spot_img

GP Ιταλίας Race: Άντεξε και κατέκτησε τη Monza o Leclerc

O Charles Leclerc ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Ιταλίας μέσα στο σπίτι της Ferrari τελειώνοντας ένα αρνητικό σερί που κρατούσε από το 2010 στη Monza.

O Μονεγάσκος έκανε έναν καταπληκτικό αγώνα, έπαιξε σκληρή άμυνα απέναντι στις δύο Mercedes και μαζί με τον πανίσχυρο κινητήρα της Ferrari κρατήθηκε μπροστά και έδειξε πως είναι όχι απλά ένα αστέρι του μέλλοντος αλλά και της ομάδας του. Τη στιγμή που έπρεπε μαζί με άψογη στρατηγική, πίεσε άντεξε και έκανε το δύο στα δύο για τη Ferrari και που καλύτερα από τη Monza, το Ναό της Ταχύτητας και σπίτι της Ferrari. Στη 2η θέση έμεινε ο Valtteri Bottas, o οποίος με καλύτερη στρατηγική έφτασε στο τέλος τους αντιπάλους του, όμως δεν κατάφερε ποτέ να απειλήσει τον Leclerc, έχοντας ταχύτερη γόμα και ρυθμό, όμως έκανε πολλά λάθη την ώρα που δεν έπρεπε και πήρε το μέγιστο δυνατό. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο Lewis Hamilton με την δεύτερη Mercedes, ο ο οποίος έδωσε πολύ σκληρή μάχη με τον Leclerc, όμως τα ελαστικά του όντας και στον ακάθαρτο αέρα τα πίεσε πολύ και μετά από λάθος του περιορίστηκε στην 3η θέση. Στο πρωτάθλημα έχασε μόλις δύο βαθμούς και δεν θα αργήσει ο αγώνας όπου θα εξασφαλίσει τον 6ο τίτλο της καριέρας του.

Ο Daniel Ricciardo πήρε μια εξαιρετική 4η θέση για τη Renault μπροστά από τον teammate του, Nico Hulkenberg στο καλύτερο αγώνα της ομάδας φέτος, παίρνοντας και ένα μεγάλο τσουβάλι από βαθμούς. Πίσω τους ήταν ο Alex Albon στην 6η θέση μπροστά από τον Sergio Perez με τη Reacing Point, ο οποίος κράτησε τον Max Verstappen πίσω του στην 8η. Ο Antonio Giovinazzi έκανε τον καλύτερο αγώνα του στην 9η θέση και τη 10άδα έκλεισε ο Lando Norris με μια φοβερή και πάλι εμφάνιση.

Τραγικός ήταν ο Sebastian Vettel, ο οποίος με λάθος του και πάλι έχασε ευκαιρία για την ομάδα του τερματίζοντας εκτός βαθμών, ενώ λάθος της McLaren στέρησε από τον Carlos Sainz μια θέση στη 10άδα. Πολύ κακή εμφάνιση από τη Haas και πάλι στον αγώνα, ενώ ο George Russell ήταν εντυπωσιακός τερματίζοντας στην 14η θέση, μπροστά από τον Kimi Raikkonen και τον Romain Grosjean.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Leclerc έκανε καλή εκκίνηση ενώ το ίδιο έκανε ο Hamilton, με τους δύο να μάχονται μέχρι τα φρένα. Ο Bottas το εκμεταλλεύτηκε και πέρασε για μισή στροφή τον teammate του, όμως στην έξοδο ο Βρετανός με καλύτερη επιτάχυνση ξαναπέρασε. Πιο πίσω μερικοί οδηγοί έκοψαν τη πρώτη στροφή, με τον Verstappen να κάνει λάθος και να χτυπά πίσω από τον Perez πληγώνοντας την αεροτομή του. Ο Vettel στη Roggia δέχθηκε πίεση και ο Hulkenberg τον πέρασε προσωρινά, όμως ο Γερμανός ανέκτησε τη θέση του στον επόμενο γύρο.

Ο Leclerc άνοιξε τη διαφορά στο δευτερόλεπτο, ενώ την ίδια στιγμή ο Albon έκανε μια υπέροχη βουτιά να περάσει τον Sainz στη Roggia. Στην έξοδο όμως ο Ισπανός είχε καλύτερη έξοδο και στην έξοδο της πρώτης Lesmo είχαν επαφή, με τον Albon να βγαίνει εκτός και να πέφτει 11ος. Ο Stroll ήταν από τους κερδισμένους της εκκίνησης, όντας από την 9η, στην 7η θέση.

Στον 6ο γύρο, ήρθε η καταστροφή για τον Vettel. O Γερμανός πάτησε άτσαλα στο σικέιν Ascari, και έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Αμέσως προσπάθησε να επιστρέψει στη πίστα και μη βλέποντας, χτύπησε τον Stroll, στέλνοντας τον στο γρασίδι, με την αεροτομή του να σπάει. Ο Stroll στη συνέχεια όντας με το μισό μονοθέσιο στη πίστα πήγε να επιστρέψει και έβγαλε εκτός στα χώματα τον Gasly που ήταν ο επόμενος που ερχόταν. Φυσικά και το συμβάν ήταν ήδη υπό διερεύνηση.

Στον 12ο γύρο, ο Leclerc είχε τη πίεση των Mercedes, με τον Hamilton στο 1.2s πίσω του και τον Bottas άλλο 1.2s πίσω, με τη μάχη να είναι έντονη. Την ίδια στιγμή, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως ο Vettel θα δεχθεί ποινή 10s stop/go, καθώς επέστρεψε επικίνδυνα στη πίστα και προκάλεσε επαφή με άλλο μονοθέσιο. Ο Γερμανός το έκτισε και ήταν πλέον ένα γύρο πίσω. Μέχρι τον 16ο γύρο, ο Leclerc βελτίωσε τον ρυθμό του και άνοιξε τη διαφορά στο 1.5s με 1.7s, ενώ ο Bottas έπεσε στα 2s πίσω από τον teammate του, δείχνοντας επίσης πως όλοι πιέζουν στο όριο.

Στον 20ο γύρο, ο Hamilton μπήκε για αλλαγή ελαστικών και έβαλε τη medium γόμα, πιο νωρίς από το αναμενόμενο, με τη Ferrari να απαντάει στον επόμενο γύρο, βάζοντας τη hard γόμα ελαστικών. Ο Μονεγάσκος βγήκε μπροστά από τον Hamilton, με τους δύο να είναι σε απόσταση αναπνοής. Ο Bottas δεν ακολούθησε στον επόμενο γύρο, με τον Hamilton να είναι στο DRS αλλά να μη μπορεί να βρεθεί αρκετά κοντά.

Στον επόμενο γύρο στην έξοδο από τη Parabolica o Leclerc πέρασε τον Hulkenberg και ο Hamilton ήταν κολλημένος πίσω. Στο πρώτο σικέιν ο Hamilton κόλλησε πίσω και στα φρένα για το σικέιν Roggia ήταν δίπλα δίπλα. Ο οδηγός της Ferrari έκλεισε υπερβολικά τη γραμμή του και ο Hamilton αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας, με τους αγωνοδίκες να δίνουν μαύρη και λευκή σημαία στον Leclerc.

Στον 26ο γύρο, ο Leclerc πέρασε τον Ricciardo Και τον έβαλε προσωρινά ανάμεσα σε εκείνον και τον Hamilton με τη διαφορά να είναι στο 1s ακριβώς. Στο τέλος του επόμενου γύρου, ο Bottas μπήκε για τη medium Και βγήκε στη 4η θέση, ανάμεσα στις δύο Renault.

Στον ίδιο γύρο μπήκε και ο Sainz, όμως ο εμπρός δεξί τροχός δεν κλείδωσε ποτέ και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην έξοδο του pit-lane. To Virtual Safety Car βγήκε για μισό γύρο, τίποτα δεν άλλαξε, όμως η McLaren για ακόμα έναν αγώνα χάνει σίγουρους πολύτιμους βαθμούς.

Στον 30ο γύρο όμως βγαίνοντας από τα pit είδε τον κινητήρα του να έχει πρόβλημα και σταμάτησε εκτός πίστας φέρνοντας ακόμα ένα VSC που κράτησε κάτι παραπάνω από ένα γύρο. Μπροστά, η μάχη δεν είχε τελειωμό, με τον Hamilton να είναι στο DRS, αλλά ο κινητήρας της Ferrari επέτρεπε στον Leclerc να έχει μια απόσταση ασφαλείας. Ο Bottas με πιο φρέσκα ελαστικά ήταν στα 5s πίσω και στο τέλος του αγώνα σίγουρα θα ήταν πολύ κον΄τα για να απειλήσει.

Στον 36ο γύρο, ο Leclerc έχασε τα φρένα και έκοψε το πρώτο σικέιν με τον Hamilton να κολλάει πίσω του και στη Curva Grande έκανε μια κίνηση αριστερά και μπλόκαρε τον αντίπαλο του από το να επιτεθεί. Στις πιο πίσω θέσεις, ο Ricciardo ήταν άνετα 4ος, με τον Hulkenberg Να ακολουθέι και τον Albon στα 6.7s πίσω του. Ο Perez κάνοντας έναν φοβερό αγώνα ήταν στην 7η θέση και την 10άδα έκλειναν οι Giovinazzi, Verstappen και Norris.

Στον 42ο γύρο, ο Bottas ήταν κολλημένος πίσω από τον Hamilton, o οποίος έκανε λάθος στη πρώτη στροφή και έχασε τη 2η θέση και πλέον άλλη Mercedes ήταν πίσω από τον Leclerc. Τα ελαστικά του Βρετανού ήταν τελειωμένα σύμφωνα με τον ίδιο και το γυρολόγιο το επιβεβαίωνε έχοντας πλέον διαφορά 3.5s από τον Bottas που είχε φτάσει τον Leclerc.

Στον 50ο γύρο, ο Hamilton μπήκε για soft γόμα για να κάνει τον ταχύτερο γύρο, ενώ την ίδια στιγμή ο Bottas ήταν στο DRS αλλά τη χειρότερη στιγμή έκανε λάθος και έδωσε την ευκαιρία στον Leclerc να εξασφαλίσει τη νίκη. Όπως ήταν αναμενόμενο ο Hamilton έκανε ταχύτερο γύρο, όμως ο Leclerc ήταν εκείνος που στον τελευταίο γύρο μπήκε ως πρωτοπόρος και έμεινε εκεί έως το τέλος, παίρνοντας μια μεγάλη νίκη για τον ίδιο και τη Ferrari και ξεσήκωσε τους Ιταλούς στην εξέδρα. Ο Botts πέρασε τη γραμμή στη 2η θέση και ο Hamilton με τον ταχύτερο γύρο έκλεισε το βάθρο των νικητών.

Αποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles