spot_img

GP Ιταλίας FP1: Κυριαρχία Hamilton & Mercedes

Ο Lewis Hamilton ήταν εκείνος που κυριάρχησε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές για το GP Ιταλίας, με την Mercedes να κάνει το 1-2.

Ο Βρετανός, ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και με την super-soft γόμα ελαστικών, έκανε τον 1ο χρόνο στη διαδικασία. Ο Hamilton, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:21.537 οδηγώντας την Mercedes στο 1-2. Ο Valtteri Bottas βρέθηκε στην 2η θέση, με τον Φινλανδό να είναι 0.4s πίσω από τον teammate του, χάνοντας αρκετό χρόνο στο δεύτερο κομμάτι της πίστας. Ο Sebastian Vettel ολοκλήρωσε στην 3η θέση, όμως ο χρόνος του ήταν πάνω από 1s πιο αργός από τις Mercedes, δημιουργώντας μερικά ερωτηματικά. Όμως, είμαστε ακόμα στο FP1 και πολλά μπορούν να γίνουν.

Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε στην 4η θέση, με τις δύο Red Bull να ακολουθούν. Πολύ καλή εμφάνιση από την Force India, σε μια πίστα που μπορούν να κάνουν κάτι καλό. Ο Stoffel Vandoorne ήταν εκείνος που ξεχώρισε, καταλαμβάνοντας την 9η θέση.

Με την έναρξη του FP1, πολλοί οδηγοί βγήκαν στη πίστα, καθώς η απειλή της βροχής ήταν μεγάλη. Έτσι, ήθελαν να κάνουν όσους περισσότερους γύρους ήταν δυνατόν, καθώς τα δεδομένα ήταν πολύτιμα.

Οι δύο Mercedes είχαν τη soft (κίτρινη) γόμα στα πρώτα 20 λεπτά της διαδικασίας και είχε μάλιστα και τον ταχύτερο χρόνο. Ο Hamilton έγραψε το 1:22.861, με τον Bottas να βρίσκεται στην 2η θέση, 0.6s πιο πίσω από τον teammate του.

Στην 3η θέση ακολουθούσε ο Sergio Perez με την Force India, με τα πρώτα δείγματα να μαρτυρούν πως τα μονοθέσια με κινητήρα Mercedes θα είναι πολύ δυνατά. Ο Massa ήταν προσωρινά στην 4η θέση πριν τον εκθρονίσει ο Sebastian Vettel.

Η Ferrari, είχε επιλέξει για τα πρώτα λεπτά της διαδικασίας την super-soft (κόκκινη) γόμα και ο Γερμανός, άρχισε να βελτιώνει τη θέση του. Τελικά, έφτασε στην 3η θέση, 1.4s πίσω από την ταχύτερη Mercedes που δεν ήταν ο Hamilton.

O Bottas είχε πάρει τα ηνία στους χρόνους και μετά από πολλά συνεχόμενα ταχύτερα περάσματα έγραψε το 1:22.086 και ήταν 0.7s μακριά από τον teammate του. Ο Vettel είχε καθιερωθεί στην 3η θέση, με τον Perez στη 4η θέση και τον Raikkonen στη 5η.

Τα πρώτα 30 λεπτά της διαδικασίας, ήταν γεμάτα δράση στη πίστα, αλλά και λάθη. Όπως συνηθίζεται στη πίστα, τα μπλοκαρίσματα ειδικά στην πρώτη στροφή ήταν πολλά, καθώς οι οδηγοί θέλουν να βρουν από νωρίς το κατάλληλο σημείο φρεναρίσματος.

Περίπου στο μέσον της διαδικασίας, οι δύο Mercedes έβαλαν τη super-soft γόμα ελαστικών και βγήκαν για χρονομετρημένα περάσματα. Ο στόχος ήταν να συλλέξουν όσα περισσότερα δεδομένα ήταν δυνατό, με το φορτίο καυσίμου να είναι ακόμα μεγάλο.

Ο Bottas δεν βελτίωσε τον χρόνο του, παρά το γεγονός πως ήταν με ταχύτερη γόμα. Ο Hamilton όμως, είχε χρόνο στο τσεπάκι του και με το 1:21.729, ανέβηκε στην 1η θέση της κατάταξης. Ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes όμως, βρήκε χρόνο, αλλά ο ταχύτερος που μπορούσε να κάνει ήταν 0.243s πιο αργό του Hamilton.

O Vettel βγήκε με νέο σετ ελαστικών της super-soft γόμας και αμέσως κινήθηκε αρκετά γρήγορα. Ο Γερμανός παρέμεινε στην 3η θέση, όμως ήταν 0.9s πίσω από την κορυφή.

Όμως ο Hamilton μπορούσε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο και έγραψε το 1:21.537 και ανέβασε τη διαφορά από τον Bottas στο 0.4s και από τον Vettel στο 1.1s. Σημαντική βελτίωση για την Red Bull, με τον Verstappen να είναι στην 4η θέση και τον Ricciardo στην 5η.

Σταθερές και εντυπωσιακές οι δύο Force India στις θέσεις 6 και 7, ενώ ο Raikkonen είχε μια πολύ μέτριο διαδικασία στην 8η. Εξαιρετικός ο Stoffel Vandoorne στην 9η θέση, με τον Massa να κλείνει τη 10άδα, με 30 λεπτά να απομένουν στη διαδικασία.

Τα σύννεφα συνέχισαν να είναι απειλητικά, με λίγες ψιχάλες να κάνουν την εμφάνισή τους στη τελευταία στροφή. Όμως, δεν είχαμε κάτι άλλο σχετικά. Οι συνθήκες ήταν αρκετά περίεργες, με πολλές ομάδες να επιλέγουν να βγουν στη πίστα με αρκετά καύσιμα.

Όμως, υπήρχαν και μερικοί που βελτίωσαν τους χρόνους τους. Ο Kimi Raikkonen, έγραψε έναν γρήγορο γύρο και ανέβηκε στην 4η θέση, 0.037s πίσω από τον teammate του. Πίσω τους, οι δύο Red Bull βελτίωσαν τα περάσματα τους, με τον Ricciardo να είναι 1.2s πίσω από τον Hamilton και τον Verstappen 0.004s πίσω του.

Μαζί με τις δύο Mercedes, αρκετοί ήταν εκείνοι που έκαναν περάσματα με πολλά καύσιμα, καθώς ήθελαν από νωρίς να ετοιμαστούν για τη συνέχεια του τριημέρου. Επιπλέον, θέλουν τα δεδομένα από τα μεγάλα stint, καθώς μπορεί στο FP2 να έχουμε βροχή.

Οι σταγόνες της βροχής, ήταν αρκετά έντονες στα τελευταία 20 λεπτά, πράγμα που έκοψε τη δράση από την πίστα. Όμως, πίστα στέγνωσε γρήγορα και μέχρι το τέλος της διαδικασίας, είχαμε λίγη ακόμα δράση. Όμως, κανένας οδηγός δεν βελτίωσε, με τον Hamilton να παραμένει στη κορυφή.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles