Ο Charles Leclerc ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο GP Ιταλίας για λογαριασμό της Scuderia Ferrari ανήμερα της πρώτης του νίκης στην F1.
Το Grand Prix Ιταλίας, ο 16ος φετινός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1, εξελίχθηκε στο πάρτι που όλοι οι Ιταλοί έλπιζαν. Ο Charles Leclerc, οδηγώντας εξαιρετικά και υλοποιώντας την πολύ καλή στρατηγική της Scuderia Ferrari, πήρε μια σπουδαία νίκη και έδωσε στους tifosi την ευκαιρία να πανηγυρίσουν έξαλλα.
Η McLaren έχασε μόνη της τη νίκη μέσα από τα χέρια της αλλά έκανε το 2-3 με τους Oscar Piastri στη 2η θέση και τον Lando Norris στην 3η.
Ο Max Verstappen είχε έναν κακό αγώνα στη Μόντσα με την RB20 να μην έχει ρυθμό και τερμάτισε στην 6η θέση.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με συζήτηση και ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο Grand Prix Ολλανδίας.
O Αγώνας
Οι οδηγοί πήραν τις θέσεις τους στο grid της Μόντσα, με το πιο αξιοσημείωτο να είναι η επιλογή των δύο Red Bull να ξεκινούν με τα σκληρά ελαστικά, ενώ οι υπόλοιποι της πρώτης 10άδας ξεκίνησαν με τα μεσαία. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Νόρις έκανε (επιτέλους) καλή εκκίνηση και διατήρησε την πρωτοπορία, με τον Piastri να τον ακολουθεί από κοντά.
Ο Russell προσπάθησε να επιτεθεί από την 3η θέση αλλά στριμώχτηκε στην πρώτη στροφή και αναγκάστηκε να βγει στην περιοχή διαφυγής και να επιστρέψει στην πίστα πολύ πίσω, στην 7η θέση. Όλα όμως έγιναν μπροστά. Ο Piastri με μια αποφασιστική κίνηση επιτέθηκε στον Νόρις στο σικέιν και κατάφερε να περάσει. Ο Norris, που σχεδόν δεν κατάλαβε από πού του ‘ρθε, πάνω στη μάχη έχασε και τη 2η θέση, καθώς ο Leclerc με τη Ferrari τον πέρασε.
Πιο πίσω σκολουθούσαν οι Sainz , Hamilton και Verstappen, ενώ ο Ράσελ στην 7η θέση έδινε μάχη με τον Perez. Οι Albon και Alonso έκλειναν τη 10άδα στους πρώτους γύρους του αγώνα. O Russell είχε πάθει ζημιά στην εμπρός πτέρυγα από την έξοδο στην πρώτη στροφή και μπήκε στα pit για να την αλλάξει.
Στους πρώτους γύρους ο leclerc πέσε τον Piastri και έμεινε μέσα στο DRS αλλά δεν απείλησε ουσιαστικά. Σταδιακά η διαφορά μεγάλωσε και ξεπέρασε τα 2 δευτερόλεπτα υπέρ του Αυστραλού, ενώ ταυτόχρονα ο Νόρις άρχισε να πλησιάζει τον Μονεγάσκο της Ferrari.
Η McLaren έκανε την κίνησή της στον 15ο γύρο, καλώντας πρώτα τον Norris στα pit για να κάνει το undercut. Η απόφαση αποδείχτηκε σωστή και όταν η Ferrari απάντησε με τον Leclerc ένα γύρο αργότερα ο Norris βρέθηκε στη 2η θέση.
Ο Piastri δεν ρίσκαρε και μπήξε ένα γύρο μετά τον Leclerc, επιστρέφοντας στην πίστα μπροστά από τον Norris, ο οποίος είχε κολλημένο πίσω του τον Leclerc. Αυτοί οι τρεις ήταν οι ταχύτεροι οδηγοί στην πίστα και βρίσκονταν πίσω από τις Red Bull, που έχοντας ξεκινήσει με τα σκληρά ελαστικά θα αργούσαν ακόμα να μπουν για pit stop.
Οι Red Bull ήταν σίγουρο ότι θα έκαναν δύο pit stop στον αγώνα, αφού άλλαξαν τα σκληρά ελαστικά πάλι με σκληρά και ήταν υποχρεωμένες να βάλουν και άλλη μία γόμα. Το pit stop του Verstappen ήταν πολύ αργό και ούτε αυτή η στρατηγική φάνηκε να δουλεύει για τους «ταύρους».
Ταυτόχρονα, ο Norris ενημερώθηκε από τον ασύρματο της ομάδας του ότι είναι ελεύθερος να κυνηγήσει τον Piastri και τη νίκη. Ωστόσο, παρά την προσπάθεια του Βρετανού, αντί να πλησιάζει τον Αυστραλό άρχισε να μένει πίσω. Ο Λεκλέρ αντίθετα, στην 3η θέση, έφτασε πίσω από τον Norris και άρχισε να τον πιέζει.
Με τη Ferrari να είναι ξεκάθαρα ταχύτερη, η McLaren φώναξε ξανά τον Νόρις στα pit για άλλη μία αλλαγή ελαστικών στον 33ο γύρο. Αυτήν τη φορά όμως η Ferrari δεν απάντησε σε αυτήν την κίνηση και ο Leclerc παρέμεινε στην πίστα, όπως έκανε και ο Πιάστρι. Καθώς απέμεναν λιγότεροι από 20 γύροι, το ενδεχόμενο οι πρωτοπόροι να μην κάνουν άλλο pit stop ήταν ακόμα ανοιχτό.
Ο Piastri σταμάτησε για δεύτερη φορά και αλλαγή ελαστικών με 14 γύρους να απομένουν ενώ οι Ferrari έμεναν ακόμα στην πίστα. Αυτό έφερε τον Leclerc στην πρώτη θέση και τον Sainz στη δεύτερη, ενώ ο Piastri με τα φρέσκα ελαστικά είχε βάλει το κεφάλι κάτω και πλησίαζε γοργά.
Το ερώτημα στους τελευταίους 10 γύρους ήταν αν ο Leclerc θα κατάφερνε να κρατήσει την πρωτιά με τα φθαρμένα του ελαστικά ή αν ο Piastri θα προλάβαινε να τον φτάσει και να τον περάσει. Ο Norris ακολουθούσε πίσω από τον ομόσταβλό του, ελπίζοντας σε μία θέση στο βάθρο.
Ο Piastri έφτασε και πέρασε τον Sainz ενώ απέμεναν 7 γύροι για το τέλος και ο Leclerc βρισκόταν 10 δευτερόλεπτα μπροστά του. Λίγο αργότερα τον Ισπανό πέρασε και ο Norris, για να τον ρίξει στην 4η θέση. Ωστόσο, οι Ιταλοί κοίταζαν πιο μπροστά και κρατούσαν την ανάσα τους.
Κάθε γύρος μέχρι τον τερματισμό ήταν μια μικρή γιορτή για τους tifosi, καθώς έβλεπαν τον Leclerc να προηγείται. Οι ιαχές τους σκέπαζαν τον ήχο των κινητήρων καθώς ετοιμάζονταν να πανηγυρίσουν μια απίστευτη νίκη. Ο Leclerc τους βοηθούσε, καθώς οδηγούσε εκπληκτικά με φθαρμένα ελαστικά, μην επιτρέποντας στον Πιάστρι να τον πλησιάσει.
Ο Charles Leclerc πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού για να πάρει τη δεύτερη φετινή του νίκη και να προκαλέσει βραχνιάσματα σε χιλιάδες Ιταλούς. Ο Piastri πήρε τη 2η θέση και ο Norris την 3η, με τη McLaren να κάνει το 2-3 αλλά να μένει με την αμφιβολία αν με διαφορετική διαχείριση στον αγώνα θα μπορούσε να πάρει κάτι παραπάνω. Ακολούθησαν οι Sainz, Hamilton, Verstappen, Russell, Perez, Albon και Magnussen.
Αποτελέσματα GP Ιταλίας
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy