spot_img

GP Μπαχρέιν FP1: Εκκίνηση με Ricciardo στη κορυφή

Ο Daniel Ricciardo ολοκλήρωσε την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη κορυφή της κατάταξης, σε μια διαδικασία που διεξήχθη ομαλά.

Ο Αυστραλός ήταν ο τελευταίος που έγραψε χρονομετρημένη προσπάθεια από τις κορυφαίες ομάδες και με την soft γόμα έγραψε το 1:31.060 και έδωσε λόγο στους ανθρώπους της Red Bull να χαμογελούν. Στην 2η θέση ακολούθησε ο Valtteri Bottas με την Mercedes, ο οποίος ήταν 0.3s πιο αργός από τον Αυστραλό, ενώ ο Kimi Raikkonen έκλεισε την πρώτη 3άδα της κατάταξης, 0.398s πίσω.

Ο Sebastian Vettel ήταν 4ος 0.410s πιο αργός από τον Ricciardo, ενώ ο Hamilton έμεινε στην 5η θέση, καθώς δεν έκανε καθαρό πέρασμα. Best of the rest ήταν ο Romain Grosjean με την Haas στην 6η θέση, ενώ ο Pierre Gasly έφερε την Toro Rosso-Honda στην 7η θέση, μπροστά από τις Renault και McLaren Που είχαν μια μέτρια διαδικασία.

H πίστα άλλαζε συνεχώς χαρακτηριστικά καθώς περνούσε η ώρα, ενώ διαφορετικές αναμένονται οι συνθήκες στο FP2. Ο Max Verstappen δεν έγραψε χρονομετρημένη προσπάθεια, μιας και αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo.

Με το που ξεκίνησε η διαδικασία, οι πρώτοι οδηγοί βγήκαν στη πίιστα ώστε να κάνουν τους πρώτους installation laps. Η medium γόμα (λευκή), ήταν η επιλογή των ομάδων για τα πρώτα λεπτά.

Προς στιγμήν όλα κυλλούσαν ομαλά, μέχρι που ο Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo και αναγκάστηκε μέχρι και να σπρώξει την RB14 μέχρι το pit-lane. Δεν ήταν το καλύτερο για τον Ολλανδό.

Λίγο αργότερα, ήρθαν οι πρώτοι γύροι του τριημέρου, με τις δύο Force India και τον Ricciardo να είναι στη πίστα. Αυτό έδωσε το έναυσμα για του υπόλοιπους να βγουν και να κάνουν τους πρώτους τους χρόνους.

Στη συμπλήρωσε 30 λεπτών, ο Hamilton στη πρώτη του προσπάθεια στη πίστα έγραψε με την soft γόμα το 1:33.051 για να ανέβει στην 1η θέση. Πίσω του ήταν ο teammate με την ίδια γόμα, ενώ ο Raikkonen ήταν στη 3η θέση, 0.7s πίσω. Όμως, η Ferrari είχε την medium γόμα, πράγμα που την έκανε πιο αργή.

Οι χρόνοι όμως έπεσαν κι άλλο, με τον Hamilton να γράφει το 1:32.532 και τον Bottas να είναι 0.4s πιο αργός. Στην 3η θέση όμως, ήταν ο Stoffel Vandoorne με την McLaren και την super-soft γόμα μπροστά από τις δύο Ferrari. Στην 6η θέση ήταν ο Gasly και οι Grosjean, Hulkenberg, Ricciardo & Magnussen ήταν στη 10άδα.

Στην πίστα επικράτησε ησυχία, καθώς οι ομάδες επέστρεψαν το πρώτο σετ ελαστικών στη Pirelli και έκαναν τις πρώτες επιθεωρήσεις και αλλαγές στο set-up των μονοθεσίων.

Όσο περνούσε η διαδικασία, ο Grosjean έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:32.516 και ανέβηκε στην 1η θέση της κατάταξης. Εντυπωσιακός χρόνος από τον Γάλλο, με την Haas να δείχνει από νωρίς τη δυναμική της. Όμως δεν έμεινε για πολύ εκεί, με τον Bottas να γράφει το 1:31.364 με το νέο σετ της soft γόμας και ήταν 0.908s ταχύτερος από τον Hamilton που έκανε λάθος στον πρώτο γύρο, ενώ ο δεύτερος ήταν πολύ μέτριος.

Οι δύο Ferrari μπήκαν επίσης στη πίστα με την soft γόμα. Ο Raikkonen ήταν μόλις 0.094s πιο αργός από τον Bottas, ενώ ο Vettel έμεινε στην 3η θέση, λίγα χιλιοστά πιο πίσω.

Όμως, αυτός που έδειξε τη δυναμική του ήταν ο Ricciardo όταν έγραψε το 1:31.060 και ήταν 0.3s ταχύτερος του Bottas. Εντυπωσιακός ήταν και ο Gasly στην 7η θέση, μπροστά από τις δύο Renault και τις δύο McLaren.

Στα τελευταία λεπτά, οι ομάδες έβγαλαν τα μονοθέσια στη πίστα με αρκετά καύσιμα, ώστε να πάρουν τα πρώτα δείγματα κατανάλωσης καυσίμου, ελαστικών αλλά και μέτρησης του ρυθμού αγώνα. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με τον Ricciardo στη κορυφή, μπροστά από τους Bottas και Raikkonen.

Μετά το πέρας του FP1, οι ομάδες δοκίμασαν την εκκίνηση από στάση μετά από το Safety Car, όπως προβλέπει ο νέος κανονισμός, εάν υπάρξει κόκκινη σημαία.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles