spot_img

GP Ιαπωνίας FP2: Σε δικό του κόσμο ο Hamilton

O Lewis Hamilton ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Ιαπωνίας, με τη Mercedes να έχει ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι της Ferrari.

O Βρετανός συνέχισε από εκεί που σταμάτησε στο FP1 και διεύρυνε τη διαφορά από τον teammate του, αλλά και από τους οδηγούς της Ferrari, έχοντας τον απόλυτο έλεγχο. Με τη super-soft γόμα λίγο μετά το πρώτο ημίωρο, έγραψε το 1:28.217 και πήρε και πάλι τη 1η θέση κάνοντας το δύο στα δύο τη Παρασκευή και θεωρείται το μεγάλο φαβορί για την ώρα. Ο Valtteri Bottas έμεινε στη 2η θέση και πάλι, όντας 0.461s πίσω από τον Hamilton, μαρτυρώντας ποιος ήταν σήμερα ο ταχύτερος εκ των δύο. Περίπου στην ίδια απόσταση πίσω ήταν η πρώτη Ferrari του Sebastian Vettel. O Γερμανός δεν μπόρεσε να βελτιώσει αρκετά και έμεινε 0.833s μακριά από τη κορυφή, κάτι που προκαλεί επιπλέον ανησυχίες.

Αρκετές φορές τη φετινή σεζόν έχουμε δει τα κόκκινα μονοθέσια να μην δίνουν το 100% τις Παρασκευές, όμως στα τελευταία GP η εικόνα αυτή είναι σύνηθες και πραγματικό φαινόμενο. Μένει να δούμε κατά πόσο πιο κοντά στις W09  μπορούν να βρεθούν αύριο.

Ο Max Verstappen ήταν στη 4η θέση και 1.040s από τον Hamilton, αλλά μπροστά από τους Kimi Raikkonen και Daniel Ricciardo που ακολούθησαν και έκλεισαν τη πρώτη 6άδα. Ο Esteban Ocon ήταν και πάλι ο Best of the Rest στην 7η θέση, αλλά 1.818s μακριά από τις Mercedes. Στη 10άδα είδαμε και πάλι τον Romain Grosjean, τον Marcus Ericsson και αυτή τη φορά τον Brendon Hartley.

Εκτός αυτής έμειναν και πάλι οι δύο οδηγοί της Renault, με τους Nico Hulkenberg και Carlos Sainz να είναι στις θέσεις 12 και 14. Ο Kevin Magnussen δεν κατάφερε να κάνει έναν καλό χρόνο και έμεινε στην 15η θέση, ενώ ενδιαφέρον είχε και ο Fernando Alonso. O Ισπανός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο του με την soft γόμα και ήταν 2.7s μακριά από τον καλύτερο χρόνο.

H πίστα δεν βελτιώθηκε το μεσημέρι όπως αναμενόταν, με τη φθορά να είναι έντονη στα ελαστικά, κυρίως στη super-soft γόμα. Αυτό μαρτυρά το ό,τι μπορεί να δούμε κάποιες, ή όλες εκ των τριών κορυφαίων ομάδων να περνάνε στο Q3 με την soft γόμα, ώστε να υπάρχει ευελιξία στη στρατηγική του αγώνα. Η ομάδα που φάνηκε να δυσκολεύεται περισσότερο με τη φθορά ήταν η Ferrari, ενώ η Red Bull είχε προβλήματα με το set-up.

Αποτελέσματα FP2

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles