ο Βρετανός πήγε και για δεύτερο γρήγορο γύρο όμως δεν βελτίωσε. Τα πράγματα όμως στην Mercedes δεν ήταν ρόδινα, καθώς το μονοθέσιο του Bottas είχε πρόβλημα και οι μηχανικοί το έλυναν στο γκαράζ.
Πολύ θετική η εμφάνιση της Haas και πάλι, με τον Grosjean να έχει ανέβει στην 6η θέση και να είναι λίγα χιλιοστά πίσω από τον Vettel.
Σε εκείνο το σημείο, οι οδηγοί έβαλαν πολλά καύσιμα, με τις προσομοιώσεις αγώνα να έχουν ξεκινήσει για τα καλά στη πίστα του Paul Ricard. Κανένας οδηγός δεν θα βελτίωνε τον καλύτερο χρόνο του, καθώς η προσοχή είχε πέσει στον αγώνα.
Ο Hartley ήταν ο μεγάλος άτυχος και με πρόβλημα στον κινητήρα του σταμάτησε στην άκρη της πίστας. Εκεί όμως που δεν βλέπαμε γρήγορους χρόνους, ήρθε ο Alonso να μας διαψεύσει και ανέβηκε στην 8η θέση της κατάταξης ενώ στον επόμενο γύρο έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τε-τα-κε για να βρεθεί εκτός πίστας.
Αποτελέσματα FP2