spot_img

GP Ιταλίας FP1: Ταχύτερος ο Perez στη βροχερή Monza

O Sergio Perez ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας, σε μια ασυνήθιστη διαδικασία.

O Μεξικανός βγήκε στα τελευταία δευτερόλεπτα με την ενδιάμεση γόμα και με τη πίστα να στεγνώνει έγραψε το 1:34.000 για να πάρει την 1η θέση στη διαδικασία για την Racing Point Force India, σε ένα ιδανικό ξεκίνημα στο τριήμερο. Όμως, λόγω της κατάστασης της πίστας, οι χρόνοι δεν ήταν αντιπροσωπευτικοί, καθώς όσο περνούσε η ώρα, η ενδιάμεση γόμα γινόταν όλο και ταχύτερη. Μόλις στον δεύτερο αγώνα της ομάδας, με το συγκεκριμένο όνομα, παίρνει πρωτιά σε επίσημη διαδικασία και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει στο FP2.

Στην 2η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen με την Ferrari, όντας 0.550s μακριά από την κορυφή, με τον Φινλανδό να κάνει επίσης χρόνο στα τελευταία λεπτά και για λίγα χιλιοστά έμεινε στην 3η θέση σε μια πολύ καλή αλλά και παράξενη περίοδο.

Ο Brendon Hartley ήταν στην 4η θέση για την Toro Rosso και για λίγο πιστέψαμε πως θα έπαιρνε εκείνος τη πρωτιά. Όμως ήταν η ταχύτερη Red Bull, καθώς ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Pierre Gasly και Max Verstappen. Τη 10άδα έκλεισαν οι Carlos Sainz, Nico Hulkenberg και Valtteri Bottas, με την Mercedes να μην γράφει αρκετούς γύρους.

Πέρα από μερικές μικροεξόδους, δεν είχαμε κάτι σοβαρό στη πρώτη περίοδο, με τις συνθήκες να είναι απλές βρόχινες.

Προβλήματα είδαμε στην Ferrari και στον Sebastian Vettel, με την ομάδα να βρίσκει διαρροή στο πίσω μέρος και να οδηγείται σε αλλαγή κιβωτίου.

Για το FP2, οι προλέψεις για την ώρα κάνουν λόγο για διεξαγωγή της διαδικασίας στο στεγνό.

To FP1

H έντονη βροχόπτωση, είχε κάνει την εμφάνιση της από νωρίς το πρωί στην πίστα, με την ένταση ανά διαστήματα να είναι τόσο έντονη που απειλούσε τη διεξαγωγή του FP1. Την ώρα που άναψε το πράσινο φως όμως, είχαμε ψιλόβροχο, με τους Ricciardo και Hulkenberg να είναι τα πρώτα μονοθέσια που βγήκαν στη πίστα. Και οι δύο ήταν φυσικά με τα wet ελαστικά, όπως και οι υπόλοιποι που ακολούθησαν.

Οι Raikkonen και Verstappen ήταν τα πρώτα μονοθέσια με τα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς μέσα στα πρώτα 15 λεπτά, μόνο ο Hulkenberg είχε γράψει χρόνο. Οι περισσότεροι οδηγοί είχαν κάνει installation laps.

H κατάσταση της πίστας ήταν ιδανικη για χρήση από τα μονοθέσια, με το νερό να είναι αρκετό, αλλά δεν έδειχνε πως θα είχαμε για την ώρα διακοπή. Ανάμεσα στα ενδιάμεσα και τα wet ελαστικά έδειχνε να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Στα επόμενα λεπτά, όλο και περισσότεροι οδηγοί βγήκαν στη πίστα για να κάνουν χρονομετρημένες προσπάθειες, με τα ενδιάμεσα ελαστικά να είναι η κυρίαρχη γόμα.

Ο Sainz είχε ανέβει στην 1η θέση με χρόνο στο 1:36.995, με τον Hulkenerg να κάνει το 1-2 για την Renault καθώς πλησιάζαμε τα πρώτα 40 λεπτά. Ο Norris που αντικαθιστούσε τον Vandoorne για το FP1 είχε μια ικανοποιητική εμφάνιση για την ώρα, με τους χρόνους του να είναι στην πρώτη 15άδα. Σε εκείνο το σημείο είχαν βγει και οι δύο Mercedes που ήταν από τα τελευταία μονοθέσια που δεν είχαν γράψει χρόνους.

Ο Hamilton αμέσως βρήκε ρυθμό και ανέβηκε στην 1η θέση για να έρθει λίγο αργότερα ο Bottas για να περάσει αυτός στη κορυφή με χρόνο στο 1:36.238. Ο Leclerc είχε γράψει έναν πολύ καλό χρόνο στην 3η, ενώ ο Ocon ήταν 4ος μπροστά από τον Sainz που δεν είχε ξαναβγεί στη πίστα. Ο Perez βελτίωσε κι αυτός τον χρόνο του και ανέβηκε στην 4η θέση, ενώ και οι δύο οδηγοί της Toro Rosso ήταν στη πρώτη 10άδα.

Προβλήματα, φαίνεται να αντιμετώπισαν οι Vettel και Alonso. Στην Ferrari είχαν λύσει το πάτωμα της SF71-H και έκαναν εργασίες στο πίσω και δύσκολα θα βλέπαμε τον Γερμανό ξανά στη πίστα στη διαδικασία. Επιπλέον, η ομάδα βρήκε και διαρροή υγρού και πρόβλημα στο κιβώτιο, όμως η μονάδα που χρησιμοποιούσαν στο FP1 ήταν παλαιότερο spec. Στην McLaren από την άλλη, είχαν λύσει το εμπρός μέρος και εργάζονταν πάνω στην MCL-33 και άγνωστο ήταν το κατά πόσο θα βλέπαμε ξανά τον Ισπανό.

Η πίστα είχα ακόμα νερό σε πολλά σημεία, όμως ήταν φανερό πως άρχιζε να στεγνώνει σταδιακά, καθώς είχε σταματήσει να βρέχει σε εκείνο το σημείο.

Οι δύο Red Bull και ο Raikkonen βελτίωναν τα περάσματά τους, με τον Φινλανδό της Ferrari αρχικά να βρίσκει χρόνο, σκαρφαλώνοντας στην 6η θέση της κατάταξης. Ο Ricciardo με το νέο spec της Renault βρέθηκε στην 12η θέση αρχικά, ενώ ο Verstappen βελτίωσε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:35.665 για να ανέβει στην κορυφή της κατάταξη.

O λόγος που βλέπαμε τόσους γύρους στο βρεγμένος μπορεί να φάνταζε πρωτόγνονο, όμως το σετ των ενδιάμεσων ελαστικών θα το επέστρεφαν στην Pirelli οι ομάδες έτσι κι αλλιώς. Επιπλέον, η πίστα στέγνωνε και στο FP2 οι συνθήκες αναμενονται καλύτερες.

Οι δύο οδηγοί της Renault βγήκαν και πάλι, δείχνοντας άκρως ανταγωνιστικοί, με τον Sainz να ανεβαίνει στην 2η θέση και ο Hulkenberg ακολούθησε πίσω του. Η πίστα γινόταν όλο και ταχύτερη και τα τελευταία λεπτά θα βλέπαμε σίγουρα οδηγούς να βελτιώνουν.

Ο Hartley έκανε έναν πολύ καλό χρόνο και με το 1:35.024 ανέβηκε στην 1η θέση και κέρδισε τόσο τον Ricciardo αλλά και τον Gasly που έμειναν στις θεεις 2 και 3. Ο Raikkonen λίγο αργότερα ήταν κι εκείνος στη πίστα και ανέβηκε στην 4η θέση της κατάταξης, με τις ομάδες να μυρίζονται την 1η θέση σε επίσημη διαδικασία.

Στον επόμενο γύρο του μάλιστα, χάλασε το πάρτι του Νεοζηλανδού, καθώς έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ στη συνέχεια βελτίωσε το 1:34.550. Ο Ocon ήταν κι εκείνος σε γρήγορο γύρο και ανέβηκε στην 2η θέση της κατάταξης. Όμως ο Perez ήταν εκείνος που μίλησε τελευταίος και με το 1:34.500 έκανε την έκπληξη και πήρε την 1η θέση στη κατάταξη της διαδικασίας και το 1-3 για την ομάδα του.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles