O Daniel Ricciardo ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Ουγγρικού GP και έκανε το δύο στα δύο για την Red Bull.
O Αυστραλός, έβαλε τη super-soft γόμα ελαστικών πριν το μέσον της διαδικασίας και έγραψε το 1:18.455 που τον έφερε και στο FP2 στη κορυφή της κατάταξης. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε ο Sebastian Vettel, ο οποίος φαίνεται πως έλυσε τα όποια προβλήματα με το set-up είχε στο FP1. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Valtteri Bottas και ως αποτέλεσμα είχαμε 3 διαφορετικά μονοθέσια στις 3 πρώτες θέσεις και στο FP2.
Στην Ουγγαρία έχουμε αλλαγή σκηνικού, με την μάχη να γίνεται τριπλή, καθώς η Red Bull έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι της νίκης. Τα φορτία καυσίμου ήταν βαριά όμως, με την δυναμικότητα να μην έχει ξεκαθαρίσει. Ο ρυθμός αγώνα ήταν επίσης σημαντικός, καθώς και οι τρεις ομάδες έδειχναν δυνατές, με την Ferrari να είναι καλύτερη σε ρυθμό αγώνα απ’ότι σε γρήγορο γύρο.
Ο Lewis Hamilton ήταν ένας από τους οδηγούς που δεν έκαναν χρόνο με την super-soft γόμα, με τη διαφορά του να είναι 0.3s από τον Ricciardo. Αυτό ίσως μαρτυρά, πως η Mercedes έχει λίγο παραπάνω να δώσει ακόμα.
Πολύ δυνατός και στο FP2 ο Hulkenberg, ενώ και οι δύο McLaren δείχνουν δυνατές για είσοδο στο Q3 στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Με την έναρξη της διαδικασίας, κανένας οδηγός δεν βγήκε στη πίστα, τουλάχιστον αμέσως. Όταν αποφάσισαν να βγουν, όλοι ήταν με τη soft γόμα ελαστικών και σημείωσαν τους πρώτους τους χρόνους.
Οι δύο Ferrari ήταν στο 1-2 στα πρώτα περάσματα, όμως μετά από λίγη ώρα ο Valtteri Bottas έγραψε το 1:19.546 για να ανέβει στη 1η θέση. Ο Hamilton ήταν στη 3η θέση πίσω από τον Vettel, με τις δύο Red Bull να ακολουθούν. Οι δύο McLaren είχαν πλασαριστεί στις θέσεις 7 και 8, ενώ ο Grosjean υπέφερε από υποστροφή.
Οι Hulkenberg, Ericsson, Magnussen, Palmer & Wehrlein δεν είχαν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ οι δύο Ferrari είχαν επιστρέψει στα pit, με τους υπόλοιπους να βελτιώνουν τα περάσματά τους.
Οι δύο Red Bull και οι δύο Mercedes άρχισαν να βρίσκουν ρυθμό, με την 1η θέση να αλλάζει κάμποσες φορές. Ταχύτερος όλων όμως ήταν ο Lewis Hamilton, με τον Βρετανό να ρίχνει τα χρονόμετρα στο 1:18.779, με τον Ricciardo στη 2η θέση, μόλις 0.2s πίσω του.
Μέχρι τη συμπλήρωση 30 λεπτών, οι οδηγοί είχαν επιστρέψει στα γκαράζ τους, με όσους δεν είχαν κάνει χρονομετρημένη προσπάθεια να είναι στη πίστα.
Ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που έβαλε τη super-soft γόμα ελαστικών, όμως ο πρώτος του χρόνος ήταν πιο αργός εκείνον του Hamilton. O Vettel πίσω του, έκανε προσωρινά τον ταχύτερο πέρασμα της διαδικασίας, ενώ ακολουθούσαν οι Mercedes.
O Bottas με ένα μπλοκάρισμα, χάλασε τον πρώτο του γύρο, όμως στον δεύτερο ήταν 0.018s πιο αργός από το 1:18.638 που έγραψε ο Vettel. O Hamilton για κάποιο λόγο δεν έγραψε γρήγορο γύρο με την super-soft. Μόνο οι δύο Red Bull δεν είχαν κάνει χρόνο με τη πιο γρήγορη γόμα.
Η διαφορά της soft με την super-soft γόμα ήταν 0.9s στη Ferrari, πράγμα που δεν είδαμε στην Mercedes προς το παρόν.
Ο Raikkonen είχε τη στιγμή του, όταν το μονοθέσιό του σταμάτησε στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, όμως κατάφερε να επαναφέρει την ενέργεια στην κινητήρια μονάδα και επέστρεψε στα pit. Ο Massa από την άλλη είχε τα δικά του προβλήματα με δύο εξόδους σε δύο γρήγορους γύρους.
Όταν οι Red Bull μπήκαν με την super-soft, o Ricciardo βελτίωσε κατά πολύ τον χρόνο του και έγραψε το 1:18.455 και ανέβηκε στην 1η θέση ενώ ήμασταν στο μέσον της διαδικασίας.
Το δεύτερο μισό της διαδικασίας, είχε ξεκινήσει για τα καλά, με τους πρώτους οδηγούς να βγαίνουν για προσομοίωση αγώνα.
Ο Max Verstappen όμως, ήταν ένας από τους οδηγούς που δεν είχαν κάνει χρόνο με την super-soft. Ο Ολλανδός, όπως στο FP1, δεν ήταν στον ρυθμό του teammate του και στο γρήγορο πέρασμά του, ήταν 0.4s πιο αργός.
Όμως, η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της, όταν ο Pascal Wehrlein έχασε τον έλεγχο της Sauber στη στροφή 11 και είχε διπλή επαφή με τον τοίχο. Το μονοθέσιο διαλύθηκε, όμως ο ίδιος ήταν καλά στην υγεία του.
Αυτή η εξέλιξη, άφησε πίσω τις ομάδες στο πρόγραμμα προσομοίωσης αγώνα, ενώ δεν επέτρεψε στον Lewis Hamilton να κάνει γρήγορη προσπάθεια με την super-soft γόμα.
Οι ομάδες είχαν μπει για τα καλά στο πρόγραμμά τους, με κανέναν να μην δοκιμάζει γρήγορους γύρους. Οι στρατηγικές ήταν αρκετά διαφορετικές, με πολλούς να επιλέγουν τη soft και άλλους την super-soft.
Όμως, τα προβλήματα δεν έλειψαν για την McLaren. O Stoffel Vandoorne είδε τη κινητήρια μονάδα του να τον ταλαιπωρεί, με την ομάδα να του δίνει οδηγία να επιστρέψει στα pit.
H διαδικασία όμως, δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί, εάν ο Palmer δεν είχε επαφή με τον τοίχο. Ο Βρετανός, παίρνοντας το apex για τη τελευταία στροφή, έχασε το πίσω μέρος της Renault και κατέληξε στον τοίχο. Έτσι, βγήκε για ακόμα μία φορά η κόκκινη σημαία μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιό του.
Το πράσινο φως άναψε για 12 ακόμα λεπτά και όλοι επέστρεψαν στο πρόγραμμά τους, γράφοντας όσα περισσότερα περάσματα μπορούσαν. Κανένας δεν βελτίωσε τον ταχύτερο χρόνο του, με τον Daniel Ricciardo να είναι στη κορυφή και στο FP2.
Αποτελέσματα FP2