spot_img

GP Μονακό Race: Άντεξε και νίκησε ο τρομερός Ricciardo στο Πριγκιπάτο

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο μεγάλος νικητής του GP του Μονακό, παίρνοντας μια αγχωτική νίκη, αντέχοντας στη πίεση και τα προβλήματα και το πανηγύρισε αναλόγως.

Ο Αυστραλός ξεκίνησε από τη κορυφή, έκανε τον αγώνα του, όμως περίπου στο μέσον, αντιμετώπισε πρόβλημα στη κινητήρια μονάδα του. Η ομάδα και ο ίδιος προσπάθησαν και κατάφεραν να το περιορίσουν και παρά τη φθορά, η υπερπροσπάθεια απέδωσε και πήρε μια μεγάλη νίκη, δεύτερη στη χρονιά και πρώτη στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Έτσι, ανέβηκε 3ος στη βαθμολογία και μείωσε τη διαφορά από τη κορυφή και η Red Bull πανηγύρισε με τον καλύτερο τρόπο τον 200ο της αγώνα. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Sebastian Vettel με την Ferrari, o οποίος έκανε έναν ώριμο αγώνα, δεν κατάφερε να πιέσει τον οδηγό της Red Bull για τη νίκη, αλλά μείωσε τη διαφορά από τον Lewis Hamilton στη βαθμολογία. O Βρετανός ολοκλήρωσε τον αγώνα στη 3η θέση και πήρε 15 πολύ σημαντικούς βαθμούς. Η στρατηγική του undercut της ομάδας του δεν έπιασε, με τα ελαστικά να είναι μεγάλο βασανιστήριο λόγω φθοράς, αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα για τον ίδιο.

Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε στην 4η θέση και ο Valtteri Bottas έκλεισε την πρώτη 5άδα της κατάταξης, σε έναν αγώνα που πάνω κάτω ήταν σε ρόλο θεατή. Best of the Rest ήταν ο Esteban Ocon με την Force India κάνοντας έναν εξαιρετικό αγώνα, μπροστά από τον ακόμα πιο εντυπωσιακό Pierre Gasly με την Toro Rosso. O Nico Hulkenberg ακολούθησε για την Renault, με τους Max Verstappen και Carlos Sainz να κλείνουν τη πρώτη 10άδα.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, O Ricciardo έκανε καθαρή εκκίνηση και κράτησε την 1η θέση με τον Vettel να τον ακολουθεί στην 2η θέση και ο Hamilton να μένει στην 3η. Ελάχιστα άλλαξαν, με τον Verstappen να είναι ο μεγαλύτερος κερδισμένος, περνώντας τις δύο Haas, ενώ και ο Sirotkin είχε προσπεράσει τον Vandoorne για την 12η θέση.

Μετά τον πρώτο γύρο, οι διαφορές άνοιξαν αμέσως, με τον Ricciardo να έχει τον έλεγχο μπροστά, με τον Vettel 1.3s πίσω του και τον Hamilton άλλο 1.5s πιο πίσω. Ο Raikkonen ήταν κοντά στον Βρετανό, με τον Bottas παρακολουθεί για την ώρα, ενώ ο Ocon έχανε συνεχώς έδαφος.

Ο Sirotkin δέχθηκε ποινή 10s stop/go, καθώς οι μηχανικοί του δεν του είχαν κουμπώσει τα ελαστικά, 3 λεπτά πριν τον γύρο σχηματισμού.

Ο Verstappen ήταν ο μόνος που προσέφερε προσπεράσεις, καθώς ανέβηκε γρήγορα στην 14η θέση, περνώντας τους Ericsson, Stroll & Hartley. O Ocon έκανε μέχρι εκείνο το σημείο τον πιο μοναχικό αγώνα, καθώς ήταν 6.6s πίσω από τον Bottas και 6.6s μπροστά από τον Alonso. Στον 11ο γύρο, ο αγώνας της Williams πήγε από το κακό στο χειρότερο, με τον Stroll να έχει κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό ελαστικό και έπεσε στη τελευταία θέση, 1 γύρο πίσω.

Στον 12ο γύρο, ο Hamilton μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας την ultra-soft γόμα ελαστικών. Ο Βρετανός βγήκε πίσω από τον Ocon, με τη στρατηγική να μη μοιάζει αρχικά σωστή. Στην Red Bull και τη Ferrari δεν αντέδρασαν, με τον Hamilton να περνά αμέσως τον Ocon και να περνά στην 5η θέση και ο αγώνας ξαφνικά ζωντανέψει για τα καλά.

Ο Vettel μπήκε στον 16ο γύρο και έβαλε την ultra-soft για να καλύψουν τον οδηγό της Mercedes και βγήκε όντως μπροστά, με τον Ricciardo να μπαίνει κι εκείνος με τη σειρά του. Ο Αυστραλός μπήκε αμέσως μετά, επίσης για την ultra-soft και βγήκε μπροστά από τον Vettel. To ρίσκο της Mercedes δεν έπιασε, ενώ στον Bottas έβαλαν την super-soft για να πάει μέχρι το τέλος. Ο Raikkonen μπήκε στον ίδιο γύρο, αλλά έμεινε πίσω από τον Hamilton.

Στον 22ο γύρο, οι διαφορές είχαν ανοίξει για τα καλά, με τον Vettel να έχει πλησιάσει τον Ricciardo, ενώ ο Hamilton είχε πέσει 5.8s πίσω. Ο Βρετανός άρχισε να χάνει όλο και περισσότερο χρόνο, με τη διαφορά από τη κορυφή να ανεβαίνει στα σχεδόν 10s μέσα σε λίγους γύρους.

Σε εκείνο το σημείο, οι οδηγοί δεν πίεζαν καθόλου, αλλά έκαναν συντήρηση ελαστικών, ενώ ταυτόχρονα ο Vettel είχε φτάσει τον οδηγό της Red Bull, o οποίος είχε προβλήμα με τα ελαστικά, ενώ υπήρχε και πιθανό πρόβλημα και με τον κινητήρα. Ο Hamilton πάντως, έχανε ρυθμό σε σχέση με τους δύο πρώτους και ο Bottas είχε φτάσει πίσω και από τον Raikkonen. H φθορά των ελαστικών ήταν έντονη για τους τέσσερις πρώτους, με τη στρατηγική να είναι ερωτηματικό και ένα δεύτερο pit-stop άκρως πιθανό και ο αγώνας ξαφνικά έγινε απρόβλεπτος.

Από τη πρώτη 10άδα, οι  Gasly, Hulkenberg & Verstappen δεν είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών στον 35ο γύρο.

Πλέον ήταν ξεκάθαρο πως ο Ricciardo είχε πρόβλημα με τη κινητήρια μονάδα του, αλλά ο Vettel δεν μπορούσε να πλησιάσει αρκετά για να επιτεθεί. Το παράδοξο της όλης υπόθεσης, ήταν πως οι Gasly, Hulkenberg και οι υπόλοιποι πιο πίσω κινούνταν σε καλύτερο ρυθμό. Όμως η Toro Rosso κάλεσε τον Γάλλο οδηγό της για αλλαγή ελαστικών, ο οποίος βγήκε πίσω από τον Verstappen. Ο Alonso έγινε η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, όταν και έμεινε στη πρώτη στροφή από αστοχία στο κιβώτιο ταχυτήτων του.

O ρυθμός των πρωτοπόρων ήταν πάρα πολύ αργός, με το track position να είναι άκρως σημαντικό ώστε κάποιος να βουτήξει για αλλαγή ελαστικών. Εάν έμπαιναν στα pit, τότε ο Bottas θα ήταν στη καλύτερη θέση με την super-soft γόμα και ο Hulkenberg που δεν είχε μπει για αλλαγή στον 43ο γύρο, μείωνε συνεχώς τη διαφορά.

Όσο οι 5 πρώτοι ήταν μαζί στον ίδιο ρυθμό, οι Verstappen και Hulkenberg μπήκαν στα pit επιτέλους για αλλαγή ελαστικών και βγήκαν στη πίστα στο 9 και 10. Ο Sainz άφησε τον Hulkenberg να περάσει και έδωσε μεγάλη μάχη για να κρατήσει τη θέση του από τον Verstappen, με τους δύο να δίνουν εντυπωσιακή μάχη. Όμως ο Ολλανδός με εντυπωσιακό προσπέρασμα πήρασε από την εξωτερική στο σικέιν μετά το τούνελ και ανέβηκε 9ος. Αμέσως έκανε ταχύτερο γύρο στο 1:14.8 και ήταν 5 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον teammate του.

Στον 63ο γύρο, ο Ricciardo είχε τη πρωτοπορία, με τον Vettel να ακολουθεί και τον Hamilton να έχει πέσει λίγο πιο πίσω. Πλέον η όποια σκέψη για αλλαγή ελαστικών έγινε παρελθό, καθώς όλοι εκτός του Bottas θα έβγαιναν πίσω από τον Occon και τον Gasly που έβλεπε τους Hulkenberg και Verstappen να κολλούν πίσω του.

Κι ενώ τα πράγματα έδειχναν πως κυλούν ομαλά μέχρι το τέλος, ο Leclerc έχασε τα φρένα στο σικέιν μετά το τούνελ και έπεσε πάνω στον Hartley βάζοντας τέλος στον αγώνα και των δύο. Η πίστα γέμισε με κομμάτια και το Virtual Safety Car έκανε την εμφάνισή του στον72ο γύρο.

Με το που έφυγε το VSC, o Ricciardo εκτόξευσε τη διαφορά από τον Vettel στα 6.1s, αλλά ο Γερμανός είχε ένα τρομακτικό μπλοκάρισμα στο εμπρός του ελαστικό, αλλά ο Hamilton την ίδια στιγμή ήταν 8s πίσω του. Οι γύροι περνούσαν, με τον Honey Badger να μπαίνει στον τελευταίο γύρο.

Δίχως αντίπαλο, 1ος στο FP1, στο FP2, στο FP3 στις κατατακτήριες δοκιμές, ο απόλυτος άρχοντας του Μονακό, ο Daniel Ricciardo πήρε μια μεγάλη νίκη, μια τρομερή και πανάξια νίκη μπροστά από τους Vettel και Hamilton.

Αποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles