Λίγη ώρα πριν τα κόκκινα φώτα σβήσουν στο Paul Ricard, ήρθε η ώρα να δούμε τις πιθανές στρατηγικές του GP Γαλλίας.
Ο δωδέκατος αγώνας της Formula 1 για το 2022 είναι προ πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για μία ακόμα μεγάλη μάχη που σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου μισού της σεζόν. Οι κατατακτήριες δοκιμές μας έδωσαν μία πρώτη εικόνα, μεαρκετούς οδηγούς να επιθυμούν να πάρουν ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα στον αγώνα των 53 γύρων. Η πίστα του Πολ Ρικάρ στο Λε Καστελέ της Γαλλίας είναι μία διαδρομή όπου προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα.
Πολύ σημαντικός παράγοντας θα είναι η στρατηγική. Η Pirelli έχει φέρει τις C2, C3 και C4 γόμες ελαστικών της γκάμας της, και με δεδομένο τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η φθορά τους θα είναι πολύ μεγάλη στο Grand Prix. Αυτό αναμένεται να ανακατέψει την τράπουλα από πλευράς στρατηγικής των ομάδων, χαρίζοντάς μας ακόμα έναν απρόβλεπτο παράγοντα για σήμερα.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αυστρίας.
Η νίκη για ακόμα έναν αγώνα φαίνεται πως θα κριθεί ανάμεσα σε Scuderia Ferrari και Red Bull Racing, με την ιταλική ομάδα να έχει το προβάδισμα χάρη στην pole position του Σαρλ Λεκλέρ. Όλοι οδηγοί έχουν τουλάχιστον από ένα φρέσκο σετ της μέσης και σκληρής γόμας ελαστικών, εκτός από αυτούς της Aston Martin. Στη μάχη της κορυφής, οι Mαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ έχουν διαφορετικά διαθέσιμα ελαστικά από τον Λεκλέρ. Οι οδηγοί των «ταύρων» έχουν δύο φρέσκα διαθέσιμα σετ της σκληρής γόμας και ένας της μέσης (όπως και ο Λιούις Χάμιλτον. Από τη μεριά του ο Μονεγάσκος έχει ένα φρέσκο σετ της σκληρής γόμας διαθέσιμο και δύο της μέσης γόμας.
Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική το ένα pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μέση γόμα ελαστικών, με τα μοναδική αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 18 και 27. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη σκληρή γόμα ελαστικών.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι τα δύο pit-stop, με την Pirelli προτείνει ξανά τη χρήση της μέσης γόμας για το πρώτο stint, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 13 και 20 στη σκληρή γόμα ελαστικών. Η δεύτερη αλλαγή προτείνεται μεταξύ των γύρων 34 και 40 για τη μέση γόμα και πάλι. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.
Δείτε το GP Βελγίου για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.
Πηγή: Gazzetta.gr