spot_img

GP Κίνας FP2: Παρέμεινε στη κορυφή ο Hamilton – Στην αντεπίθεση η Ferrari

O Lewis Hamilton βρέθηκε στη κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με τη διαφορά από τους διώκτες του να έχει μειωθεί.

Ο Βρετανός ήταν το σημείο αναφοράς και στο δεύτερο 90-λεπτο της ημέρας, γράφοντας και τον ταχύτερο χρόνο. Ο Βρετανός με την ultra-soft, έγραψε το 1:33.482. Όμως ο χρόνος του δεν ήταν αντιπροσωπευτικός, καθώς είχε μερικές ατέλειες, ειδικά στο τελευταίο κομμάτι. Αυτό επέτρεψε στον Kimi Raikkonen να τον πλησιάσει στα 0.007s και να πάρει την 2η θέση. Και ο Φινλανδός δεν είχε τέλειο γύρο, καθώς βρήκε λίγη κίνηση στο τελευταίο κομμάτι. Ο Valtteri Bottas ήταν στη 3η θέση, 0.033s πίσω από τον Hamilton, με τη διαφορά να είναι αρκετά μικρή.

Στην 4η θέση ήταν ο Sebastian Vettel, ο οποίος ήταν μόλις 0.108s πίσω από τον Hamilton, αλλά πιο αργός από τον teammate του. Ο Max Verstappen έφερε την Red Bull στη πρώτη 5άδα, όμως ήταν 0.3s εκτός ρυθμού.

Τώρα, τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα απ’ότι θα περιμέναμε. Η Ferrari ανέβασε τον ρυθμό της, όμως η Mercedes έμεινε στα ίδια ή και χειρότερα σε σχέση με το FP1. Αυτό σημαίνει πως είτε η SF71-H μπήκε στο ίδιο mode κινητήρα, ή πως η W09 δεν έχει ανεβάσει στροφές. Στις τελικές ταχύτητες πάντως, η Ferrari ήταν σταθερά ταχύτερη από τα ασημί βέλη.

Best of the Rest στο FP2 ήταν ο Nico Hulkenberg με την Renault, ο οποίος ήταν 0.8s πιο αργός από τον Hamilton. O Kevin Magnussen έφερε την Haas στην 7η θέση, ενώ τη πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Carlos Sainz, Daniel Ricciardo και o Fernando Alonso.

Πολύ κοντά δείχνει να είναι και η Toro Rosso, με τη μάχη για το Q3 να αναμένεται μεγάλη. Ο Force India κάνει μικρά, αλλά σταθερά βήματα προόδου, ενώ στο πίσω μέρος του grid, Williams και Sauber δίνουν τη μάχη για το ποια ομάδα δεν θα είναι η πιο αργή.

To FP2

Οι συνθήκες στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν λίγο καλύτερες, με τον άνεμο να έχει πέσει και τις θερμοκρασίες σε αέρα και πίστα να έχουν ανέβει.

Στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας, οι οδηγοί βγήκαν στη πίστα, με τους περισσότερους να χρησιμοποιούν τη soft γόμα ελαστικών. Σε αυτό το σημείο, οι ομάδες θα έδιναν το κάτι παραπάνω μαζί με τους οδηγούς, ώστε να πάρουν τα καλύτερα δυνατά δεδομένα για τις κατατακτήριες και τον αγώνα.

Φυσικά και το κρυφτό θα ήταν μέρος του παιχνιδιού, με συντηρητικές ρυθμίσεις στους κινητήρες, διότι τη σήμερον ημέρα κανένας δεν θέλει να δείξει από νωρίς τη δυναμική του. Επιπλέον είναι και η φθορά των κινητήριων μονάδων, με τους πολλούς περιορισμούς να αποθαρρύνουν τις ομάδες.

Μετά τα πρώτα περάσματα, ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πίστα με χρόνο στο 1:34.179. Ο Βρετανός ήταν πιο αργός απ’ότι στο FP1, όμως ο γύρος του με την soft γόμα δεν ήταν και ο πιο καθαρός. Η Ferrari από την άλλη, ανέβασε στροφές, καθώς ο Raikkonen ήταν ελάχιστα ταχύτερος με την ίδια γόμα και ανέβηκε στην 1η θέση.

Ο Bottas από την άλλη, με την medium γόμα ήταν στο 1:34.387, πράγμα που δημιουργεί ερωτηματικά, μιας και στη θεωρία οι διαφορές μεταξύ των γομών είναι μεγαλύτερη, εκτός κι αν οι ομάδες ακόμα “παίζουν”.

Η Mercedes ήταν εκείνη όπου βγήκε πρώτη στη πίστα με την ultra-soft γόμα ελαστικών. Ο Hamilton βελτίωσε τη προσπάθειά του και έγραψε το 1:33.482, όμως είχε ένα άτσαλο τελευταίο κομμάτι. Αυτό σημαίνει πως μπορούσε να πάει ταχύτερα, ενώ ο Bottas έμεινε πίσω του για 0.033s και τα ασημί βέλη επέστρεψαν στις θέσεις 1 και 2.

Ο Max Verstappen βγήκε αμέσως μετά, επίσης με την ultra-soft γόμα και βρέθηκε 0.341s πίσω από τον Βρετανό της Mercedes, ενώ οι δύο Ferrari ετοιμαζόντουσαν για τα γρήγορα περάσματά τους. Ο Vettel ήταν το πρώτο κόκκινο μονοθέσιο που βγήκε για χρόνο και έμεινε 0.108s πίσω από τον Hamilton, βελτιώνοντας σημαντικά σε σχέση με το Q1.

O Raikkonen όμως ήταν ταχύτερος, αλλά στο τρίτο κομμάτι βρήκε λίγη κίνηση και αυτό τον άφησε μόλις 0.007s πίσω από τον Hamilton, ανεβαίνοντας στην 2η θέση.

Ο Ricciardo δεν έγραψε ικανοποιητική προσπάθεια, με τη πλειοψηφία των οδηγών να κάνει μόλις μια προσπάθεια με την ultra-soft λόγω φθοράς.

Ο Hulkenberg έγραψε έναν πολύ καλό γύρο για την Renault και ήταν 0.8s πίσω από τον Hamilton, με τον Magnussen να είναι ελάχιστα πίσω του. Ο Alonso βρισκόταν στη 10η θέση, όμως είχε βοήθεια στη πίσω ευθεία από τον Vandoorne που έκανε τον γύρο του ταχύτερο.

Ο κίνδυνος βροχής ήταν αρκετά μεγάλος και από νωρίς οι ομάδες δοκίμασαν με πολλά καύσιμα τον ρυθμό αγώνα τους και τις δύο γόμες. Ο ρυθμός των τριών κορυφαίων ομάδων ήταν παραπλήσιος, με τη διάρκεια των ελαστικών να είναι το κλειδί.

Ακόμα ένα περιστατικό μη ασφαλούς εξόδου από pit είχαμε τη φετινή χρονιά, με τον Vandoorne να βγαίνει στη πίστα με το πίσω δεξί ελαστικό να μην έχει βιδωθεί καλά.

Στα τελευταία 10 λεπτά, η βροχή έκανε την εμφάνισή της και διέκοψε πρόωρα το πρόγραμμα των ομάδων. Η κατάταξη δεν άλλαξε, με τον Hamilton να κάνει το δύο στα δύο τη Παρασκευή, όμως η μάχη αναμένεται μεγάλη στις κατατακτήριες.

Αποτελέσματα FP2

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles