spot_img

GP Σιγκαπούρης FP1: Ξεκίνησε με ορέξεις ο Ricciardo και η Red Bull

O Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Σιγκαπούρης, με την Red Bull να είναι στο 1-2.

Ο Αυστραλός ξεκίνησε δυναμικά το τριήμερο σε έναν αγώνα που έχει ως στόχο τη νίκη και με την hyper-soft γόμα στο δεύτερο μισό του FP1, έγραψε το 1:39.711 για να πάρει την 1η θέση. Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε στην 2η θέση, 0.2s πίσω από τον teammate του, δείχνοντας πως η RB14 είναι αρκετά γρήγορη στην Marina Bay. O Sebastian Vettel για την Ferrari έμεινε στην 3η θέση, επίσης χρησιμοποιώντας την hyper-soft γόμα και ήταν ταχύτερος του Kimi Raikkonen που έμεινε στην 4η θέση.

Ο Nico Hulkenberg έκανε την έκπληξη και πήρε την 5η θέση στην κατάταξη, με την Renault να είναι 1.394s μακριά από την κορυφή. Ο Lewis Hamilton ήταν η ταχύτερη Mercedes στην 6η θέση, καθώς στην γερμανική ομάδα έκαναν τον ταχύτερο χρόνο τους με την soft γόμα ελαστικών, την πιο αργή από τις διαθέσιμες. Ο Carlos Sainz έμεινε στην 7η θέση μπροστά από τον Valtteri Bottas.

Την 10άδα έκλεισαν οι Charles Leclerc και ο Romain Grosjean, με τον πρώτο να έχει επαφή με τον τοίχο στα τελευταία 5 λεπτά και έσπασε την εμπρός ανάρτησή του.

To FP1

Το πράσινο φως άναψε και επίσημα το GP Σιγκαπούρης ήταν γεγονός, με τον Ericsson να είναι το πρώτο μονοθέσιο που βγήκε στη πίστα. Στη συνέχεια είδαμε κι άλλα μονοθέσια να βγαίνουν για τους installation laps.

Στη διαδικασία αυτή, οι ομάδες θα έκαναν αεροδυναμικές δοκιμές και τα δεδομένα που θα έπαιρναν, θα πήγαιναν για ανάλυση ώστε να μεγιστοποιηθεί το set-up.

O πρώτος που έγραψε χρόνο ήταν ο Sirotkin στο 1:51.160, ενώ την ίδια στιγμή ο teammate του έχασε τον έλεγχο στη στροφή 2, έπειτα από άτσαλο πάτημα στο kerb, δίχως όμως να βρει σε τοίχο.

Στα επόμενα λεπτά, είδαμε κι άλλους οδηγούς στη πίστα, συμπεριλαμβανομένου τις τρεις μεγάλες ομάδες. Ο Bottas ήταν αυτός που είχε ξεχωρίσει, με τις Mercedes να είναι στην ultra-soft γόμα, οι δύο Ferrari στην hyper-soft και οι Red Bull στην soft. Με τη συμπλήρωσε 20 λεπτών, ο Bottas ήταν στη πρώτη θέση στο 1:42.474, με τον Hamilton να είναι 0.491s πίσω του, ενώ ο Vettel ήταν 0.655s στην 3η θέση. Λόγω της φύσης της πίστας, οι διαφορές ήταν μεγάλες, μιας και η κίνηση ήταν έντονη στα πρώτα λεπτά.

O Hamilton πίεσε στους τελευταίους του γύρους και έγραψε το 1:42.072 και ήταν 0.098s ταχύτερος του Bottas, ενώ η Red Bull είχε το 3-4. Η εξέλιξη της πίστας ήταν έντονη και μεγάλη, καθώς ο Hulkenberg ανέβηκε 5ος με την soft γόμα, μπροστά από τις Ferrari. Στη συνέχεια είδαμε κι άλλους οδηγούς να βελτιώνουν σημαντικά, καθώς πλησίαζε το 40-λεπτο.

Ο Ricciardo πέρασε στην κορυφή των χρόνων στο 1:41.814 με την soft γόμα, ο Verstappen είχε μείνει στην 4η θέση, ενώ ο Perez βρέθηκε στην 5η θέση, μπροστά από τον Hulkenberg.

Πριν καν συμπληρωθούν 40 λεπτά, ο Bottas βγήκε με την soft γόμα και βελτίωσε στην 2η θέση, 0.130s πίσω από τον Ricciardo, ενώ o Hamilton δεν κατάφερε σε δύο διαδοχικά περάσματα να βελτιώσει τον χρόνο του, λόγω λαθών. Ο teammate του όμως είχε βρει ρυθμό και έγραψε το 1:41.669 για να ανέβει στη 1η θέση. Όμως ο Hamilton που επίσης ήταν με την soft γόμα τον ξεπέρασε και ανέβηκε εκείνος στην 1η θέση.

Όμως ήταν η ώρα για τις δύο Ferrari να βγουν και πάλι στη πίστα και επέλεξαν και πάλι την hyper-soft γόμα. Ο Vettel αμέσως βελτίωσε και έγραψε το 1:39.997 έχοντας την πολύ πιο γρήγορη γόμα, με τον Raikkonen να είναι στην 2η θέση. Όμως οι δύο Red Bull είπαν τη τελευταία τους λέξη, με τον Ricciardo να παίρνει την 1η θέση γράφοντας χρόνο στο 1:39.711, ενώ ο Verstappen ανέβηκε στην 3η θέση. Πολύ καλός ήταν ο ρυθμός των δύο Renault, καθώς ο Hulkenberg ανέβηκε 5ος μπροστά από τον Hamilton, ενώ ο Sainz ήταν 7ος.

Στην 10άδα είχε μπει ο Leclerc μπροστά από τον Grosjean, ενώ στις Mercedes και Williams ετοιμάστηκαν από τώρα για stint με πολλά καύσιμα. Την ίδια στιγμή, ο Verstappen ανέβηκε στην 2η θέση κάνοντας το 1-2 για την ομάδα του με 15 λεπτά να απομένουν.

Λίγα πράγματα είδαμε στα τελευταία λεπτά, καθώς δεν είδαμε βελτιώσεις στους χρόνους. Όμως είχαμε το πρώτο θύμα των τοίχων, με τον Leclerc στη στροφή 13 μετά την γέφυρα, ένα πολύ στενό σημείο βρήκε στον εμπρός δεξί τροχό του και έσπασε την ανάρτηση.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε, με την Red Bull να κάνει το 1-2 μπροστά από τις δύο Ferrari, με τον Ricciardo στη κορυφή των χρόνων.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles