spot_img

GP Μπαχρέιν Race: Δύο στα δύο για τον Vettel με μια πανάξια νίκη

Ο Sebastian Vettel ήταν ο μεγάλος νικητής και του δεύτερου αγώνα της χρονιάς και συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο το κυνήγι για το πρωτάθλημα.

Ο Γερμανός ξεκίνησε από την 1η θέση, δεν απειλήθηκε ουσιαστικά από κανέναν και έφερε εις πέρας τη στρατηγική ενός pit-stop που άλλαξε η Ferrari στο μέσον του αγώνα. Ο Γερμανός πανηγύρισε με τον καλύτερο τρόπο τον 200ο του αγώνα στην F1 και έχει πλέον προβάδισμα 17 βαθμών στο πρωτάθλημα από τον Lewis Hamilton. O Vettel κράτησε τον Bottas πίσω του με άκρως φθαρμένα ελαστικά και πήρε μια πανάξια νίκη.

Στην 2η θέση ολοκλήρωσε ο Valtteri Bottas, o οποίος διεκδίκησε τη νίκη, όμως η προσπάθειά του δεν ήταν αρκετή ώστε να «κλέψει» στον τελευταίο γύρο τη νίκη. Ο Lewis Hamilton ολοκλήρωσε το βάθρο των νικητών, σε έναν καλό αγώνα για τον ίδιο, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες στο πρωτάθλημα των οδηγών από τον μεγάλο του αντίπαλο.

Τρομερός αγώνας για τον Pierre Gasly που πήρε την 4η θέση και το καλύτερο τερματισμό της Honda στην επιστροφή της στην F1. Πρώτοι βαθμοί και για την Haas, με τον Kevin Magnussen να παίρνει την 5η θέση, ενώ ο Nico Hulkenberg ήταν 6ος.

Διπλός τερματισμός για την McLaren στους βαθμούς μετά από ένα κακό Σάββατο. Ο Fernando Alonso ήταν 7ος και ο Stoffel Vandoorne στην 8η θέση. Εξαιρετικός αγώνας και για τον Marcus Ericsson που πήρε μετά από 58 GP τους πρώτους του βαθμούς στην 9η θέση. Ο Esteban Ocon έκλεψε στο τέλος την 10η θέση και τον έναν βαθμό για την Force India.

Απογοητευτικός αγώνας για την Red Bull, που είδε και τα δύο της μονοθέσια να εγκαταλείπουν στον σημερινό αγώνα. Ακόμα χειρότερη εμφάνιση για την Williams, όπου πλέον είναι μόνη στη τελευταία θέση της βαθμολογίας με ένα κάκιστο ξεκίνημα.

Ο Αγώνας

Στην εκκίνηση o Vettel πετάχτηκε καλύτερα, με τον Bottas να περνά στη πρώτη στροφή τον Raikkonen και ανέβηκε στην 2η θέση. Ο Gasly πέρασε προσωρινά τον Ricciardo, με τον Αυστραλό να ξαναπερνά μπροστά. Πίσω τους, οι Hulkenberg και Magnussen είχαν επαφή στη στροφή 3, με τον Hamilton να έχει καλή εκκίνηση. Όμως ο Βρετανός ήταν περισσότερο προσεκτικός απ’όσο έπρεπε και επέτρεψε στον Alonso να τον περάσει και να τον ρίξει στη 10η θέση. Στην στροφή 4, ο Perez είχε επαφή με τον Perez και οδηγός της Force India έπεσε τελευταίος.

Εκπληκτική εκκίνηση από τον Ισπανό της McLaren, που είχε κερδίσει 4 θέσεις. Στον δεύτερο γύρο, ο Verstappen επιτέθηκε στην εσωτερική του Hamilton και στην έξοδο της στροφής 1 τον έκλεισε υπερβολικά και είχαν μεταξύ τους επαφή. Ο Hamilton ήταν εντάξει, με τον Ολλανδό όμως να έχει κλατάρισμα στο πίσω αριστερά ελαστικό.

Ο εφιάλτης για την Red Bull συνεχίστηκε, με τον Ricciardo να μένει στη πίστα στον ίδιο γύρο και το Virtual Safety Car έκανε την εμφάνισή του. Ο Verstappen χάρη στο VSC δεν έμεινε γύρο έξω, όμως ο αγώνας του είχε καταστραφεί.

Όταν συνεχίστηκε ο αγώνας, ο Gasly είχε έντονη μάχη με τον Magnussen στη στροφή 11, με τον Δανό να βγαίνει εκτός πίστας. Αυτό επέτρεψε στους Hulkenberg, Ocon, Alonso και Hamilton να κολλήσουν πίσω. Στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, ο Hamilton και με τη βοήθεια του DRS πέρασε τους Alonso, Hulkenberg και Ocon και ανέβηκε στην 6η θέση.

Την ίδια στιγμή, ο εφιάλτης έγινε πραγματικότητα για την Red Bull, με τον Verstappen να μένει στη πίσω ευθεία και έγινε η δεύτερη εγκατάλειψη.

Ο Hamilton δεν δυσκολεύτηκε να περάσει τους Magnussen και Gasly και στον 8ο γύρο ήταν στη 4η θέση, 9.4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen. Την ίδια στιγμή, ο Vettel είχε ανοίξει τη διαφορά από τον Bottas στα 2.7s και ο Raikkonen ήταν στην ίδια απόσταση.

Οι Vandoorne και Stroll μπήκαν στα pit αρκετά νωρίς, με τον οδηγό της Williams να αλλάζει αεροτομή. Στον 11ο γύρο είδαμε τον Magnussen για νέο σετ super-soft και διαδοχικά στους δύο επόμενους τους Alonso για medium και Gasly-Hulkenberg για τη soft.

Στον 18ο γύρο, ο Vettel μπήκε στα pit για αλλαγή στην soft γόμα ελαστικών, κάνοντας το πρώτο βήμα για τη νίκη. Από την άλλη, η Mercedes δεν πήγε για το undercut, παρά το γεγονός πως ο Bottas είχε μειώσει στα 2.2s τη διαφορά από τον Γερμανό. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Raikkonen, με τις δύο Mercedes να παραμένουν έξω και α δημιουργούν ερωτήματα για το θέμα στρατηγικής.

Ο Bottas μπήκε στον 20 γύρο και έβαλε τη medium γόμα ελαστικών, δείχνοντας πως η στρατηγική της Mercedes είναι το 1 pit-stop. Όμως η αλλαγή ελαστικών ήταν αρκετά αργή, με τον Φινλανδό να χάνει χρόνο και να βγαίνει 7.8s πίσω από τον Vettel, αλλά μπροστά από τον Raikkonen.

O Γερμανός της Ferrari είχε τρομερό ρυθμό και έφτανε με γοργούς ρυθμούς τον Hamilton και μέσα σε 5 γύρους η διαφορά από τα 10 δευτερόλεπτα, έπεσε στα 2.8.

Στον 26ο γύρο, ο Vettel είχε κολλήσει πίσω από τον Hamilton και με το DRS, έκανε ένα από τα πιο εύκολα προσπεράσματα της καριέρας το στη στροφή 1 και ανέκτησε τη πρωτοπορία. Ο Hamilton τελικά, αναγκάστηκε να μπει στα pit και να βάλει την medium γόμα, με την οποία θα πάει μέχρι το τέλος του αγώνα.

Η Ferrari βρέθηκε σε μια περίεργη κατάσταση, καθώς θα έπρεπε και τα δύο της μονοθέσια να κάνουν ακόμα ένα pit-stop, πράγμα που έφερνε σε κίνδυνο τη νίκη. Ο Hamilton άρχισε σιγά σιγά να μαζεύει τη διαφορά από τους πρώτους, ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να προσέχει τα ελαστικά του για το τέλος του αγώνα. Την ίδια στρατηγική είχε και ο Bottas, o οποίος είχε σταθεροποιήσει τη διαφορά στα 4.2 από τον Vettel.

Με 25 γύρους να απομένουν, ο Gasly ήταν σε μια άνετη 5η θέση, ενώ πίσω του ήταν οι Hulkenberg, Alonso, Magnussen, Ocon και ο Ericsson που έκανε φανταστικό αγώνα για την Sauber. Πέραν των δύο Red Bull, δεν είχαμε καμία άλλη εγκατάλειψη.

Στον 36ο γύρο όμως, είχαμε την τρίτη εγκατάλειψη του αγώνα. Ο Raikkonen μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών στη super-soft γόμα. Όμως το πίσω αριστερά ελαστικό δεν είχε βγει, η ομάδα έδωσε το πράσινο φως και ο Φινλανδός φεύγοντας χτύπησε τον μηχανικό του. Όμως, κατάλαβε γρήγορα πως έγινε κάτι και σταμάτησε αμέσως στο pit-lane και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Σε εκείνο το σημείο, αποφάσισαν στη Ferrari πως δεν θα κάνουν άλλο pit-stop και έδωσαν την εντολή στον Vettel να αυξήσει τον ρυθμό του κα να πιέσει ακόμα περισσότερο.

Από πλευράς στρατηγικής, ο αγώνας ήταν τρομερός, με τις ομάδες να δοκιμάζουν πάρα πολλές διαφορετικές λύσεις, πράγμα που είχε ανακατέψει κατά πολύ τη τράπουλα.

Στα ντουμπλαρίσματα, ο Bottas έχασε 4s από τον Vettel, με τη διαφορά του από τον Hamilton να πέφτει στα 9.1. Ο Φινλανδός δεν είχε απάντηση στον Γερμανό και έμεναν μόλις 14 γύροι για το τέλος. Καθώς όμως έδιναν γύρο σε πιο αργά μονοθέσια, η διαφορά άνοιγε και μειωνόταν. Το μεγάλο ερώτημα ήταν για το αν θα άντεχαν τα ελαστικά του Γερμανού μέχρι το τέλος.

Πολύ καλό αγώνα είχε ο Alonso που σε εκείνο το σημείο είχε ανέβει στη 7η θέση και είχε τον Hulkenberg στα 2.3s μπροστά του.

Φτάνοντας στους τελευταίους 5 γύρους, ο Bottas είχε μαζέψει τη διαφορά και με 3 γύρους να απομένουν, ήταν μόλις στα 1.2s, οριακά εκτός του DRS.

Στον τελευταίο γύρο, ο Bottas ήταν κολλημένος πίσω του, επιχείρησε μια κίνηση στη στροφή 1, αλλά ο Vettel κρατήθηκε μπροστά και πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού για να πάρει μια πολύ πολύ μεγάλη και σημαντική νίκη. Ο Bottas τερμάτισε ακριβώς πίσω του στην 2η θέση, ενώ ο Hamilton ολοκλήρωσε το βάθρο των νικητών.

Εξαιρετικός αγώνας για την Toro Rosso και τον Gasly που τερμάτισε στην 4η θέση, με τον Magnussen να παίρνει τους πρώτους βαθμούς της Haas, ο Hulkenberg ήταν στην 6η θέση, οι δύο McLaren και ο Ericsson έκανε εέναν εξαιρετικό αγώνα για τους πρώτους βαθμούς της Sauber.

Αποτελέσματα GP Μπαχρέιν

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles